woensdag 26 oktober 2011

Vliegenzwammetjes!


Een tijdje geleden heb ik allemaal paddenstoel pakketjes van atelier Pop en plank gekocht. Het zijn pakketten waarbij je lekker mag natvilten. Ik heb natuurlijk gelijk alle lappen van de pakketjes gevild, ik was toch bezig en het scheelt een hoop geklieder in de keuken J     Natvilten is zo leuk om te doen!!



De Vliegenzwammetjes heb ik als eerste gemaakt. Een lief koppel in de nieuwste najaarsmode: rood met witte stippen! Op hun mooie vliegenzwammen hoed zitten bolletjes van wol genaaid.



Ik heb op de rok van het meisje en op de broek van de jongen de witte stippen ook gemaakt van bolletjes wol. Je kon de stippen ook van witte gevilte stof knippen en die erop naaien maar ik vond dit leuker om te doen. Even ’ s avonds lekker op de bank tijdens het t.v. kijken bolletjes van wol draaien. Het meisje heeft een katoenen rok aan van rood met witte stof en het jongetje een blouse. Mooie combinatie met de gevilte stof. Is het geen heerlijk stel?


Ze staan nu nog even op een dienblaadje met een mooie boomstronk, later gaan ze met de andere paddestoel popjes op de seizoenstafel. Het pakketje waar ik nu mee bezig ben heet "rood met witte stippen", een klein tamboertje met een paddenstoel als trommel, echt een schatje maar daar volgende keer meer over J


De handwerkbeurs is er deze week in Ahoy, ik hoop er ook nog naar toe te gaan.

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

27 opmerkingen:

Ascension zei

Son absolutamente maravillosas, me encantan!!!
besitos ascension

Gonny zei

Heel mooi geworden.

Miriam zei

Ze zijn weer prachtig! Mooi stelletje! Heerlijk dat vilten....

moeder zei

Dochterlief ze zijn beeldig om te zien prachtige kleding echt super.!!!

Groetjes liefs je moeder.

miriam zei

Wat een schatjes en harstikke mooi gemaakt.

groetjes ♥ miriam

Aputsiaq zei

I just adores these mushrooms! I must say that they are the best I've ever seen...so lovely!!!

moeder zei

Dochterlief wat zijn ze prachtig geworden een lust voor het oog mooie kleding echt super!!!

Groetjes je moeder.

Mascha zei

Wat een lief stel.
Groetjes Mascha

rianne zei

Ooooh wat een schatjes. Wat zijn ze mooi geworden zeg. Ik heb ze ook nog liggen. Moet er eigenlijk ook maar eens aan beginnen.
Liefs Rianne.

Corina zei

Ze zijn heel leuk!

Riet zei

Ohhh wowwww Corina,wat heb je dit stelletje schitterend gemaakt.
Wat zijn ze lief en mooi meis.

Liefs Riet.

Polar Bear Creations Dolls zei

Those are beautiful! :0)

Heather Woollove zei

Absolutely adorable!!

03bellinda zei

If you would like to share what you did to my blog loves your blog, showing the source ...

brigitte zei

Wat een schatjes zeg.
Echte herfst popjes.
Zo zie ik paddestoeltjes toch het liefste tood met witte stippen.
Je kerst elfje hieronder is ook een plaatje.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Anoniem zei

Ik ben er stil van. Wat heb jij mooie foto's gemaakt van deze prachtig gemaakte vliegenzwammetjes!!
Groetjes Dorothee

duendes zei

Hola guapa,
me quedo enamorada de tus creaciones!!
besitos.

-::Maris::- zei

ze zijn prachtig!!

Gepke, www.yourzoap.nl zei

Ik vind ze geweldig! Zo knap als je dat kunt, zo veel priegelwerk. Superleuk! Groetjes, Gepke

Corrie zei

Wat een prachtig stelletje heb je hiervan gemaakt! Zo vrolijkmakend.

Anoniem zei

Ik geniet zo van al je creaties, wat maak jij ze prachtig. Het inspireert mij om zelf ook wat losser met patronen om te gaan! Ik ben nu al weer benieuwd naar je volgende prachtstuk.
Groetjes, Iris

Tinki zei

Sehen sooo niedlich aus. Fast schon königlich mit dem roten Mantel. Gestern habe ich hier im Wald meinen ersten Fliegenpilz in echt gesehen dieses Jahr...
Liebe Grüße Tinki

Conny's Cottage zei

Wooow sooo schattig

Erg leuk

Atelier Nanaya zei

Wat een mooie ontwerpen, ik vind ze supergoed geluk! Ik ben zelf ook druk bezig met het maken van seizoenspoppen. Blijft een heerlijk werkje.

Liefs,
Nanaya
http://aterliernanaya.blogspot.com

Barbara zei

Ik vind ze erg mooi. Misschien klinkt het gek, maar het valt me op dat je gezichtjes er een beetje anders uitzien. Klopt dat? Minder bolle wangen lijkt het. Heel mooi! Lieve groetjes, Barbara

softearthart zei

Wonderful, cheers Marie

Eva María zei

Son preciosos tus muñecos. Me encantan!!!

Besos

lahuertanicasevillana.blogspot.com

(Sevilla)