vrijdag 18 februari 2011

Vlinder kinderen!


Ik ben zo weg van deze nieuwe lieve pakketjes, de vlinderkinderen van atelier Schatten van de natuur! De Vlinder kinderen geel om mee te beginnen. Ze zijn zo aandoenlijk lief, het jongetje met zijn grappige houtjes touwtjes jas met kapuchon en stoere laarzen. De driehoekjes op zijn jas zijn geborduurd, ik ben geen ster in borduren maar ik ben niet ontevreden over het resultaat ;-)!



Het meisje zit gezellig naast hem op de grond. Ze heeft een wit katoenen rokje aan, een mooi geel jasje en een libelle in haar haar. De libelle en de vlinder zitten kant-en-klaar in het pakket (ik was even bang dat ik ze zelf moest maken ;-))


Er zit zulk mooi geverfd sprookjesvilt in de pakketjes. Echt lente! De jongen heeft een vlinder op zijn hand zitten, het meisje probeert de vlinder aan te raken, zijn ze niet lief zo samen?


De vlinderkinderen zijn er ook in het blauw! De kleur van dit pakket is nog mooier dan op de foto, soms lukt het net niet om de kleur goed te “vangen” op een foto. Vlinder kinderen blauw zijn ook zo aandoenlijk lief….Het meisje heeft een mooie jas en broek aan in verschillende kleuren geverfd vilt, op haar hoedje zit een vlinder.


Het jongetje heeft een stoere tuinbroek aan en een leuke pet op zijn hoofd. Samen zitten ze uit te rusten op de grond, ze kijken ze naar de libelle die op de hand van de jongen is gaan zitten.


Ik heb ze op een dienblad gezet samen met bolletjes mos, en blauwe druifjes, ze “stonden” hier zo mooi!! Sinds gister staan ze bij atelier Sari, ze zijn voorbeelden voor in de winkel. Ik ga ze natuurlijk ook nog voor mezelf maken, ik mis ze… ;-)!

Ik ben nu bezig met een sneeuwklokje van atelier De Oase maar daarover volgende keer meer…
Vorige keer schreef ik al dat ik ponsen van manlief had gehad en daarmee ben ik ook lekker bezig geweest, ik maak weer kaarten en pons heel wat af ;-). Erg leuk weer om te doen!

Fijn weekend!
Hartelijke groetjes,
Corina



21 opmerkingen:

Angela zei

Ik vind ze erg moooooii!!!! Zit er ook erg overna tedenken om ze ook op tehalen.
Liefs Angela

vilterietje zei

bijzonder mooi en zo lente-achtig, ik voel ze in mijn buik:)

Margo zei

Het zijn echte schatjes haha!

Liefs, Margo

Barbara zei

Wat zijn ze mooi, en je hebt ze ook weer zo mooi in het mos gezet!
♥ Barbara ♥

Alle mooie dingen zei

ik vind de blauwe het mooiste.... wat een leuk setje weer...
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Corina zei

Inderdaad aandoenlijk lief! Ik heb meestal niet zoveel met geel, maar dit stelletje vind ik toch wel erg mooi!

Gonny zei

Ze zijn erg mooi.Ik heb er nog een paar keer naar gekeken, zo mooi vind ik ze.

Fijn weekend.

Kom Achterom zei

Wat een lentekriebels!! ze zijn schattig!
Ik ben al een tijdje niet langs geweest maar heb wel veel gemist hoor!
tot snel
fijn weekend
Yolanda

Halinka zei

Hi,Corina:-)
How they're all beautiful.I see Spring in Your recent works and I am really happy to have that feeling.All the colours are full of happiness-they are shinning bright,ready to welcome the real Sprng.
Hugs-halinka-

Esther zei

Wat een schatjes en de kleur geel prachtig, ik krijg er z'n lente gevoel bij, Fijne weekend Groetjes Esther.

Anoniem zei

Wat een schatjes en wat leuk dat ze showmodelletjes zijn....ik snap wel dat je ze mist......
fijn weekend Marjolein

moeder zei

Dochterlief wat een prachtige vlinderkinderen.
schattig zien ze er uit, ook in het blauw zijn ze enig heel mooi stel bij elkaar.

groetjes liefs je moeder.

brigitte zei

Prachtig weerIk vind vooral de blauwe erg leuk.

Laat je je kaarten ook zien ben wel benieuwd wat voor moois je naakt.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

rianne zei

Het zijn erg leuke popjes. Ik heb ze live kunnen bewonderen bij de kraam van Atelier Poppenjans in Hardenberg. Daar is dit weekend het creaweekend. Het zijn echte schatjes hoor.
Groetjes Rianne.

miriam zei

Wat een leukerdjes lekker vrolijk krijg gelijk zin in het voorjaar.

groetjs ♥ miriam

Severine zei

Wat ben je ijverig, zeg! Wat heb je veel moois te laten zien, ook met Valentijnsdag. Deze popjes zijn ook weer schattig!
Groetjes van Severine

Anoniem zei

Dag Corina,
je bent een fantastische ontwerpster!
schitterend wat je allemaal maakt hoor
geniet ervan
groetjes
Constance

Hélène zei

Wat zien die vlinderkinderen er heerlijk lente-achtig uit! Ik krijg helemaal zin om zelf ook weer met die kleuren aan de gang te gaan!

jeanet zei

Ho,ho,ho!!! Wat lees ik nu.. ponzen? Wel alstublieft laten zien wat dat uiteindelijk is geworden hoor! Wat leuk! Over de schatjes van de natuur kan ik maar een ding zeggen..Prachtig! Groetjes Smoek

Gerda Hartman zei

Ik vind ze zo schattig. Heb ze gisteren ook binnen gekregen en hoop er snel mee aan de slag te kunnen van de week. Ben toe aan iets lenteachtigs op de seizoen tafel (lees kast)!

susie zei

Hoi Corina, dank je wel om me te volgen, ik ben dat al een hele tijd bij jou.
Want ik ben fan van al jouw ONGELOFELIJK PRACHTIGE CREATIES !!!
Zo WONDERMOOI dat jij dit alles maakt, zoals nu weer, SCHITTEREND !!!
Ik betrap me erop dat ik steeds weer met mijn mond open zit, mijn ogen uit te kijken.
Nog een fijne dag verder !