zaterdag 1 oktober 2011

Workshop Pop en plank!



Hallo allemaal,
Woensdag 19 oktober is er een workshop, de rood met witte stippen vrouw van atelier Pop en plank bij Handwerkatelier Sari, ik had me daarvoor opgegeven maar ben helaas verhinderd.... Ik zag haar natuurlijk al helemaal op mijn herfsttafel staan samen met nog meer rood met witte stippen popjes van atelier Pop en Plank.........

Wie zin heeft en tijd, er is nu een plek over, het is een workshop van een hele dag. Te leuk natuurlijk en een unieke kans om kennis te maken met het natvilten en de mooie workshops van Dorothee van Atelier Pop en Plank.

Op de site van Handwerkatelier Sari staan meer gegevens als je geïnteresseerd bent kun je je daar opgeven!

Geniet dit weekend van het mooie weer!
Hartelijke groetjes,
Corina

3 opmerkingen:

Riet zei

Wowwww Corina,wat is ze schitterend,mooi die kleur rood met witte stippen.
Wou dat ik dit kon,maar helaas dit gaat niet door me ziekte.

Liefs Riet.

Judith zei

wow wat mooi is ze. zou ik zo ook wel willen maken maar heb nog veel wensen liggen...

~THEA~ zei

Ze is idd een schatje.

Jammer dat je verhinderd bent. Maar wel aardig van je, dat je het bekend maakt, zodat iemand anders nog een plaatsje kan bemachtigen!!

Fijne woensdag.

Groetjes Thea ♥