maandag 14 februari 2011

Valentijnsdag!




Allereerst wil ik jullie bedanken voor de overweldigende stroom mailtjes voor het aanvragen van de “Valentijn verrassing”. Helemaal geweldig dat ik foto’s krijg van de gemaakte ”Valentijn verrassingen”, zo leuk om te zien hoe de hanger er uit ziet met een ander stofje of kantje. Dank jullie wel, mijn Valentijn kan al niet meer stuk.


 Ik ben ook enorm verwend door manlief, een mooie glazen bokaal met mos en narcissen erin. Allerlei ponsen om kaarten en doosjes mee te maken, als je me de komende tijd mist weet je in ieder geval wat ik aan het doen ben ;-))


Ik heb wat foto’s verzameld van de Valentijn creaties die ik de afgelopen jaren heb gemaakt, veel kijk plezier! De foto's hierboven zijn van de "Valentijnhanger"























Deze dametjes zijn "de hartendiefjes" van atelier Pop en plank, ze zijn zo leuk. Ik heb ze dit jaar weer in de lantaarn gezet en ze staan hier weer te pronken ;-)
 

"Hartverwarmend" is deze dame in haar hart, ze is van atelier Schatten van de natuur. Zit ze daar niet lief met de hartjes ballonnen in haar hand?






















Dit gezellige quilt hart komt uit een boekje "miniquilts van vilt" van de "Witte engel" Het was even een heel gepuzzel maar wel erg leuk om te maken!


Ik heb meegedaan aan een swap en heb deze mooie hartjes slinger gehad van Sanne. Het zijn zelfgevilte hartjes van verschillende soorten pure ongeverfde schapenwol. Het zijn verschillende soorten Bentheimer schapen, Frans Oussantschaap (kleinste schaap ter wereld), Hongaars Rakka schaap (met kurketrekkers hoorns) en Shopshire (een klein brits ras met hele zachte wol)! Voordat jullie denken dat ik een wandelende encyclopedie ben, deze informatie heeft Sanne op de kaart erbij geschreven ;-)! Ik vind het zo leuk om te weten wat voor schapenrassen het zijn! 
Sanne dank je wel, ik ben er erg blij mee. Trouwens iedereen in het gezin vindt hem erg leuk, vooral omdat ze weten dat er schapen in de wei lopen met de wol van deze hartjes ;-)!



Zelf heb ik voor de swap een "Valentijn Verrassing" opgestuurd naar Mika.

Een gezellige liefdevolle Valentijnsdag toegewenst!   
Hartelijke groetjes,
Corina

17 opmerkingen:

~THEA~ zei

Hoi Corina,

Wat een schatjes weer!!

Fijne Valentijnsdag!!

Lieve groetjes van Thea♥

brigitte zei

Wat een valentijn popjes heb je in de loop der jaren gemaakt.
Ze zijn allemaal even mooi lief en leuk.

Fijne Valentijnsdag. Groetjes Brigitte

Mascha zei

Wat lief allemaal.
Veel plezier vandaag.
Groetjes Mascha

vilterietje zei

happy valentine:)

Gonny zei

Och, wat leuk allemaal.
Fijne valentijn.

Groet, Gonny

my day zei

Hoi Corina,
happy valentine, je creaties zijn allemaal geweldig, vind de dametjes in de lantaarn ook zo schattig. Bedankt nog voor het opsturen van de valentijn verrassing, ga er lekker mee aan de slag.
Lieve groetjes, Ingrid.

Mignonnn zei

Oo wat heb je weer mooie dingen gemaakt. Ziet er altijd zo leuk en gezellig uit.

Groetjes
Mignon

Barnyard Country Gifts zei

Wat een mooie creaties heb je in de loop van de tijd gemaakt. Super!
Een hele fijne Valentijnsdag, Annemieke

Halinka zei

HI,Corina:-)
What beautiful Valentine Day's symbols!:-)
HAPPY VALENTINE'S DAY TO YOU!
-Halinka-

ditjes-datjes zei

Wat ben jij lekker verwent door man lief!!!!Fijne valentijn en heb genoten van je foto's
Groetjes,Ingrid

Esther zei

Leuk om al je creaties nog eens langs te zien komen. Super mooi allemaal.fijne valentijns middag/avond. Groetjes Esther.

Barbara zei

Ze zijn allemaal even leuk!
♥ Barbara ♥

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corina,

Wat een supermooie Valentijnpost.
Ohhh...meis wat ontzettend mooi allemaal!
Je bent een echte kunstenaar met naald en draad...het is prachtig, dit is echt genieten!

Liefs,

Marijke

Antonia zei

Zo schattig allemaal Corina,
Happy Valentine!

Het Knuter Huuske zei

Jeetje.... Wat Prachtig allemaal!!

Groetjes van Ivonne

Gera zei

Wat leuk om alles te zien!

groetjes, Gera

Anoniem zei

Misschien wel een beetje laat, maar alsnog hartstikke bedankt voor het gratis Valentijn patroon! Ik ben er erg blij mee en zodra ik tijd heb ga ik eraan beginnen.

Groetjes,
Hannie