woensdag 17 augustus 2011

Weer terug!

Hallo allemaal daar ben ik weer! 
Ik weet het..... :-( een tijdje was er niets nieuws te zien op mijn blog en dat zal nog wel even zo blijven. Ik heb het druk met andere dingen, onze oudste dochter is pas uit huis en daar komt een hoop geklus bij kijken. En dan nog een heerlijke zomervakantie. We hebben genoten van elkaar, de natuur en omgeving. De eerste week hadden we mooi weer en de tweede week wisselend maar dat maakte niets uit, we vermaakten ons toch wel :-)!




De jonste twee hebben helaas nog maar een weekje vakantie en mogen dan weer naar school. De jongste voor het eerst naar het voorgezet onderwijs, geen basisschool meer voor ons, het was een tijd van afscheid nemen :-)!
Dit najaar krijgen we ook een renovatie van de woningbouw in huis, jippie een nieuwe w.c. douche en weet ik al niet meer......echt een toestand maar we zien het allemaal wel!



Toch heb ik nog wel iets gemaakt van vilt namelijk een schattig pakketje van atelier Tintangel, de tortelduifjes, zijn ze niet enig! Ik heb ze op een open rotan hart vastgezet, het leuke rood/wit geruite lint zat er al aan vast ;-)!


Een erg leuk pakketje om te maken, niet moeilijk en met een groots resultaat! Je zou deze leukerds trouwens in allerlei kleuren voor van alles en nog wat kunnen gebruiken.

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

25 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Hé Corina, wat leuk dat je er weer bent. Had toevallig vanmorgen bij je gekeken en me al afgevraagd of je "blogmoe" was! Hele veranderingen zo met de kinders. Hier net zo, de tweede gaat samen wonen, dus het wordt hier ook steeds leger. Gelukkig nog drie over (lol). Prachtig je tortelduifjes. Fijne dag nog.

Wichtelzwerg zei

De liefde natuurlijk corina, volkomen lidstaat zijn deze twee geslaagd. Het is een prachtig idee in deze krans te verfraaien. liefde gruss Claudia

susie zei

Hé Corina daar ben je !
Toch nog creatief geweest :) Een heel mooi stelletje !
Je duifjes zijn netjes afgewerkt .. zoals we van jou gewend zijn hé :)

Geniet nog van deze mooie dag .. :)

~THEA~ zei

Heej Corina,

Wat leuk dat je er weer bent, al is het dan voor even!

leuk die foto van jou.Volgens mij had ik er nog nooit eentje van jou gezien.

Die duifjes waren ook leuk geweest, voor afgelopen zondag. Maar ja, dat is achteraf! Ik heb al zoveel gedaan!
Was hard werken!

Maar je weet waar je het voor doet,dat maakt het dubbel en dwars goed.
Kleine kinderen worden groot he!Zo is het leven.

Fijne week verder,hier is het de laatste van de grote vakantie.

Groetjes Thea ♥

~THEA~ zei

Ik bedoelde bij jou....ze gaan eens het huis uit! Soms wel 2 keer. Maar dat is ook goed.
Als ze thuis bleven was het ook niks!!

Anoniem zei

Hey Corina,

blij weer iets nieuws te zien op je blog!
Ik geniet altijd zo van je verhalen, je foto's, je maaksels, je ontwerpen en je patronen!

Lieve groet, Astrid

vilterietje zei

afscheid nemen en weer aan iets nieuws beginnen, heeerlijk toch?:)

Kom Achterom zei

Fijn dat je er weer bent!
Leuke foto van jou zeg!
Hier ook onlangs dochterlief verhuisd ze is gaan samenwonen weer lekker in de buurt. Ze zat eerst op kamers. Even wennen maar wel leuk hoor zo bij je dochter op bezoek gaan!
Fijne week nog
Yolanda

moeder zei

Dochterlief wat fijn dat je er weer bent
enige foto's prachtige tortel duifjes.
schitterend gemaakt heel erg mooi!!

Groetjes liefs je moeder.

Gonny zei

Leuk om weer van je te horen.

Groet, Gonny

Anoniem zei

Hoi Corina,
fijn om weer van je te horen.
Lieve duifjes.
Groetjes
Constance

Corina zei

Leuk weer van je te horen. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Welkom terug!

The Sparkle zei

Wat een leuke tortelduifjes.
Compliment ook voor je werk.
Je steken lijken haast wel machine steken.
Ik krijg dat echt niet voor elkaar.

Riet zei

Wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt Corina.
Zo lief zo mooi wit,echt super.

Liefs Riet.

Cosy and Cute zei

Hallo Corina,
Bedankt voor je reactie op mijn blogje. Ik was er zelf ook helemaal weg van, erg he????? Maar weet je waar ik ook helemaal weg van ben: je duifjes. Zo onwijs leuk!!!!!!!
Fijn dat je weer terug bent trouwens!
Groetjes,
Karin

Esther zei

Hoi Corina, wat fijn dat je er weer bent, ik ken het( wat de kinderen betreft) dit jaar is onze oudste het huis uit gegaan en jongste heeft er al twee jaar alleen opzitten, hij is deze maanden weer even thuis en gaat aan een nieuwe opleiding beginnen, gelukkig wel in Leeuwarden anders zou dit de 4 keer binnen 2 jaar zijn dat hij gaat verhuizen.Je tortelduifjes zijn PRACHTIG, wens je Allysa su66 en veel plezier op haar nieuwe school, Leuke foto van jezelf trouwens. Lieve Groetjes Esther.

ditjes-datjes zei

Hoi Corina,
Ook ik miste je al in blogland.
De duifjes zijn erg leuk geworden.
Ik wens je heel veel succes met alle veranderingen en hoop je toch regelmatig te zien hier.
Groetjes,Ingrid

Marjanne zei

Fijn dat je er weer bent. Vreemd hè als je eerste kind het huis verlaat, maar fijn als er nog wat blijven. Is jouw viltdip al weer een beetje over, die van mij een beetje, ik haak momenteel liever.
Groetjes marjanne

Annette zei

Wat een versndering een dochter de deur uit... hier gaat dat gelukkig nog HEEEEL lang duren....
Wat een prachtig pakket heb je gemaat... Ik heb hem ook liggen...maar blijft voorlopig nog bij Liggen

vrouw Hommel zei

Blij weer wat te "horen" , lieve vogeltjes heb je weer gemaakt. Tot gauw

Thea van Mourik zei

Hallo Corina,
Leuk weer even van je te horen! Maar ja, soms is het ook wel goed om in tijd van verandering een periode van retrâite in te bouwen.
Het is steeds weer raar als er één het 'nest' verlaat. (Weet ik uit ervaring: Hier zijn er inmiddels al vijf 'uitgevlogen'.)
Groeten van Thea.

brigitte zei

Fijn dat je er weer bent.
Heerlijk dat je een goede vakantie hebt gehad.
Je krans is id erg mooi geworden. Schattige vogeltjes.
Succes met het wennen aan alle nieuwe dingen.
Groetjes Brigitte

-:: Maris ::- zei

Wat leuk om een gezicht bij je naam te zien!
Pff, renovatie's een ramp vind ik maar je krijgt er wel weer wat moois voor terug, tenminste dat is meestal wel zo ;)

Groetjes Maris

Paulijn zei

Hoi Corina
Ik heb je blog uitgebreid bekeken. Je maakt en ontwerpt leuke dingen. Voor mij is het bloggebeuren nog helemaal nieuw en dus spannend.
Er leuk om naar jouw blog te kijken en ik ga je dus volgen (dat klinkt wel dreigend!)

Genny zei

ciao mi sono unita al tuo sito fai cosa stupende a presto un abbraccio