maandag 4 april 2011

Brocante lente!


Ik heb voorbeelden gemaakt voor Atelier Schatten van de natuur, twee brocante popjes en een treurwilg, deze mooie pakketten staan nu bij atelier Sari. Ze zijn ook erg leuk om te maken, in het pakket van de brocante popjes zit heel mooi taupe kleurig sprookjesvilt.



Brocante roos als eerst, ze heeft een mooie rok van zijde met een over rok van taupe vilt en zo’n schattig hoedje op haar hoofd. In haar hand heeft ze een roos die al in het pakket zit, wel zo makkelijk! Ik dacht eerst dat het een zijde roos was die je zelf moest maken ;-)!



Brocante magnolia, is de tweede, ik ben zelf gek op de witte magnolia en heb een struikje in een zinken emmer staan in de tuin. De bloemknoppen komen langzaam uit, echt een prachtig gezicht!
Maar ik dwaal af…..Brocante magnolia heeft ook een rok van zijde en een mooie taupe kleurige jas aan, een schattig hoedje en een kanten tasje maken het geheel af! In haar hand heeft ze een magnolia bloem, ook al kant en klaar in het pakket ;-)!
























Als laaste de treurwilg, erg leuk vind ik deze boom. Je kan hem mooi op de seizoens tafel zetten bij een tafereeltje. De boom is niet moeilijk maar erg leuk om te maken, er zit hele mooie zachte wol in het pakket. Hier in huis kwamen ze elke keer even "voelen" hoe ver ik was met de takken van mooie zachte groene wol ;-)! Op de tweede foto zie je de boom nog niet af en de takken nog niet gebogen als een treurwilg. De boom is ook erg stevig en staat goed op de wortels zonder een houten standaard of zoiets dergelijks.



Het beloofd een mooie lente dag te worden, vandaag is onze oudste dochter Sabina jarig, ze is 23 jaar geworden! We hebben het gister al gevierd maar gaan straks lekker taart halen en vieren het nog eens dunnetjes over!

Fijne lente dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

21 opmerkingen:

vilterietje zei

een dikke proficiat met je dochter en de poppetjes zijn echte hebbedingetjes:)

Corina zei

Mooie creaties, Corina! En gefeliciteerd met je dochter!

Mascha zei

Als eerste gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
En de twee dametjes zijn weer geweldig gemaakt.
Groetjes Mascha

brigitte zei

Schattige popjes.
Prachige boom die zou goed passen is ons kabouterbos.
Van Harte met je dochter.
Mijn oudste werd 2 dagen geleden 19.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Gerda Hartman zei

Van harte met je dochter. En wat een prachtige pakketjes weer. Die boom vind ik zo geweldig.

Gonny zei

Gefeliciteerd met je dochter en wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt.

Een fijne dag.

Groet, Gonny

*lami* zei

So Sweet =)
Greets, Pia

rianne zei

OOh daar ben je mee bezig geweest. Prachige pakketten zijn het weer van Schatten van de natuur. Mooi bij de mand met paars/lila viooltjes. Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Maak er een gezellige dag van met elkaar.
Liefs Rianne.

Esther zei

Gefeliciteerd met je dochter, toen ik de nieuwsbrief van Atelier Schatten van de natuur
kreeg hoopte ik al dat jij ze gemaakt had, ik vind de pauzetjes prachtig. Fijne dag Groetjes Esther

Riet zei

Wowwww Corina,wat heb je ze weer schitterend gemaakt.
Die kleuren helemaal van nu.
Bewonder je steeds meer,je bent toch zo goed.
Prachtig,mooi,beeldschoon,ja wat nog meer,helemaal super.

Liefs Riet.

claudia zei

very nice,compliments and have a good day from Tenerife!!!! come to visit my blog for partecipate in my giveaway!!!!

moeder zei

Dochterlief wat een schitterend popje, heel mooi aangekleed echt lente super gemaakt ook de treurwilg boom prachtig gemaakt .

Groetjes liefs je moeder.

angel zei

piękne, piękne!!

susie zei

Ooh wat PRACHTIG weeral Corina !
Zalige kleurtjes ! En alles is weer piekfijn afgewerkt !

Felicitaties aan je dochter !
Lieve groetjes

sandra zei

Wat kun jij mooie dingen maken zeg.
Ze zijn prachtig.
En ik volg je.
Groetjes Sandra

Marjanne zei

Wat zijn ze weer schattig, bij jou vind ik ze altijd leuker dan het origineel.
Nog gefeliciteerd met je dochter.
Groetjes Marjanne

Gera zei

Een prachtig stel vind ik het!! En de treurwilg is geweldig. Ik heb het pakket hier ook liggen! Het garen zou iedereen even moeten kunnen voelen. Het is ontzettend zacht!!!

Van harte gefeliciteerd met de jarige dochter!
Liefs, Gera

Margo zei

Wat een schatjes heb je weer gemaakt, en die boom: echt super!!!

Liefs, Margo

~*~ saskia ~*~ zei

Wat zijn ze lieflijk, Corina! Je treurwilg is ge-wel-dig!!
Een fijne dinsdag xxxx

Elly-My Everyday Things zei

Gefeliciteerd nog met jullie dochter!
Je popjes zijn weer zóóó schattig, lief zo bij de viooltjes, ze passen er prachtig bij!

poppenatelierkris zei

Wat zijn ze weer mooi. En die boom supper.
groetjes kris.