dinsdag 12 april 2011

Give away “Vogelnest elfjes”


Gister was ik jarig op zo'n mooie lente dag, dat was al een cadeautje op zich! Intussen heb ik de afgelopen week drie keer mijn verjaardag gevierd. Het kan slechter toch ;-) Ik ben erg verwend door iedereen, zo lief als anderen aan je denken, een kaartje sturen of langs komen.
Wie jarig is trakteert maar hoe je dat op een blog, meiden pak maar een lekker stuk taart, het staat op de keukentafel? Ha ha, dat gaat niet dus heb ik voor jullie een give away gemaakt van de “Vogelnest elfjes”
Het gaat om een door mij kant en klaar gemaakt exemplaar van de "Vogelnest elfjes" zoals ze op deze foto's staan!





















Zo voor de Pasen leek me dat wel een geschikte keuze, je kan de elfjes natuurlijk langer laten hangen, in Mei leggen alle vogels een ei toch :)
Ik zag ook dat ik al over de 250 volgers heen ben en wilde jullie daarvoor allemaal bedanken! Wie had dat ooit gedacht toen ik een blog begon…. Kortom genoeg om het eens goed te vieren!
























Het enige wat je hoeft te doen is een reactie onder dit bericht te zetten, je hoeft geen volger te zijn (mag natuurlijk wel ;-)). Ik heb zelf wel eens dat je een paar keer het bericht moet plaatsen voordat het op een blog staat, lukt het niet om een berichtje achter te laten mail me en ik plaats je naam onder het bericht.


Je kunt een berichtje achterlaten tot woensdag 20 april dan trek ik de gelukkige. Het pakketje komt dan nog op tijd voor Pasen, ook wel belangrijk lijkt me. Woensdag 20 april staat de winnaar op mijn blog, vergeet niet even te kijken of je gewonnen hebt! Heel veel succes allemaal met de “give away”


Fijne dag!
Hartelijke groeten,
Corina


90 opmerkingen:

ditjes-datjes zei

Hoi Corina,
Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
Hoop dat je lekker verwent bent.
En ik doe heel graag mee met je mooie give-away.
Lieve groet,Ingrid

Esther zei

Nog gefeliciteerd, wat een leuke lieve traktatie heb je daar, ik doe graag mee en zal een linkje naar je blog maken, fijne dag Groetjes Esther.

Basti-Bären zei

Congratulations to your birthday. This is a wonderful giveaway. I take your nice picture on my blog and link it.
Greetings Iris

Gonny zei

Nog van harte gefeliciteerd.
En wat een mooie give away.
Ik doe graag mee.

Groetjes, Gonny

Chantal zei

Wat kan het dan heerlijk voelen om jarig te zijn. Een prachtige dag. Hebben jullie lekker in de tuin gezeten??

Aan je mooie give-away doe ik graag mee, heb er wel een mooi plekje voor. Zie het al helemaal voor me.

Een fijne dag, al zal deze minder zonnig verlopen als gisteren.
Groetjes, Chantal

Gwen zei

alsnog een fijne verjaardg !

en de give-away... daar doe ik graag aan mee !

Groetjes

Anoniem zei

Goedemorgen, een dag later alsnog de felicitaties. En dat je nog maar veel gezellige patronen mag ontwerpen. Ook ik doe graag mee aan de give - away. Hier moet je gewoon op reageren, zo mooi ontwerp.
Groetjes Monique

moeder zei

Dochterlief wat schitterende vogelnest elfjes
een hele fijne dag.
Groetjes liefs je moeder.

vilterietje zei

een dikke proficiat met je verjaardag, dat je nog vaak in goede gezondheid mag vieren:)
heel graag doe ik mee met de give away, het is een fantastisch cadeautje wat je weggeeft. ik zal een berichtje op mijn blog achterlaten.

Gerda Hartman zei

Corina, nog van harte met je verjaardag en natuurlijk doe ik heel graag mee met je give-away! Ik vind het een super prijs om te winnen!

Anna zei

3 werf hoera ...gefeliciteerd met je verjaardag.

liefs Anna.

Irene Jongbloed zei

Hieperdepiep Hoera voor jou...en de taart is lekker.Zo via de computer is zo goed voor de lijn ,daar lust ik wel een 2e stuk van.
Wat een geweldig mooi give away kado ga je weggeven...daar doe ik graag aan mee...spannend....
Groetjes Irene

Marjanne zei

Ook hier wil ik je nog van harte feliciteren en ik doe graag mee met je give away.
Groetjes Marjanne

Bep zei

Nog van harte gefeliciteerd! En ik doe graag mee aan deze give away, als ik dan win voel ik me ook een beetje jarig.
Het is weer een prachtig ontwerp!

Groeten Bep

Hilda zei

Hallo Corina,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
Oooo en dan ga je zo'n gave creatie weggeven.
Ik zou wel heeeeeeeeeel graag een creatie van jou hier in huis willen hebben hihihihihi.

Groetjes Hilda

Margreet zei

Nog van harte met je verjaardag! En wat een prachtig idee om dit te vieren met elkaar.
Ik probeer natuurlijk een mee te doen met het plaatsen van dit bericht. Succes bij de trekking, het zullen er wel een boel zijn ;-).
Groetjes Margreet

Anoniem zei

Hai Corina,

van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!
Ik doe ook graag mee met je give-away.

Groetjes, Lisette

Annette zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag... het was gisteren hier een prachtige dag... heerlijk in de tuin gewerkt!!!
Graag zou ik mee willen doen aan je give-away.. ik vind hem zo mooi!!!

Antonia zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Corina en met je inmiddels 260 volgers! Als mijn naam getrokken wordt bij je give away, mag je de lieve elfjes aan je moeder geven. Nu heerlijk nagenieten van alle drukte, groetjes Anja

Rêve de fil zei

C'est vraiment très joli...

Anoniem zei

Wat een leueke verrassing zeg en fijn dat je zo verwend bemt met je verjaardag, hebje dan ook vast verdiend
Tini

Angela zei

ooohh leuk!!! gefeliciteerd..
Ik doe graag mee aan je give away.
Liefs Angela

Gera zei

Hoi Corina,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En heerlijk dat je zo verwend bent. En leuk dat je nu zelf gaar verwennen :-)). Ik weet er wel een mooi plekje voor!

Liefs, Gera

Margo zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zo'n virtueel stuk taart is natuurlijk wel goed voor de lijn haha! Maar geef mij dan toch maar de prachtige give-away!!!

Liefs, Margo

Tattingrid zei

Ik wil je alleen maar feliciteren met je verjaardag en je vele volgers van je blog. Dat het er zo veel zijn, dat snap ik wel. Verder doe ik niet mee aan de give-away. Het gaat mij toch nooit lukken om dit te maken, ik gun het iedereen die daar wel talent voor heeft. Blijf je mooie creaties volgen. Groetjes, Ingrid

marion zei

wat een prachtig cadeau, ik loot graag mee en wens iedereen succes

Antonia zei

In dat geval doe ik graag zelf mee Corina!
Groetjes Anja
PS Ook lief van jou!

Corina zei

Joke doet ook graag mee met de give away :)
Wat leuk,hartelijk bedankt voor alle lieve felicitaties!!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Hallo Corina,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik kom ook graag in aanmerking voor je 'traktatie'.

Groetjes, Patricia.

claudia zei

Happy Birthday!!! I want to enter also in your giveaway,have a good day from Tenerife!!!!
ica752003@yahoo.es
visit my blog for partecipate in my giveaway to!

troela74 zei

Hoi Corina,

Ik wist niet dat je jarig was maar nog van harte gefeliciteerd
echt wat voor jou jij bent jarig en geef je een cadeautje weg,je moet juist wat krijgen

maar superlief dat je dat doet

ik doe graag mee met de give away
ik vind het een heel mooie krans en ik heb de tijd niet om het dit jaar zelf te maken
hopenlijkt prijkt hij dit jaar toch nog aan mijn muur

lieve groetjes Danielle

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. En lekker verwend worden is ook wel eens leuk.
liefs Dorinde

brigitte zei

Nog van Harte.
Ik was vrijdag jarig.
Heb het niet echt gevierd.
Fijn dat het van dat mooie weer was.

Ik doe heel graag mee.
Vind de krans een plaatje. En helemaal mijn kleuren.

Groetjes en nog een fijne dag Brigitte

Наташа Остроумова zei

Dear Corina! Happy Birthday!!! You are very lucky, you can make such a beautifull things!!! So sweet little elfes! I wish you healthy and inspiration to make more and more beauty by your hands!!!

madebyme zei

Corina,

Nog van harte gefeliciteerd! Ik doe heel graag mee! Ik hoop dat ik een kansje maak want ik zie dat je al veel reacties hebt!

Succes met je give-way!

Liefs Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com
(ps. ik geef momenteel ook een give-away)

Anoniem zei

Het is wel aan de late kant maar alsnog Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren gewenst in goede gezondheid met al je dierbaren om je heen.
Graag wil ik ook een gokje wagen om mee te doen aan je give-away.

m.vr.gr.
Connie V.

Debbie van Heusden zei

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Mijn dochtertje was gisteren ook jarig en is 5 jaar geworden.

groetjes Debbie

pauline zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, zo te lezen heb je het goed en vaak gevierd, haha.
En dan val ik zomaar "in love" met je leuke give away, wat is dat lieeeeeeeffff.
groetjes,

Carla zei

Hoi Corina, nog van harte proficiat met je verjaardag, je had inderdaad een slechtere dag kunnen treffen qua weer. Fantastisch. Zou graag mee willen doen voor deze mooie give away, temeer omdat ik momenteel geen tijd heb om hem zelf te maken ;-) Liefs Carla.

Riet zei

Wowwwwww Corina,wat heb je dit weer schitterendddddd Gemaakt.
Het is weer zo mooi,alles klopt de kleur is zo mooi.
Wanneer begin je nu is een webwinkeltje,met al je creaties.

Liefs Riet.

Mireille zei

Ook namens mij nog de felicitaties! Je had er wel een hele mooie dag voor uitgezocht om jarig te zijn!! Dus nog heel veel jaren in goede gezondheid en veel viltplezier. En ik ga ook een gokje wagen voor je mooie give away!
Mireille

Anoniem zei

al zoveel voor me, maar toch een poging doen.voor dit super mooie geve away
de gelukkige is een boffert!!
groetjes Frederika

Anoniem zei

Hallo Corina,

ook van mij de hartelijke felicitaties!
Een beetje te laat, maar zeker gemeend!

Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad!

Lieve groeten,

Astrid

N.B.: en natuurlijk doe ik graag mee met de give-away!

Gerda zei

Hoi Corina

Nog gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonden en creatieve jaren erbij.

Ik doe graag mee aan je give away.

Groetjes gerda

Alle mooie dingen zei

van harte gefeliciteerd....en wat een mooie give away... je weet ik ben een fan.. dus ik doe graag mee!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Anoniem zei

Van Harte Gefeliciteerd nog met je verjaardag.
wat een geweldige give away ,daar doe ik heel graag aan mee.

groetjes Roos

Evelyn' s poppen zei

Hoi Corina,

alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je het leuk hebt gehad, alle drie de keren;)! Ook ik wil graag mee doen aan je give away. Het is zo'n leuk patroon!
Liefs Evelyn

Elly-My Everyday Things zei

Ohhhh... wat een traktatie!!!! Allereerst natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! wat was het een zalige dag hè, je had het vast verdiend!
Nou ik doe mee hhor, met je prachtige give away! Fingers crossed!

Marja Feijen zei

Hallo, wat een mooi patroon zeg en dan weggeven, nou ik sluit me bij de anderen aan.

VAN HARTE GEFELICITEERD!! Misschien te laat maar evengoed mijn wensen voor rrn geweldig jaar voor je!!

groetjes Marja

Ester zei

Alsnog: van harte gefeliciteerd!

Ook ik kan het niet laten om te reageren! Het ziet er ook zo prachtig uit!

Groetjes,
Ester

Mika zei

Hoi,
wat een leuk idee om wat weg te geven aan anderen met je verjaardag. Het lijkt wel sinterklaas. Alsnog van harte hoor.

Je cadeau komt vast van pas, in mijn groepje 4. Ik doe graag mee.
groetjes mika

Corina zei

Tineke wil ook graag een gokje wagen ;-)!
Wat zijn er al veel reacties!!!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Goedendag
Gefeliciteerd en wat een leuke site met mooie vilt poppetjes en creaties.
Ik heb geen blog, maar wil echt wel een gokje wagen voor zoiets moois
Veel succes!
Groeten, Mirjam

angelina zei

Corina, nog gefeliciteerd!!!! Met je verjaardag en je 262 volgers inmiddels... Ik weet nog dat je bent begonnen..... Leuk en natuurlijk doe ik heel graag mee!!!!

Liefs Angelina

weegh200 zei

Hai Corina,
alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je nog vele gezonde jaren.
Ik volg je ook trouw en kijk steeds met smart uit naar je volgende creatie, ik bewonder jou en je werk erg en je inspireert me enorm! Dankjewel daarvoor. Ook ik hou me aanbevolen voor je give-away... want ook dit ontwerp is gewoon weer zoo schattig..
Groetjes van Shareen.

Anoniem zei

Hoi Corina,

Alsnog van harte gefeliciteers met je verjaardag.
Doe graag mee aan de give-away.

groetjes,
Trijntje

Ester W zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

rianne zei

Het voordeel van een late felicitatie is dat je nog langer jarig bent. Dus Corina VAN HARTE GEFELICITEERD. Ook ik zou het leuk vinden om een echte Corina met Pasen in huis te hebben.
Groetjes Rianne.

Anoniem zei

Corina, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je nog héél véél jaren samen met je gezin mag genieten. Ik doe ook graag mee met je give away. Groetjes, Brigitta

Anoniem zei

Hallo Corina,
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat een leuk idee om dan een kadootje weg te geven, ik doe dan ook graag mee met de give away....
Liefs Lian

Anoniem zei

Hoi Corina, wat leuk zeg om zo je verjaardag te vieren!! Ik zou ook graag mee willen doen met de give away. Hartelijke groet Diana

Anoniem zei

Hoi corina alsnog gefeliciteerd!!!!!!!
En natuurlijk doe ik ook graag mee.
Groetjes Albèrtje

Sonja zei

Hallo Corina, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooi kado geef je weg. Ik doe een poging. Zo leuk om te winnen. Zo niet dan wens ik de gelukkige winnaar er heel veel plezier van. Groetjes Sonja(eikenblaadje)

Anoniem zei

Hoi Corina,

Ook van mij nog van harte gefeliciteerd. Ik ben een stille volger en bewonderaarster en moet echt altijd reageren op je prachtige give away. Ik wil dus ook graag een kansje wagen!

Groetjes Vera

PS Mijn moeder voor wie ik het gratis valentijnpatroon heb gemaakt is er dolgelukkig mee dus eer aan je ontwerpen!!

Zwergenwelt zei

Hallo Corinna,
ich kann zwar nichts verstehen aber ich möchte gerne mtmachen!!!Der Kranz ist soooo wunderschön die Figuren so fein, die Idee ist soo schön!!!
Liebe Grüße, cornelia

susie zei

Gefeliciteerd Corina !
Wat zijn je elfjes weer MOOI !! Ik doe graag mee aan deze give away !
Kan ni missen dat je zoveel volgers hebt met al dat prachtigs dat je steeds maakt ! Ik zie er dan ook telkens naar met open mond ;)

Fijne week verder !

Anoniem zei

Ik wil niet achter blijven dus Corinna nog van harte hoor!
En hopelijk win ik de give away!!!!!

groetjes Ria

Sanne(wanne) zei

Oh Corina, ik doe graag een poging om mee te draaien in de verloting van deze prachtige elfjes!

Lieve groeten, Sanne

Linda zei

Hoi Corina,

Nogmaals gefeliciteerd!!!
Graag doe ik mee met de give-away.

Groetjes en tot dinsdag,

Linda

Anna Martijne zei

Hallo Corina,

Ook ik wil je bij deze alsnog feliciteren met je verjaardag, ben wel te laat, maar daardoor niet minder gemeend.
Nog vele creatieve jaren in goede gezondheid toegewenst.
Ook mijn naam mag je in de hoge hoed doen, ben benieuwd welke er volgende week uit gaat komen.

Groetjes,
Anna Martijne

Anoniem zei

hallo corina, ik wil je eerst nog van harte feliciteren met je verjaardag en nog vele jaren erbij zullen we maar zeggen.
ik wil graag meedoen met je give away, ik heb zelf geen blog maar ik om wel regelmatig kijken op jou blog, en ik krijg veel inspiratie van al je creatieve viltcreaties.

groetjes miranda nieuwhuis

Edmée zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Als ik je give-away win, voel ik me vast ook een beetje jarig :)

Anoniem zei

Hoi Corina
Feliciteren doe ik niet meer ,heb ik al op de club gedaan .En je ben lekker verwend heb ik begrepen.Vind je idee weer erg leuk ,en een grotere eer dan jouw eigen gemaakte popjes kunnen we niet krijgen.Die ze wint mag zich zeer gelukkig prijzen.Succes voor allemaal.
Groetjes Corry

danny99 zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik doe graag mee, want je maakt zulke mooie dingen.
Ik kom elke week even kijken of er weer nieuwe patroontjes zijn en wat je nu weer gemaakt hebt.
Alvast fijne paasdagen,

Groetjes Daniela

jeaninebijker zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en je 250 volgers! super zeg! Ik moest een heel eind scrollen voor ik hier was, het zal je gebeuren dat je dit wint zeg! het ziet er schitterend uit!

Groetjes, Jeanine.

Ingrid zei

Vond via via jouw blog, wat maak jij mooie poppen om jaloers op te worden. Nog gefelciteerd met je verjaardag, beetje laat maar ja... Net als alle andere doe ik graag mee voor de give away wat een kado is dat zeg.

groetjes Ingrid

Grietje zei

Ik wil je nog hartelijk feliciteren met je verjaardag en ook gefeliciteerd met het aantal volgers.
En wat een geweldige give away zeg, kijk eens hoeveel reacties je al hebt gekregen! Leuk als er zoveel mensen een rectie geven^_^
Ik hoop dat het nestje een mooi plekje zal krijgen bij iemand thuis.

Groetjes,
Grietje

Grietje zei

rectie? hahaha...ik bedoelde reactie.

Els Romijn zei

Hoi Corina , allereerst van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in gezondheid en liefde toegewenst!
Ik sta steeds versteld van je prachtige creaties , wat een talent om steeds weer wat nieuws te bedenken en maken .
lieve groet , Els Romijn

reimeltje zei

Dag Corina,

Geweldig, wat een krans! Ik doe supergraag mee, heb inmiddels al 3 keer geprobeerd te reageren, dit is mijn laatste poging... Geniet altijd weer van je blog, lekker mooie dingen kijken!

paula zei

Ik wil je van harte feliciteren als nog met je verjaardag ,Beter laat dan nooit;-)
fijn weekend
groetjes Paula

Liesbeth Wessels zei

Via, via kom ik bij jou terecht. wat een leuke blog en wat een leuke ideeen en patroontjes. Alsnog gefeliciteerd hoewel het mosterd na de maaltijd is. groeten van liesbeth

Anoniem zei

Hoi Corina, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
En wat een geweldige traktatie zeg! Ook ik doe graag mee met de give away.

Groetjes, Jannie M.

Vengy zei

Tjonge het is al een aardige lijst hier. Maar graag wil ik ook meedoen met jouw prachtige give away..

Anoniem zei

Corina nog gefeliciteerd met je verjaardag en met de 250 volgers, Je bent even voor mij jarig, morgen is het mijn beurt. Ook lijkt het mij leuk mee te doen met de give away. Weer een prachtig ontwerp.

groetjes janette[ke]

Simona zei

En toen was het 18 april, mag ik je dan nog feleciteren... doe het toch maar, nog van harte. Met zo ontzettend veel reacties voor mij, zul je wel gaan glimmen, allemaal complimentjes jouw kant op voor deiedere keer weer prachtige patroontjes....Vandaar ook een poging van mij om mee te dingen naar je give away...

Anoniem zei

Hoi corina,

Heerlijk lijkt me dat om iemand met zo' n mooie krans te kunnen verwennen.
Het ziet er weer heel mooi uit, knap hoor!

Gr. Petra

duendes zei

Hi,
have a very happy easter Corina ,wishing
you lots of sunshine my friend.
hugs.

Anoniem zei

hopelijk niet te laat in ieder geval wel om je te feliciteren in ieder geval dan fijne paasdagen groetjes sandra

Tante Trijns zei

'k Ben toevallig bij je terecht gekomen, en wat ik zie ziet er érg leuk uit! Heel graag doe ik mee met je leuke give-away! Je lijkt Sinterklaas wel: ben je járig, geef je iets wég!
Gefeliciteerd, met je verjaardag én met je 250 volgers!
Groetjes, Tante Trijns