woensdag 20 april 2011

Uitslag give away met Bertje het kuiken!


Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de vele lieve leuke reacties!! Ik heb nog nooit zoveel lieve felicitaties voor mijn verjaardag gekregen, dit moet echt een top jaar worden :-)!!


Ik heb alle namen op briefjes geschreven en in een glazen bokaal gestopt. De bokaal staat op een dienblad gezellig met narcisjes en een enig kuikentje genaamd Bertje! Ik heb het patroon van Grietje haar blog, te lief gewoon dit kuiken. Ik ben geen ster in haken en had even een opfris cursus nodig :-). Lang leve het internet voor de filmpjes, zo kon ik duidelijk zien hoe de steken ook alweer in elkaar steken ;-) Gele katoen gekocht en aan de haak, al met al een hele bevalling...... maar het is me gelukt!! (intussen ben ik verslaafd en heb Mary Jane schoentjes en zelfs een poppen jurkje gehaakt !!)


Maar dat terzijde….de uitslag van de give away, daar gaat het tenslotte om vandaag!


Bertje had ik in de glazen bokaal gezet met het deksel erop maar zoals jullie kunnen zien op de foto begon hij luidkeels te piepen en te fladderen!! Heb ik weer....een claustrofobisch kuiken! Heel apart, hij heeft tenslotte weken lang in een ei gezeten :-) Geen nood, het deksel er snel afgehaald en Bertje op het dienblad gezet waar hij tevreden bleef zitten.
De naam van de winnaar heb ik uit de bokaal getrokken en Bertje laat hem aan jullie zien, heerlijk hoor zo’n behulpzaam kuiken ;-)


Het is geworden Monique!!!!! Van harte gefeliciteerd met je Vogelnest elfjes krans! Als je je adres gegevens aan me wilt mailen kan ik het pakketje vandaag nog naar je opsturen. Je kunt mailen naar viltcreatiescorina@gmail.com.

Omdat er zoveel reacties zijn heb ik besloten nog twee namen te trekken met assistentie van Bertje, deze twee dames krijgen het patroon blad van de Vogelnest elfjes opgestuurd!








Het zijn Annette en Anita (alle mooie dingen), van harte gefeliciteerd!!! Willen jullie ook je adres gegevens naar me doormailen dan stuur ik het patroonblad naar jullie op!

Vandaag ga ik op zoek naar grijze katoen/wol, er staat weer zo’n enig patroon bij Grietje op haar blog van Pita de muis……. ;-)!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

18 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Alle winnaars gefeliciteerd ! En mijn complimenten voor knappe Bertje ! groeten van liesbeth

Basti-Bären zei

Herzlichen Glückwunsch an die Gewinner und vielen Dank für die wunderschöne Verlosung.

Bert ist soooo süß, bezaubernd. Ich liebe kleine Küken.
Liebe Grüße Iris

moeder zei

Dochterlief Alle winnaars gefeliciteert!!
en wat heb je een schattig kuiken gemaakt .
knap gedaan het staat enig.
Groetjes liefs je moeder.

Evelyn' s poppen zei

Alle winnaars gefeliciteerd! Wat heb je een schattig kuikentje gehaakt, knap hoor! Alvast fijne paasdagen!! Liefs Evelyn

Gonny zei

Iedereen gefeliciteerd en wat een schattig kuikentje.

Groetjes, Gonny

Esther zei

Wat een schattig kuikentje heb je gemaakt en aan de dames allemaal gefeliciteerd, Groetjes Esther.

jeaninebijker zei

Wauw!! zo'n kuiken wil ik ook wel! wat een handige hulp!!

Alle winnars van harte gefeliciteerd!!

Groetjes, Jeanine.

Grietje zei

Hartelijk gefeliciteerd dames!
En Corina, je hebt Bertje super leuk op de foto gezet (en nog bedankt voor de mooie foto via de mail^_^)

Groetjes,
Grietje

Bonjade zei

Oh zeg heb ik het hele feest gemist.....?
Chips zeg...alsnog van harte.......je had er volgens mij heerlijk weer bij.
Van harte voor de winnaars, zo leuk!
Fijne dagen
liefs

Alle mooie dingen zei

ohh heb ik nu zomaar een patroonblad gewonnen.... wat geweldig ...
ik heb je al een mailtje gestuurd... maar ik vind het helemaal top!
ze zijn zo schattig! maar eigenlijk is alles wat jij maakt zoooo schattig.... echt super..
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

brigitte zei

Van Harte voor de 3 dames.
Wat is Bertje een schatje zeg.
Groetjes en alvast fijne paasdagen. Brigitte

Sonja zei

Hallo dames allemaal van harte gefeliciteerd. Corina heb met plezier het verhaal van het briefjes trekken gelezen. Succes met verder ontwerpen. Groetjes Sonja (eikenblaadje)

susie zei

Wat heb jij Bertje mooi gehaakt Corina !
Gefeliciteerd aan de dames !

Fijne week verder !

my day zei

Hoi Corina,
ooh je verjaardag gemist en je mooie give-away, in ieder geval nog van harte hoor en alle winnaars ook van harte, superleuk kuikentje is dit.
Fijne Paasdagen, lieve groetjes Ingrid.

Gera zei

Dames gefeliciteerd!
Gelukkig kan Bertje weer vrij ademen :-)

liefs, Gera

Alle mooie dingen zei

nogmaals de mail verstuurd hoop dat hij nu wel aankomst
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Annette zei

Ow geweldig dank je wel dat ik de troostprijs mocht winnen... kan niet wachten tot hij binnen is nu nog te tijd vinden om hem te maken... de valentijnverrassing is ook nog steeds niet gemaakt, maar staat hoog op de lijst!!!

Och wat een schattig kuikentje, dank je wel voor de lin, ik had voor dit jaar lieve eitjes gemaakt, maar deze gaat volgend jaar gemaakt worden!!

Sylvie zei

Wat is dat prachtig! Proficiat ook aan de winnende dames!