woensdag 5 oktober 2011

Trapeze pietjes!


Deze grappige "trapeze pietjes" heb ik gemaakt, ze zijn van atelier Anemoontje.  Ze zijn zo leuk om te maken, al die vrolijke kleurtjes daar wordt je vanzelf vrolijk van! Ik weet dat de Sint nog niet in het land is maar je kan ze maar beter op tijd klaar hebben nietwaar J





















 Het is een leuk ondeugend stel en ze halen de gekste capriolen uit!!


Ze zijn voor een workshop bij handwerkatelier Sari, vanavond gaan we starten met het maken van de zwarte pieten krans die ik 2 jaar geleden heb gemaakt.


Ik zie dat 1 pietje veerloos op de foto staat…inmiddels is ook hij voorzien van een mooie veer.


Nog even een foto van mijn herfsttafel tot nu toe, vooral pompoenen staan erop. Als ik tijd genoeg heb wil ik een “rood met witte” stippen tafel maken met mooie popjes die ik al in huis heb maar nog “even “ moet maken…… Soms heb je gewoon tijd tekort, daar hebben jullie vast geen last van J

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina


19 opmerkingen:

Corina zei

Oh wat een gezellig stel, al die Pietjes! En je herfsttafel is schitterend. Zo mooi hoe dat oranje oplicht bij de donkere tinten!

Nancy zei

OO, wat zijn het leuke pietjes. beter vroeg dan te laat idd.

WOLfje zei

Mooi weer Corina. Ik zal mijn pietjes ook eens op de foto zetten, heb ze kortgeleden ook gemaakt...

rianne zei

Wat een gezellige boel met al die pietjes.Zelf ben ik ook al druk met pietjes, want net wat je zegt die tijd die tijd!!!!
Je herfsttafel ziet er ook weer gezellig uit. Meest eigen creaties. Leuk!
Liefs Rianne.

Gonny zei

Leuk al die pietjes.
Tijd tekort zei je, hoe bestaat het (haha)

Groetjes, Gonny

Esther zei

Altijd leuk die pietjes, je herfst tafel is prachtig, groetjes Esther.

Annette zei

Je pietjes zien er zo leuk uit!!!
Ik heb er vorig jaar ook 2 gemaakt... zo leuk...

Je herfst tafel ziet er ect super uit..
Heb jij een tweede huis om alles in op te slaan?

Mascha zei

Ze zijn heel erg leuk. Misschien ga ik ze ook een keer proberen te maken.
Groetjes Mascha

vilterietje zei

waaaaaat schattig:)

sweetest design zei

wat een schattige pietjes!

Annemieke zei

Pieten heb je nooit genoeg. Dus gelijk heb je dat je nu al begonnen bent met maken ;-)
Lieve groet, Annemieke

Riet zei

Wowwww Corina,wat zijn ze prachtig gemaakt je pieten.
Super al die kleuren.
En je tafel meis wat een droom,ik zit echt met open mond te kijken.
Ziet elke keer weer wat anders,echt superrrrrr.

Liefs Riet.

Kim zei

Wat zijn die pietjes leuk en schattig!
Ze zijn echt mooi geworden.

Groetjes, Kim
http://trendykim.blogspot.com

brigitte zei

Inderdaad beter vroeg dan te laat.
De krans is een plaatje.
je herfst tafel is ook erg mooi.
Vooral alles zo mooi in het oranje.
Groetjes Brigitte

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat zijn ze leuk zeg.
Het duurt inderdaad nog wel even maar beter te vroeg dan te laat.

Gr Jacqueline

Severine zei

Je bent er vroeg bij. Maar wel lekker dat je ze al af hebt! Ze zijn prachtig, hoor!
Groetjes Severine

Judith zei

oh wat zijn ze leuk geworden!super zeg!zo vrolijk.
je herfsttafel is ook mooi.

Miriam zei

Je pietjes staan al helemaal klaar om de pakjes rond te brengen, ze zijn prachtig!
Groetjes, Miriam

Makkie zei

Wat een schattige pietjes! Het lijkt me nog een heel werk om ze allemaal te maken.
Hartelijks