donderdag 8 september 2011

Open dagen bij handwerkatelier Sari!


Afgelopen week waren er open dagen bij handwerkatelier Sari. Zaterdag mocht ik er ook staan met een kraampje met al mijn voorbeelden en patroonbladen. Manlief heeft foto’s gemaakt van de prachtige presentaties, geniet lekker mee of bekijk de foto’s nog eens terug als je al bent geweest. Ik zag elke keer weer wat nieuws, erg leuk, een feest van herkenning. Sari maakt altijd prachtige opstellingen. Ze heeft heel veel voorbeelden van alle ateliers, ik voelde me net een klein kind in de Efteling :)!



















Het was super gezellig, ook zo leuk om sommige van jullie te ontmoeten en “het gezicht” achter de mailtjes te zien. Van Sari mag ik workshops gaan geven, erg spannend allemaal maar het lijkt me erg leuk om te doen.  Als jullie interesse hebben staan de workshops op de site van handwerkatelier Sari, ook de data. Wie weet tot ziens.


Er zijn natuurlijk ook foto’s van “mijn” kraampje gemaakt, het was voor mij de eerste keer en had thuis alles al voorbereid en de popjes op dienblaadjes gezet. De voorpret zullen we maar zeggen :)!
























Wat een feestje was het, het opbouwen gezellig met alle medewerkers van het atelier. De gezellige gesprekken met iedereen die langs kwam en de complimenten die ik kreeg. Ik loop nog steeds op wolken hoor :)!

 

Sari had mooie kleden voor op het kraampje. Alles erop gezet en gehangen en genoten van het aanzicht. Ik had al mijn creaties ook nog nooit allemaal tegelijk samen gezien. Ik heb de popjes niet allemaal zo thuis bij elkaar staan, voordat jullie dat gaan denken :)!!


Deze foto van Belle Fuchsia is wel heel bijzonder, ik had Belle namelijk vergeten.......manlief ging Allysa ophalen van de badminton en heeft Belle mee genomen. Hij had haar zelf zo mooi in de schaal met potpourri gezet!! Is het niet geweldig, ik krijg nog concurrentie :)!


Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina




24 opmerkingen:

Lia zei

Wat ziet het er allemaal schitterend uit. Er is zoveel te zien op alle foto's. Ik had heel graag jouw creaties in het echt en van dichtbij gezien. Ik had gepland te gaan, maar er kwam helaas iets tussen. Hopelijk komt er een volgende keer.

Groetjes,
Lia

Kom Achterom zei

ooh wat een droom kraam zeg!! mooi zo zo veel te bewonderen en wat super leuk dat je workshops gaat geven Gefeliciteerd!!
fijne dag
Yolanda

Gonny zei

Wauw, ziet er echt super uit allemaal.
En wat leuk dat je workshops gaat geven.
Veel plezier .

Groet, Gonny

sweetest design zei

wow het ziet er allemaal prachtig uit!

en je kraam echt geweldig daar mag je zeer trots op zijn! en super leuk dat je workshops gaat geven!

groetjes niki

Gerda zei

Het zag er in het echt nog mooier uit dan op de foto's super.
Kom zeker een keer een workshop volgen al is het maar voor de gezelligheid.

Lieve groet Gerda

Esther zei

Ooo dat ziet er Super mooi uit, leuk je eigen kraampje,je maakt ook zulke leuke mooie patronen en je popjes zien er altijd erg mooi uit.Groetjes Esther.

Cora zei

Nou Corina, je mag met recht trots zijn hoor. Je had je creaties heel mooi neer gezet( wat ik op de foto's zag) Het moet een feestje zijn geweest op ze in het echie te zien.

angelina zei

Leuk hoor!!! Ziet er prachtig uit!!! Helaas is Sari voor mij te ver weg!!! Anders was ik even komen gluren!!!

Liefs Angelina

Gera zei

Hoi Corina,

het ziet er geweldig uit!! Leuk om zo een kijkje te kunnen nemen. En wat super om zo een tafel met al je eigen creaties te zien.
Succes met de workshops. Leuk!

liefs, Gera

Chantal zei

Lieve Corina,

Wat ontzettend gaaf allemaal!! En workshops......... super!!! Ik wist het wel.
Wat kun je daar van groeien, geniet intens van alles.

Liefs Chantal

Antonia zei

Super dat je er ook stond met een kraampje Corina. Was al een beetje in de kerststemming met mijn mistletoe en heb gisteren ook al kerstornamentjes gekocht maar nu wordt het helemaal moeilijk. Het ziet er schitteren uit allemaal! Groetjes Anja

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Dat ziet er heel leuk uit zeg leuk dat je een eigen kraampje had.

Gr Jacqueline

rianne zei

Leuk om alles zo bij elkaar te zien en mooi gedaan op dienblaadjes. Al aardig wat als je alles bij elkaar zet. Jammer dat Den Haag zo ver is vanaf hier. Anders was ik zeker komen kijken.
Succes verder met alles wat je gaat doen.
Liefs Rianne.

Corina zei

Wat schitterend om te zien allemaal!

Moeder zei

Wat staat alles er prachtig op echt schitterend
het is je ogen verzwikken van al dat moois!!!
Ik hoop het de volgende keer te zien .
Veel liefs je moeder.

Barbera zei

Wat ontzettend mooi je creaties bij elkaar, net het sprookjesbos. Ook voor mij iets te ver van huis, leuk om zo mee te kunnen genieten!

Anoniem zei

Corina, wat leuk voor je dat je ook met je creaties mocht staan en nu ook workshops geven. Super!
Groetjes, Marly

Severine zei

Ongelooflijk wat een hoeveelheid moois!! Je kraam ziet er prachtig uit!! Ik vind het mooi zoals je binnen een krans of op een schaal in een sfeer een tafereeltje creeert. Dat maakt het wel rustig.
Groetjes Severine

-::Maris::- zei

Wat veel om te bekijken en inderdaad erg mooi neergezet! Jouw kraampje ziet er ook super uit, je kunstwerkjes komen goed te hun recht!

Groetjes Maris

duendes zei

Hello sweet friend,
After a long journey return home and here we review your lovely blog and their beautiful creations that are a joy to our eyes and our hearts too!!!
blessings and smiles to you.

brigitte zei

Erg mooi al die popjes zo bij elkaar.
En jou kraampje zag er super uit.
Heerlijk om zo alles bij elkaar te kunnen zetten. En dan ook nog eens te kunne bedenken heb ik toch maar mooi zelf gedaan.
Je mag heel trots zijn op jezelf. Je maakt prachtige patroontjes.
Leuk ook dAt je workshops gaat geven.
Veel succes.
Groetjes Brigitte

Poppedijne Wolvilt (Greta) zei

Hoi Corina,

Wat een mooie kraam met je eigen ontwerpen! Zo sfeervol. Veel succes met je workshops hoor.

Hartelijke groet
Greta

Anoniem zei

net terug van vakantie, Ik heb genoten van al je mooie creaties, het was erg mooi verzorgd, en natuurlijk nog ff beppen, het was heel mooi en gezellig, groetjessss Elma

Anoniem zei

Hi! my identify is Jully. I would like to meemeet respected attendant :)
This is my homepage [url=]http://jskdh5jkd7djh4.com/[/url]l