woensdag 25 mei 2011

Rozen meisjes.


Deze charmante dametjes zijn de Rozen meisjes, een pakketje van atelier Pop en Plank die ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Dit pakket is net als "de bloesemblommen" een zelfvilt pakket op basis van lapjes naaldvilt die je moet vilten. Dit is een makkelijkere manier van vilten dan met alleen met merinowol. Allebei de manieren vind ik erg leuk om te doen, vilten met naaldvilt gaat alleen een stuk sneller :-)!




Dit lieve tweetal heeft een gevilte rok aan met daarover heen een mooie katoenen rok, een blouse in een ander dessin katoen. Erg leuke combinatie vind ik zelf ;-) Het bovenste meisje heeft nog een zelfgevilt jasje aan.  




Op hun hoofd een hoed met roosje, ik vind het een beetje een Russisch tintje hebben maar dat kan aan mij liggen ;-)! In hun handen hebben ze een roos van zelfgevilt vilt.


Op deze foto kun je ook zien dat het ene meisje kleine roosjes heeft op de zoom van haar rok. De rozen zijn erg leuk om te maken, ik heb wat meerdere rozen gemaakt zodat ze gezellig binnen op een dienblad kunnen staan met wat extra roosjes aan hun voeten : )!


Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina




22 opmerkingen:

't Knuffelpopje zei

Wat zijn ze prachtig!!

Groetjes
Nancy

Corina zei

Ze zijn wel heel mooi! De vorm van de hoedjes geeft ze inderdaad wel iets Russisch.

Marjolein zei

Wat een mooie rosenmeisjes, ohhh een dienblad met rosen en dan die mooie poppetjes er tussen wat zal dat geweldig staan.
fijne dag
groetjes Marjolein

Marjolein zei

Oei ik was zo weg van die mooie rose kleur dat ik rose in plaats van rozen schreef sorry...;o)

susie zei

OOOOOO Corina , ze zijn supermoooooooo! !!!!!!!!
Idd, een Russisch tintje erop :)

Geniet nog van deze mooie dag !

Anoniem zei

Wauw Corina, ze zijn echt prachtig.

Groetjes, Gonny

Mascha zei

Wat mooi en wat zijn ze deftig. En die kleuren, helemaal geweldig.
Groetjes Mascha

Antonia zei

Vind jouw Rozen meisjes superschattig Corina!
Groetjes Anja

moeder zei

Dochterlief wat zijn ze beeldig!! het zijn net
konings meisjes super mooi gemaakt en de kleuren
prachtig.

Groetjes liefs je moeder.

Anoniem zei

fan-tas-tisch! riet:)

Anoniem zei

Super super schattig.
Prachtige kleur.
Echt weer heel mooi gedaan.
Groetjes Brigitte
Crea Bea Knutseljuf

Severine zei

Wat een mooie kleur en prachtige rozen!
Groetjes van Severine

Else zei

Echte Mooie dames!
Groetjes Else

Esther zei

Wat zijn deze dames prachtig, ik vind de kleurtjes zo mooi, Groetjes Esther.

duendes zei

Hello Corina,
absolutely fabulous!!!!
love ,love ,love.
please come to my blog to vote our dog Chicco because he's partecipacting in a concourse!!!
big hugs ,thanks

jeanine zei

Wauw!! Wat een prachtige dames!! romantisch zijn ze! Super gedaan!

Annette zei

Wat een schatjes heb je weer gemaakt!!!

Makkie zei

Wat een snoeperdjes!
Hartelijks

Astridbears zei

wonderful! Your blog is so lovely!
lieve groetjes
Astrid

marion zei

wat een mooie dames, ik vind de pakketjes van pop en plank altijd zo mooi verzorgd.....

TINK - SONIA zei

Cute little dolls,I love them!!! Mini regards from sunny Spain,Sonia.

Anoniem zei

Wat heb je ze weer mooi gemaakt zeg!! Mooie gecombineerde foto met de bloesembolletjes. Ik vind het erg leuk om ze op je blog zo te zien. Groetjes Dorothee