maandag 19 september 2011

Boskabouter!



Hebben jullie dat ook wel eens, dan zie je een nieuw ontwerp en je valt daar acuut voor…. Dat heb ik regelmatig maar bij deze lieve boskabouter had ik gelijk die wil ik heel graag gaan maken. Zo’n leuk patroon en ook nog eens heel erg leuk om te maken!

Het is een ontwerp van atelier Pippilotta. Heeft hij geen leuk toetje en dan die mooie hoed!! Het is een wat groter popje dan ik van Pippilotta gewent ben maar juist daarom ook zo leuk! Ik heb de boskabouter op een dienblaadje gezet en volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin ;)



Ik ben van plan om een rood met witte stippen hersfthoekje te gaan maken en heb inmiddels al wat pakketjes verzameld. Voornamelijk pakketjes van atelier Pop en plank maar deze lieve boskabouter past daar uitstekend bij.


Voor de liefhebbers onder ons….er komt donderdag ook een nieuwe patroonblad uit!!
Het is iets voor de herfst maar hadden jullie vast al geraden en ook iets met Halloween….Oké alvast een voorproefje!! Ssssst niet verder vertellen ;)

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina


13 opmerkingen:

vilterietje zei

hahaha, wat een grappig manneke! love it:)

-::Maris::- zei

Heel herkenbaar dat had ik met de libellen maar deze ga ik ook steeds leuker vinden!!
Je hebt hem mooi gemaakt!!

Groetjes Maris

Judith zei

ja ook zo leuk! mijn zoontje kwam ook al kijken en riep uit:mama dat moet je maken met veel kabouters!wij houden erg van kabouters.

moeder zei

Wat een leuke boskabouter zeg hij straalt
helemaal.

Groetjes liefs je moeder

Gonny zei

Had hem pas ook ergens gezien en hij is inderdaad erg leuk.
Hij komt ook mooi uit op het dienblaadje.

Groetjes, Gonny

Alle mooie dingen zei

wat een leukerdje weer....
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Polar Bear Creations Dolls zei

Very cute! :0)

Greetings from Canada!
Sue

Anoniem zei

Hallo Corina. Je boskabouter is geweldig geworden. Ben ook zeer benieuwd naar je nieuwe patroonblad. Groetjes, Brigitta

Lia zei

Wat een leukerd. Het tafereeltje is prachtig.

Groetjes,
Lia

Bonjade zei

Wat een lieverdje is dit.....zo mooi voor deze herfst....
Fijne avond
Lieve groet

Riet zei

Wat is dit toch weer schitterend Corina.

Liefs Riet.

Gerda Hartman zei

Erg leuk. Ik val altijd voor kabouters ;-)

Esther zei

Waauw Corina Hij is Prachtig. Groetjes Esther.