woensdag 6 april 2011

Marie Patisserie!


Deze lieve leuke paashaas is Marie Patisserie van atelier Jit design. Soms zie je een pakketje en ben je gelijk “verliefd”, zo ook met Marie! Ik ben er weg van, ze is ook zoooo leuk om te maken! Is Marie niet een enig ontwerp?



Marie heeft een lekkere cupcake in haar handen die ook nog eens erg goed is voor de lijn! Op de cupcake zitten verschillende kleuren kraaltjes als zijnde snoepjes, die moest je eigenlijk met garen en een knoopjessteek maken maar ik heb gekozen voor kraaltjes. Boven op de toef slagroom zit een rood snoepje, ik heb er een rose parelnaald ingestoken, zo zat het snoepje meteen vast en het staat wel grappig : )! Ik heb gelijk maar twee extra cupcakes gemaakt! Ik had niet de goede kleur beige vilt in huis, die had ik morgen kunnen halen maar ik kon natuurlijk niet wachten en heb ze in bijna dezelfde kleur gemaakt.Voor het roze marsepein had ik nog genoeg vilt over van het pakketje ;-)!



Marie showt hier even haar achterkant. Ze heeft een mooi roze jasje aan met kleine rode stiksteekjes met als leuk detail een riempje op haar rug met hartjes knoopjes van vilt. De boogjes schaar is ook weer goed van pas gekomen, zo'n handige schaar met een groots resultaat. Voor haar oogjes heb ik een zwarte kraaltjes gebruikt.


En dan die ballerina schoentjes, ze zijn gewoon te leuk!! Schattig met een klein strikje erop.



Marie is erg leuk met de Paasdagen,deze paashaas verstopt geen chocolade eieren maar kleine cupcakes! Na de Pasen is ze erg leuk om zo neer te zetten maar met een verjaardag op zo'n cupcake standaard met allemaal "echte" cupcakes is Marie echt een toppertje! Ik zie het al helemaal voor me ;-)!



Marie heeft ook nog even heerlijk in het zonnetje gezeten in het magnolia struikje waar ik zo blij mee ben ;-)!
Ze staat nu weer binnen op het dienblaadje met de extra cupcakes en de vogelnestjes. Morgen maar eens wat meer "Pasen" in huis gaan halen.

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

angelina zei

Corina, wat super mooi!!! Ik heb haar afgelopen weekend bij niels zien staan!!! Ik heb er nog mee in mijn handen gestaan, maar je kan nou eenmaal niet alles kopen!!!!

De kraaltjes zijn ook geweldig!

Liefs Angelina

miriam zei

geweldig wat onwijs leuk is die geworden.

groetjes ♥ miriam

Corina zei

Zo dat is snel! Mooi geworden hoor!

Gonny zei

Ze is erg leuk.

Groetjes, Gonny

poppenatelierkris zei

Dat is de nieuwe van sterre. Ze is zo schatig

Marjanne zei

Ohh, wat is ze schattig geworden, ik heb haar ook af, maar ze moet nog op de foto. Grappig dat wij allebei kraaltjes als garnering en oogjes hebben gebruikt.
Groetjes Marjanne

Margo zei

Ze is echt super leuk!!! Denk dat ik ook verliefd ben geworden .....

Liefs, Margo

Esther zei

Ze is prachtig he en zo leuk om te maken( mis alleen een broekje, jij ook) wat een goed idee om kleine kraaltjes te gebruiken.Leuk dat je meer cupcakes gemaakt hebt, fijne week verder Groetjes Esther.

Madammeke Ongeduld zei

ze is super mooi en ook de fotos zijn heerlijk om naar te kijken

susie zei

O zo MOOI weer Corina !! NETJES afgewerkt zoals al jouw handwerk !
Fijne week verder :)

ditjes-datjes zei

Ze is erg leuk geworden en vind het ook een super leuk pakket.Ben al een zusje aan het maken...
Groetjes,Ingrid

Gerda Hartman zei

Wat een schattig tafereeltje. Ik vind hem zo lief, maar heb momenteel zo weinig tijd voor vilt ..........

moeder zei

Dochterlief wat een schattige paas haas marie
beeldige kleding heerlijke cupcakes!! ze zien er smakelijk uit.

Groetjes liefs je moeder.

rianne zei

Leuk is die wel he. Mooie kleurtjes leuke cupcake. Ik ben ook verliefd hoor. Ik denk dat dat er meer zijn.
Liefs Rianne.

Jit Design zei

Marie heeft een superleuk plaatsje gekregen bij jou! ;) Wat een leuke foto's en wat een leuk idee om meer cupcakjes te maken!

groetjes,
Mirelle

brigitte zei

Ze is super schattig.
Heel mooi gemaakt en helemaal leuk op de foto gezet.
Fijne zonnige dag vandaag.
Groetjes Brigitte

Claudia zei

Helemaal geweldig deze Marie. Prachtig gemaakt en de foto's maken het verhaal compleet.Een feest om hier steeds weer terug te komen.
gr Claudia

duendes zei

hello friend,sorry to not visit you as you deserve.....i am very busy ,work,family,medical controls.....congratulations for all!!!!all what i see here is wonderful.
Many blessings to you!!

~THEA~ zei

Hoi Corina,

Beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.3 x gevierd?? Ook 3 x kadoos gekregen?
Je boft maar!!

Je give away word super druk zag ik ! Leuk voor je!

Geniet van het heerlijk weertje!

Liefs Thea♥

Barbara zei

O, wat is deze leuk, zeg!
Lieve groetjes, Barbara