vrijdag 11 februari 2011

Valentijn verrassing!



Wat heb ik de laatste dagen veel mailtjes en reacties gekregen over de Valentijn verrassing, het lijkt wel of jullie de verrassing leuk vinden ;-) Het was echt hartverwarmend om al de mailtjes en reacties te lezen, ik loop de komende dagen met een glimlach rond ;-) Ik heb genoten de afgelopen dagen, de link naar de pdf wilde niet lukken maar achteraf ben ik blij dat ik het patroon “persoonlijk” naar jullie kon doorsturen, veel te gezellig ;-)


Zoals jullie gewend zijn heeft Allysa weer een lootje getrokken met haar ogen stevig dicht (dat moest ik er even bijzeggen)….het is geworden:

Corina mijn naamgenootje van de handwerktuin!
Hilariteit alom hier in huis.....gelukkig had ik het blog erbij gezet van Corina, we hebben er zo om gelachen....mama doet een give away en wint zelf...;-)!

Hartelijk gefeliciteerd met je verrassing, ik weet zeker dat ze een heel mooi plekje bij je zult krijgen! Als je vandaag je adres gegevens naar me mailt dan kan ik de Valentijn verrassing naar je toesturen, als de post een beetje meewerkt heb je haar maandag zeker in huis!

Heb je het patroon nog niet maar wil je hem wel graag hebben, mail gerust naar viltcreatiescorina@gmail.com Ik stuur het patroon zo snel mogelijk naar je toe!

Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve reacties en mailtjes!
Hele liefdevolle Valentijn toegewenst.

Fijn weekend!
Hartelijke groetjes,
Corina

16 opmerkingen:

Barbara zei

Joepie! Gefeliciteerd Corina, bofferd!
♥ Barbara ♥

~THEA~ zei

Hoi Corina,

Ik zie het al voor me!! Hihihihi...wat zullen ze een lol gehad hebben!!

Hartelijk gefeliciteerd Corina!!Veel plezier ermee!

En voor jou Corina, een heel fijn weekend,

lieve groetjes van Thea♥

Corina zei

Wat een ontzettend leuke verrassing! Dank je wel Corina, ik ben er zo blij mee (nu al!) Super!
Liefs, Corina

Anna Martijne zei

Ik kan me voorstellen dat jullie enorm hebben gelachen.
En Corina, gefeliciteerd met je gewonnen prijs, veel maakplezier.

Creatieve groetjes,
Anna Martijne

my day zei

Hoi Corina,
ooh wat een mooie give-away en ik heb hem gemist!! ooh wat jammer nou, dit had ook een heel lief kadootje geweest voor mijn pasgeboren nichtje. Ik ga je mailen hoor kan ik hem toch nog zelf maken, dankjewel voor deze lieve valentijnsverrassing.
En Corina...gefeliciteerd met je mooie prijs.
Liefs, Ingrid.

brigitte zei

Corina van Harte met het leuke kadootje.

Super dat er zoveel bellangstelling voor het patroontje was.
Maar wel logisch ook het is een erg mooi patroon. Ziet er super verzorgd uit.

Groetjes en alvast een fijn weekend Brigitte

Gonny zei

Corina gefeliciteerd met je kadootje.

En Corina ik mail nog even voor het patroon zodat ik hem zelf kan maken. Zo leuk.

Groet, Gonny

rianne zei

Corina van Harte Gefeliciteerd met je Verrassing.
Corina voor jou een fijn weekend en ik zou ook met een lach op mijn gezicht rondlopen met zoveel reacties.
Liefs Rianne.

vilterietje zei

corina corina proficiat allebei, met het geven en winnen:)

Monique zei

Gefeliciteerd met je prijs Corina,
Enne Corina bedankt voor het patroontje, ze gaat zeer zeker een liefdevol plekje hier krijgen.

groetjes
Monique

jeaninebijker zei

Haha.. Ik kan me voorstellen hoe dat er ongeveer heeft moeten uitzien! grappig!!

Corina, gefeliciteerd!! geluksvogel!

Groetjes, Jeanine.

Esther zei

Gefeliciteerd Corina, en ji Corina nogmaals erg lief om je patroon met ons te delen, Fijn weekend groetjes Esther.

fialka012 zei

Krásné...

Miriam zei

Bedankt voor het delen van je patroon, ze is prachtig hoor!
Ik hoop haar ook binnenkort te maken!
Groetjes, Miriam

Elly-My Everyday Things zei

Oeps, nu moet ik toch zelf aan de slag, hahaha!!!!! Alle gekheid op een stokje: nogmaals super bedankt voor dit schattige patroontje!
Nog een fijne zondag!

Corina zei

Dank je wel Corina, het pakketje was er gistermiddag al! En alles ziet er zo mooi en zo zorgvuldig uit!