maandag 25 april 2011

Tweede paasdag!


Ik wilde jullie allemaal nog een fijne tweede paasdag toewensen! Op deze foto’s staan de vlinderkinderen blauw en vlinderkinderen geel van atelier Schatten van de natuur.


Ik heb ze al een keer eerder gemaakt voor atelier Sari als voorbeeld maar deze heb ik voor mezelf gemaakt. Ik vind de kleuren van deze pakketjes zo mooi bij de Pasen passen maar ik laat ze na de Pasen nog wel even staan ;-) Soms heb je geen zin om iets twee keer te maken maar bij deze pakketjes had ik dat helemaal niet ;-)!



De vlinder kinderen zijn zo lief! Ik heb ze buiten op de foto gezet, de foto’s heb ik al een tijdje geleden gemaakt, de bolletjes zijn alweer uitgebloeid. en de viooltjes zijn zo hard gaan groeien door het warme lente weer!



Vandaag gaan we lekker fitesen en kijken wel waar we belanden, er zijn open boerderijdagen en dat is altijd erg leuk!



Ik hou ook even een blog pauze, de kids hebben vakantie en ik maak weinig op dit moment!

Tot snel weer!
Hartelijke groetjes,
Corina

14 opmerkingen:

vilterietje zei

corina ze zijn prachtig, voor pasen, maar ook voor erna! maak er een leuke dag en paasvakantie van:)

Madammeke Ongeduld zei

je decoraties zijn prachtig nog mooie paasdagen

paula zei

het ziet er weer mooi uit ,heel fijne dagen en hopelijk lekker gefietst?
groetjes Paula

Annette zei

Ze zijn echt zo schattig!!
Super.. vooral die kleine vlindertjes zijn zo schattig mooi... ik hoop ze ook ooit nog eens te maken....

rianne zei

Ze zijn inderdaad erg mooi en ook mooi op de foto gezet. Hele fijne dagen en blogpauze. Het weer kan niet stuk het lijkt wel zomer.
Liefs Rianne.

Riet zei

Wowww Corina,wat heb je ze prachtig gemaakt.
Ze zijn zo lief,de de kleuren zijn zo mooi.
Daar word je echt verliefd op.

Liefs Riet.

vrouw Hommel zei

Prachtig weer gemaakt en gefotografeerd.
Geniet maar lekker van je vrije dagen.
groet

Gonny zei

Wat een schatjes.
Geniet van de vrije dagen en het mooie weer.

Groetjes, Gonny

brigitte zei

Jullie hebben vast een fijne dag gehad.
Wij waren in Renesse aan het strand.
Heerlijk weer geweest.

Schattig je popjes en inderdaad heerlijke Lente kleuren.
Geniet van je vakantie.
Groetjes Brigitte

Esther zei

Wauw Corina at gezellig ziet het er bij jou uit, Pasen is alweer voorbij maar zo te zien hebben jullie het fijn gehad, Groetjes Esther.

Rosita zei

There are many beautiful things in your blog
your blog is wonderful are among your followers
thanks
http://www.lebamboledirosita.blogspot.com/

duendes zei

Dearest friend,
is always beautiful come here
in this magic blog!!!!
All is precious.
big hugs

Elly-My Everyday Things zei

Zo lief die kleertjes!!! En ook weer erg leuk gestyled zo bij de potten met viooltjes en bolletjes. Geniet van de vakantie en hopelijk houdt het mooie weer nog een tijdje aan (ik hoorde al dat het regende her en der in Nederland, hier nog steeds zon wel veel wind).
Groetjes Elly

mijbil zei

Both the subjects and the pics are lovely!
hugs, Mijbil