woensdag 9 februari 2011

Give away: Valentijn verrassing!


Volgende week is het Valentijnsdag, ik wilde jullie daarom verrassen met een lief patroonblad: Valentijn verrassing! Ik heb één Valentijn verrassing kant en klaar gemaakt om aan één van jullie te geven.

De hanger begint bovenaan met drie verschillende hartjes. Het bovenste hartje is van ruitjes stof versierd met een kantje met hartjes en een wit organza strikje, de twee onderste zijn kleinere hartjes van vilt in roze en cyclaamroze (het lijkt op de foto net donkerrood). Een roze houten kraaltje en een wit hartje maken het af.


Daaronder bengeld een lief Valentijn popje met een hartje in haar handen. Ze heeft een rokje aan van ruitjes stof met hartjeskant en een roze vilten jasje met hartjes erop genaaid. De hartjes heb ik geknipt van het beeldige hartjeskant wat ik bij Atelier Sari heb gekocht.


Als je niet aan het hartjeskant kan komen is dat geen probleem, je neemt een ander kantje en knipt kleine witte hartjes van vilt en naait deze vast op het jasje ;-)! Nog even een paar foto's zodat je haar van alle kanten kan bewonderen ;-)
























Ze heeft roze laarsjes aan met daarop ook een wit hartje. Een lekkere blonde krullenbol met een diadeem in haar haar.


Jullie volgen me allemaal zo trouw en schrijven van die leuke lieve reacties, ik vind dat heel bijzonder.


Ik heb  meerdere Valentijn verrassingen gemaakt, op deze foto hangen er 4. In totaal heb ik er nu 7 gemaakt! Ze zijn zo leuk om te maken, hierbij dus een waarschuwing : het kan verslavend zijn ;-)

Ik heb (zoals hierboven beschreven) ook een hanger gemaakt om weg te geven, een kant en klare “Valentijn verrassing”, voor jezelf of voor iemand anders die je wilt verrassen ;-) Het enige wat je moet doen is een reactie onder dit bericht zetten en erbij zetten dat je mee doet met de give away! Iedereen mag meedoen, of je nu volger bent of een stille lezer. Ik wil jullie ook graag verrassen op deze manier ;-)


a.s. Vrijdag laat ik een lootje trekken door een van de leden van het gezin. Dan staat de winnaar ook op mijn blog, als je je adres dezelfde dag stuurt komt de Valentijn verrassing nog op tijd, dat lijkt me wel zo leuk ;-)!

Heel veel succes met het maken van het patroon en met de give away!


Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina










86 opmerkingen:

Stina zei

hihi...daar ben je gelijk weg van, van zoiets moois, geweldig.
Doe graag mee hoor Corina, volg je al.

Fijne dag groetjes Stina

Gerda Hartman zei

Wat een schatje. Het popje straalt gewoon liefde uit. Natuurlijk doe ik graag mee.

Corina zei

Oh wat een schatje! Ik doe graag mee. Groetjes, Corina

brigitte zei

O daar doe ik graag aan mee.
Mijn mail is ook naar je onderweg.

Ik vergeet helemaal te zeggen dat ze weer een schatje is.
Zo mooi rose.
Echt een snoepie.
Groetjes Brigitte

madebyme zei

Ondanks dat ik het patroon aangevraagd heb wil ik graag meedoen.

Alvast een fijne valentijndag gewenst!

Liefs Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

~THEA~ zei

Hihihihi....die is goed!!

Het kàn verslavend zijn!

Weet je er nog meer van zulke??

Maar ach, er zijn ergere verslavingen, toch?

Laat ons maar schuiven!

Het ziet er weer allemaal zoooo leuk uit!!

Ook genoten van het zonnetje?

Groetjes Thea♥

Twa zei

Wat een ontzettend schattig valentijns meisje. Die zou ik natuurlijk heel erg graag willen winnen. Dus ik doe uiteraard mee aan je give away. Veel succes! Groetjes antoinette.

ditjes-datjes zei

Je mailbox zal wel op ontploffen staan!!!!!
Wat een schatje.......
Ik wil haar graag maken dan kan ze bij mijn moeder boven het bed komen te hangen.Zal ze zeker van op vrolijken.
Groetjes,Ingrid

Marutska zei

Ooh wat lief en leuk ziet het er uit!!
Ik doe graag mee aan je give away!!

Heel veel succes met het versturen van je patronen, je zult het er vast druk mee krijgen:-)

Groetjes
Maria

Nonnelien zei

ooohhhh wat is ze lief!!! ik doe graag mee mee met de give away.
groetjes Eugenie

Linda zei

Wat schattig!! Je ziet dat het met liefde bedacht en gemaakt is!!!

Groetjes,

Linda

troela74 zei

wat een ontzettend lievertje heb je weer gemaakt
ik kan zo genieten van je ontwerpjes
ik doe dus ook graag mee

Gr Danielle

Yvonne zei

Wat een heerlijk vrolijk dametje, ik vind haar prachtig! Ik doe graag mee.

Liefs, Yvonne

Marjanne zei

Ik vind het weer een plaatje en doe graag mee.

Groetjes Marjanne

Crejanne Poppen en homedecoraties

Margreet zei

Oh ik doe mee ;-) geniet van je prachtige ontwerpen en dit is ook weer een topper. Bewonder je grote hoeveelheid hoofdjes die je produceerd!
Groetjes Margreet

Anoniem zei

hoi corina,

wat een schattig popje! en een leuk initiatief om haar weg te geven.
ik doe graag mee. ik ben zelf een valentijn omdat ik op 14 februari jarig ben.

groetjes jacquelien van der hoff

Anoniem zei

Jeetje wat een snoepje en natuurlijk doe ik daar aa mee. Maar ga natuurlijk ook snel het patroon aanvragen wat een verrassing
Tini

Annette zei

Wat een schatje. knap hoor dat je dat zelf ontwerp... en zulke mooie patronen!!!
Ik zou graag mee willen doen aan deze give-away

Gera zei

Hoi Corina,
Het is een schatje!! En zeer zeker een verrassing!
Natuurlijk doe ik graag mee!

liefs, Gera

Sandra zei

Ooo super!! ik doe mee!! wat super schattig zeg..!! echt leuk!

Tania zei

Wat een leuke, lieve en schattige hanger is het zeg! Super.

Ik doe ook graag mee :)

Anoniem zei

Wat een liefie past helemaal bij valentijn!
Ik kijk uit naar het patroon want ik heb sinds kort het werken met vilt ontdekt.Maar ik doe ook graag mee aan de verloting.

Groetjes Maria

Anoniem zei

Ik kijk vaak op je blog naar de mooie dingen die je maakt, maar heb nooit eerder gereageerd. Met deze mooie give away kan ik het echt niet laten....ik doe graag mee !

groetjes
Edith

Diny zei

Wat een lief popje en de kleurtjes, helemaal valentijn.
Ik vind het heel leuk om mee te doen voor deze give away.
Groetjes, Diny

Gerda Lugtenburg zei

wat een schatje ik doe graag mee aan de give away.

Lieve groet Gerda

Mignonnn zei

wat een schatjes.. het ziet er zoo leuk uit. echt heel erg lief.
Dus ik zou ook graag mee willen doen..
Zoo lief

Groetjes
Mignon

Bep zei

Wat een leuk ontwerp is dit weer, ik doe graag mee aan de verloting. Mijn mail voor het patroon is ook al onderweg.

Groetjes Bep

Madammeke Ongeduld zei

supermooi,wil graag meedoen aan deze valentijn giveaway

Antonia zei

Weer zo'n lieve creatie Corina! Ik doe graag mee aan je give away want zelf maken loopt uit op een ramp :-) Succesvolle give away gewenst, groetjes Anja

WOLfje zei

Leuk, ik doe mee

Lia zei

Corina, wat prachtig! Begin ook echt jouw stijl erin te herkennen.

Ik doe niet mee met de give away. Zou me heel bezwaarlijk voelen om weer een give away bij jou te winnen. Maar ga je wel mailen voor het patroon.
Dank je wel, vind het erg lief van je dat je hem wilt delen.


Groetjes,
Lia

Dawn zei

Beautiful, a lovely gift for valentines day x

Corina zei

Voor Joke, Ze wil ook heel graag mee doen met de give away!
Groetjes Corina

Margriet zei

prachtig
doe graag mee met de give away

groet Margriet

vrouw Hommel zei

Wat een ontzettend lief gebaar en zo mooi gemaakt weer. Ik doe graag mee.
groetjes

Carla zei

Wat een plaatje Corina, ik vind je gebaar fantastisch. Zou dan ook graag mee doen met de weggever ;-) Groetjes Carla.

ditjes-datjes zei

Corina,ook langs deze weg wil ik je super bedanken voor het leuke patroon.De printer heeft zijn werk al gedaan en het hartjesband is besteld.Heb er zin in om aan te beginnen.
Groetjes,Ingrid

Anoniem zei

Sta iedere keer weer versteld van wat je maakt en ook dit lief kind is weer een schat,hoop ook dat je slinger bij veel mensen mag komen.Heb je patroontje al binnen.Heel erg bedankt voor dit mooie cadeautje.
Groetjes Corry

miriam zei

Geweldig vind het zo mooi en knap wat je maakt.
Ik laat niet altijd een berichtje achter maar ik kom regelmatig kijken.

Ik zou graag mee willen doen.
Mischien moet ik met maar eens wagen aan zo'n patroontje vind het allemaal zo leuk.
Ik maak eigenlijk nooit zoiets zit vaak te borduren.

groetjes ♥ miriam


groetjes ♥ miriam

madeliefste zei

Hè Corina,
Wat een allerschattigst Valentijnmeisje!
Ik doe graag mee aan je give away en weet ook al een hele goede bestemming!
Die hou ik even voor me.... Er lezen anderen mee en daar kan degen bij zitten aan wie ik het wil geven/opsturen....
Ben benieuwd....wacht in spanning af.....
Groeten,
Madeliefste

Anna Martijne zei

Ook ik doe heel graag mee.
Wat een schatje is dat het Valentijnsmeisje, ze verdient een mooi plekje.
Ben benieuwd......

Anna Martijne

rianne zei

Wat heb je al een boel reacties op je mooie schattige lieve Valentijnverrassing. De kleurtjes zijn om verliefd op te worden. Nou dat ben ik natuurlijk al. Corina het is een prachtig ontwerp en ik doe graag mee met de verloting. Liefs Rianne.

Halinka zei

Wonderful Valentine pattern:-)
Hugs-Halinka-

Gonny zei

Heel erg leuk en wat een leuk idee om het weg te geven. Ik doe mee. Groet, Gonny

Ida zei

Hoi Corina, ik wacht nog even met een patroonblad opvragen, want ik heb het liever kant en klaar hahahah dat scheelt me weer. Nu maar hopen dat ze mijn naam vrijdag eruit pikken!
Hij is kort maar krachtig; IDA

Anoniem zei

Corina, wat mooi! Lief dat je er eentje weggeeft en dan ook nog het patroon!
Groetjes, Marly

Anoniem zei

Wat een Hartverwarmende aktie ......hartelijke groet van een stille lezer ;o)
Marjolein,

Anoniem zei

Ik lees je blog altijd en geniet enorm van je creaties. Zou het een eer vinden om een door jouw gemaakte creatie in huis te hebben: dus ja, ik doe graag mee aan de verloting!

Groetjes,
Inge Langbroek
Nijmegen

Esther zei

Wat een leuk lief Valentijnsmeisje heb je gemaakt, ik doe graag mee en er komt een mailtje jou kant op( erg lief van je) Fijne avond groetjes Esther.

Anoniem zei

Het is een schat! En weer zulke leuke details. Ik ben eigenlijk nu alweer benieuwd naar je volgende creatie.

Anoniem zei

Oeps, mijn naam vergeten...

Groet,
Hannie

Anoniem zei

hoi Corina,

Wat een schatje, om verliefd op te worden.
Doe graag mee met de give away.
Lijkt mij wel leuk om een echte "Corina"in huis te hebben.
Volg jou blog al een tijd en heb al diverse creaties van jou gemaakt.
Sta er elke keer weer versteld van hoe je het voorelkaar krijgt, iedere keer weer zo'n leuke nieuwe creatie te ontwerpen. Super!!! Gaat vooral zo door.
Groetjes,
Trijntje.

Angela zei

Zooo leuk, ik wil ook graag meedoen aan de Give Away.

Groetjes Angela

Anoniem zei

Ik waag mijn kans. Dit popje straalt echt liefde uit. Mooi.
Leen

Sandra zei

Wat weer een mooi resultaat!Bekijk je site met regelmaat.Doe dan ook graag mee.

Sandra

Beitske zei

Wow, wat heb je weer een prachtige pop gemaakt. Ik wil ookgraag meedoen aan de give away.

Groetjes, Beitske

jeaninebijker zei

Wauw.. al 56 kanshebbers.. Ik wil wel een gokje doen.. (ik heb je ook een mail gestuurd.)

Groetjes, Jeanine.

Geke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Geke zei

Geweldig Corina wat maak jij toch elke keer weer van die mooie viltpopjes !

Bijna elke dag kijk ik op je blog om te zien of er weer iets nieuws is, zo verslaafd ben ik aan jou viltcreaties !

Elke keer stokt mijn adem even (en denk ik alleen WAUW wat mooi !!!) als ik weer een nieuwe creatie van je zie, zo ook vandaag.

Daarom doe ik heel graag mee aan jou give away zodat ik héééél misschien een creatie van jou persoonlijk mag bewonderen.

Natuurlijk stuur ik je ook een mailtje voor het gratis patroontje.
Alvast bedankt daarvoor !

Groetjes Geke

Anoniem zei

Hoi Corina,

ook even een reactie van mij.
(en mocht het schitterende meisje mijn kant op komen dan ga ik haar ook weer gebruiken als give-away aan een bijzonder iemand...)
Astrid

Natascha zei

Wat een lief en schattig popje! Ik doe ook graag mee met je valentijns Give-away.

Groetjes,
Natascha

Anoniem zei

Heel erg bedankt voor het mooie patroontje. Ik ga hem uitprinten en ook lekker mee aan de slag.
Graag wil ik ook meedoen voor het weggeefpopje.

Nogmaals bedankt en groetjes
Connie

moeder zei

Dochterlief wat een schattige valentijn verrassing !! je moeder is er erg blij mee ze is heel mooi beeldige kleertjes heeft ze aan.

Groetjes liefs je moeder.

doos van pandora zei

Hallo Corina,

Wat een ontzettend leuk idee weer van jou? Ze is echt helemaal super. Ik wil graag Annie opgeven om dit schattige valentijnspopje te winnen. Op dit moment kan ze niets maken en
Zij verdient het echt, het zal haar enorm opvrolijken en wie niet natuurlijk.

groetjes
Ellen

Gwen zei

Hier doe ik dus supergraag aan mee... Zo mooi... zo lief... Ik waag dus zeker mijn kans(je).

Anoniem zei

Lieve Corina,wat een verrassing !
Heel hartelijk bedankt voor het valentijnpopje.
We vinden het zo schattig.Ook het diadeempje in het haar.( heel knap!!! ).Erg leuk,ze is beeld schoon.Knap gemaakt
Veel liefs,knuffels van tante Dinie.
P.s. zeer verzorgde site !! o.Leen

Anoniem zei

Hoi Corina,
Zojuist heb ik je patroon al uitgeprint om zelf een hartediefje proberen te maken. Maar eentje die al op tijd klaar is, daar wil ik graag een gokje op wagen. Ze is zo lief en schattig!
groetjes, Esther R

Barbara zei

Wat een lieve hanger! Ik zie dat ik de 68e bent die reageert! Tjee, wat krijg je veel reacties! Ik doe graag mee, hoor!
♥ Barbara ♥

Evelyn' s poppen zei

Ze is prachtig, wat een leukerdje, ik ga je gelijk even mailen voor het patroon, dankjewel!!!!!

Liefs Evelyn

Corina zei

Fernanda wil ook graag meedoen met de give away maar kan geen reactie plaatsen!
Als jullie dat ook hebben en je wil wel graag meedoen, stuur mij dan een mailtje en ik zet je er gewoon bij ;-)
In ieder geval zijn er al een heleboel gegadigden, ik zou willen dat ik jullie er allemaal een zou kunnen geven....;-)
Hartelijke groetjes Corina

Anoniem zei

Hoi Corina, wat een mooi patroon weer!!! en zo te zien zijn er heel wat mensen lij met jouw mooie kado, maar elk patroon is al een mooi kado!!! heel veel suc6, groetjes Elma

marielle reijerse zei

Hallo Corina,

Graag ding ik mee om één van de Valentijn-dames bij mij thuis te laten wonen, wat is ze schattig
Ik heb in ieder geval al een mailtje gestuurd om het patroontje van haar te scoren.
Alvast hartelijk dank hiervoor!!
Creatieve groet Mariëlle R.

Debbie van heusden zei

Hoi Corina,

Via deze weg wil ik je heel erg bedanken voor het mooi patroon. Ik volg je site geregeld en vind het super wat je allemaal maakt. Ga zo door.

groetjes Debbie

Monique zei

Ook ik doe graag mee aan de give-away:D

je krijgt nog een mailtje van mij, wat een lief popje

Cora zei

Tja Corina, ook dit is weer een plaatje hoor. Wat lief dat je deze zomaar weggeeft.

els zei

wauhhhhhhh ik zag dit staan bij Lia op haar blog en verliefd helemaal mijn dinge super de super ik ga gauw kijken wat je nog meer voor moois heb

succes met deze knaller

gr. Els

Wilma Calandt zei

Beste Corina, via een vriendin op je website gekomen zie ik deze schattige valentijnshanger. en dacht (zei het trouwens ook) wow wat mooi daar wil ik ook wel een kans op maken, groetjes wilma ps ga door met deze mooie creatie's

Elly-My Everyday Things zei

Wauw.... wat een waanzinnig mooie give away!!!!! Ik ga nu heel hard duimen, vind haar zóóó lief! Ik ben zelf nit zo handig met de hoofdjes, dus ik vind het heel knap dat jij er alweer zoveel gemaakt hebt. Toch wil ik het nog een keertje proberen, dus ik ga je mailen!
Bedankt voor dit supergave kadootje!

reimeltje zei

Ik dacht toch echt dat ik te oud was om verliefd te worden, maar nu... Ik doe graag mee, wat een lief gebaar.

Anoniem zei

Wat een schatje, ik doe graag mee hoor!

hartelijke groet van Marion

Anoniem zei

Nog net op het nippertje. Kan ik nog meedoen.

Groetjes Rianne

Anoniem zei

Ik kom via, via op je blog heb zelf geen blog mag ik ook meedoen?

Groeten van Ilse

Anoniem zei

Ook ik ben een fan van jou creaties,
en waag een gokje.
Groetjes Renata

Juliette zei

Ach wat een schatje.... ik ben je gaan volgen en doe graag mee!
Liefs Juliette

Het Knuter Huuske zei

Kom hier via, via, via aangewaaid....
Wat een Prachtige Hanger zeg!
En als ik het zo snel zie maak je nog veel meer Moois!

Zou graag mee willen doen als het kan.....

Groetjes van Ivonne

Vrouwe Papenborg zei

Wouw deze is helemaal geweldig! Ga een kansje wagen met de Give Away. En je mailen voor een patroon!! Alles ziet er goed uit ... kwam al eens langs,en kom steeds vaker en vaker ...
Groet'n Monica