vrijdag 13 mei 2011

Bloesem bolletjes!


Voor mijn verjaardag heb ik geld gekregen om pakketjes te kopen, meestal koop ik dan pakketjes van atelier Pop en plank. Ze zijn zo mooi verpakt in een zakje of doosje, dat zijn al cadeautjes op zich. Gewoon al leuk om daar de eerste dagen even in te kijken, de wol te voelen en de stofjes te bekijken. Natuurlijk de beschrijving alvast lezen en dan het doosje weer dicht doen om daar de volgende dag weer even in te kijken ;-)! Ach er zijn ergere verslavingen toch ;-)!


Deze schattige Bloesem bolletjes is een van de pakketjes die ik heb gekregen!! Zo’n verschrikkelijk lief klein pakketje en ze zijn erg leuk om te maken. Ik had wel eens eerder bolpopjes gemaakt maar nog nooit zulke kleintjes. De hoofdjes van de popjes zijn 4cm omtrek! Het was even priegelen met het bollijfje van de rose lontwol maar de volgende ging makkelijk. Oefening baart kunst ;-). Volgend jaar ga ik er nog meer maken in verschillende tinten rosé en wit. Het lijkt me zo mooi staan om ze in takken te hangen in de hoge vaas die ik heb. In de Paas boom zullen ze trouwens ook niet mis staan :-)!


Een bloesem bolletje heeft een tasje om haar lijf en een bloesems aan haar handjes bengelen. Ik had genoeg vilt in het pakket en heb meerdere bloesems gemaakt zodat de popjes allebei twee bloesems aan hun handjes hebben bengelen. Het staat zo leuk en ik had vilt genoeg ;-)!



De bloesem bolletjes hebben een bloesem als hoedje op hun hoofd en een bloesem als kraagje. Een erg leuk pakketje, ze hangen nu in de halve maan waar nog meer bloesempopjes staan maar daarover volgende keer meer ;-)

Fijn weekend!
Groetjes,
Corina




18 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

gohh weer zulke schatjes.. hoe doe je dat toch elke keer weer...
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

vilterietje zei

zo mooi! ik word er een beetje stil van:)

Angela zei

ooohh wat een scheetjes!!!
Erg mooi.
Liefs Angela

brigitte zei

Ze zijn super schattig.
Juist ook omdat ze rose zijn.
Groetjes Brigitte

~*~ saskia ~*~ zei

Die heb ik nou nog nooit gezien. Zoo schattig weer, Corina!

Een gezellig weekend xxx

Gonny zei

Wat zijn ze mooi.

Fijn weekend.

Groetjes, Gonny

Crea By Daisy zei

Ohhh wat zijn ze schattig zeg helemaal super.

Gr en fijn weekend

susie zei

Ja we kunnen terug bloggen !!

Schattig bolletjes Corina ! Schattig en zo moooooi, zoals steeds !!!

Bedankt voor je lieve reactie.

Fijn weekend !

rianne zei

Ze zijn goed gelukt hoor.Wat zien ze er leuk uit. Ja dat roze dat heeft wel wat. Altijd een hele kunst dat kleine he! Ben benieuwd naar je halve maan.
Liefs Rianne.

Gerda Hartman zei

Wat ontzettend lief. Heel schattig. Fijn weekend.

Margreet zei

Wat een zoete poppies!
Groetjes Margreet

Het Wolbeest zei

Prachtig!

vrouw Hommel zei

Jammer dat de bloesem in de natuur altijd zo snel weer op de grond ligt. Gelukkig kun je langer genieten van de popjes die jij nu weer zo mooi gemaakt hebt.
groet

Cora zei

Corina wat zijn ze weer prachtig. Zo kun je heel lang van de lente genieten.

Anoniem zei

Heeee ik ben aangenaam verrast!! Wat heb je een mooie serie foto's gemaakt van het bloesembolletje!!! Ze zien er heel schattig uit! En ....ze hangen echt leuk in een paastak in allerlei kleurtje van wit naar rose!! Groet Dorothee

Esther zei

Ze zijn schattig en zo lekker roze, PRACHTIG Groetjes Esther.

moeder zei

Dochterlief wat een schatjes zeg die bloesem bolletjes!! enige kleur mooi gemaakt.

Groetjes liefs je moeder.

Diny zei

Ik ben dol op bloesem en popjes
Deze popjes zijn zooooooooooooo lief.
Groetjes, Diny