woensdag 30 november 2011

Give away!


Wat heerlijk om al jullie leuke reacties te lezen op mijn vraag: een pakketje of een gemaakte creatie van “Bengeltje het engeltje”J De meeste stemmen gelden, het is een materiaal pakketje geworden van Bengeltje met het patroonbald natuurlijk! Eerst nog even wat detail van dit lieve engeltje!


Jullie wisten al dat dit engeltje een bengeltje is of een bengel van een engel J je mag zelf kiezen. "Bengel" heeft een rokje aan van witte stof met een zilver bandje, daarover heen een rokje van organza.


Een jasje van vilt versierd met kleine borduurkraaltjes en een zilver bandje. In haar hand heeft ze twee kleine zilveren belletjes. In haar haar draagt ze een kroontje van zilver band.
Vleugeltje van zilver angelwire en ik heb haar witte was laarsjes gegeven. Op het patroonblad staan ook laarsjes van vilt, zo kan je zelf kiezen, was laarsjes of vilten laarsjes.


Ze bengelt aan een ster versierd met kleine glas kraaltjes  met nog een dubbele ster van angelwire en een klein zilver sterretje.


Ik heb een rotan hart gekocht bij de Zeeman (nee ik heb geen aandelen J) en die zilver gespoten met wat glitters. De vilten ster past precies in de rotan ster, wij konden hier niet kiezen welke we de leukste vonden…. Allebei dus maar gemaakt J!


Ik heb dit engeltje in wit en zilver gemaakt maar je kunt haar natuurlijk maken in elke kleur die je leuk vind en misschien hou je wel meer van goud dan zilver, dan gebruik je een goud bandje i.pv. een zilver bandje.( pssst het zilveren bandje heb ik trouwens bij de Action vandaan J)

Tot 5 december kun je je inschrijven op deze give away een materiaal pakketje van “Bengeltje het engeltje” met het patroonblad. Je kunt een berichtje achterlaten onder dit blogje, iedereen mag meedoen of je nu volger bent of  niet. Lukt het niet om een berichtje te plaatsen mail dan naar mij (klik) dan plaats ik het berichtje er voor je onder.


Wil je liever toch een gemaakt engeltje omdat je het zelf bijvoorbeeld niet zelf kunt maken geen probleem dan maak ik haar voor je, zo kan iedereen die het leuk vind toch meedoen!

Op 5 december trek ik het lootje en staat de winnaar op mijn blog! Het patroonblad is ook vanaf 5 december aan te vragen. Verder wens ik jullie heel veel succes, ik ben weer benieuwd!
 

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina








76 opmerkingen:

Gonny zei

O, ( zucht) , wat is ze mooi.
Ik doe heel graag mee.

Groet, Gonny

angel zei

Śliczny aniołek!:)
Beautiful:}

Anoniem zei

Ik doe ook heel graag mee, lijkt me super om met al die mooie kraaltjes te werken. Groetjes,
Brigitta

Judith zei

ja ik doe graag mee!!!!ik zou heel graag een engeltje maken, omdat ze speciaal voor ons zijn!

Debbie van Heusden zei

Ik doe ook heel graag mee. Het is weer een heel schattig en mooi engeltje.

Groetjes Debbie

Cora zei

Ik vind het geweldig zo'n give away. Ik doe ook heel graag mee. Laat de engelen maar bengelen.

Kom Achterom zei

Ha Corina,
Oh wat leuk dat je een give away doet van één van je prachtige kunstwerkjes.
Ze is echt schattig hoor ik doe heel graag mee.
fijne dag
Yolanda

Marianne zei

Oooh wauw wat is ze mooi en schattig. Ik doe heel graag mee vind het een schitterende give away.
Marianne

't Knuffelpopje zei

Wat een schatje!

Ik doe graag mee!

Ravelein zei

Ze is zo leuk ik doe ook graag mee.....

Marjanne zei

Het is weer zo'n lieverdje, ik doe graag mee.

Groetjes Marjanne

Patty Biermans zei

Wat een schatje en ja!!! ik doe graag mee met de give away. Verheug me op de verloting, Spannend...:)) knufzz..peebee

Esther zei

Wat is ze prachtig, ook ik doe graag mee, groetjes Esther.

Corina zei

Ellen doet ook gezellig mee!!

Gera zei

Wie wil dat nu niet winnen?!
Ik doe natuurlijk ook graag mee!
En super dat het patroonblad na 5 december voor iedereen aan te vragen is!

liefs, Gera

heleen zei

Ze is prachtig! Ik wil ook wel een gokje wagen!
Heleen

Blumbärchen zei

So nice, that I want to have someone,too!

Hugs
Gabriele

Anoniem zei

Hoi Corina,
wat heb je er weer een toppertje van gemaakt!!
mag ik ook nog mee doen?
liefs Hinriët

Evelyn' s poppen zei

Wat een prachtige (b)engeltje!! Ik doe graag mee met de give away.

Liefs Evelyn

WOLfje zei

Och, ze is weer mooi Corina. Ik doe graag mee. Groetjes
Gracia

Anoniem zei

Deze Engel wil ik wel bij mij zien Bengelen, ze is prachtig !
Ik doe graag mee met deze leuke Give Away ...
Groetjes,Karina

Anoniem zei

Ik doe ook graag mee. Het is zo'n schatje!

Groetjes, Iris

Anoniem zei

Ja, dit (b)engeltje zou ik ook wel willen winnen. Ook ik doe daarom graag mee.
Groetjes, Lammy

Anoniem zei

Ik ben gek op engeltjes, dus ik doe graag mee.
Groeten, Nel

Anoniem zei

Wat een leuke actie zeg. Ik doe graag mij
Tini

Anoniem zei

Hallo,

Wat een geweldige popjes maak je, wat een mooie site.En het Bengeltje is super, dus doe ik graag mee.
Ik ben er beland omdat ik opzoek ben naar zelf gemaakte engeltjes. Ik spaar engelen en heb er vele maar wil graag zelf ook wat maken.
Ik zet je site bij de favorieten zodat ik nog snel een kijkje kan nemen.

Veel succes met de volgende creaties.
Ik volg je.....
Vriendelijke,creatieve groeten Helma.

Anoniem zei

Ik ben een fan. Ik doe graag mee met deze actie.
Groetjes Lia

Corina zei

Hannie doet ook mee!

Anoniem zei

Ook ik wil graag meedoen, wat een plaatje!!

Ik hoop dat er meer materiaal pakketjes van je ontwerpen komen. Ze zijn zo leuk! Maar lastig om aan precies dezelfde materialen te komen.

Groetjes Francine

Desire zei

Het is weer een schatje geworden. Ik ben een echte fan van je geworden. Ik doe dus ook graag mee voor deze give away!

Groetjes Desire

KnutselMar zei

erg leuk, ik doe mee!

Gerda Hartman zei

Super leuk, een schatje, maar dat had ik al gezegd ;-). Doe graag mee.

Anoniem zei

Hoi Corina, alweer zo'n schatje! Natuurlijk wil ik deze give-away graag winnen! (wie niet?)

groetjes Els

Corien zei

Ja, ik doe graag mee met deze give-away!
Wat een lief engeltje. Lijkt me leuk om te maken!
Groetjes van Corien.

kitty zei

Ik wil ook mee doen mooi bengeltje kan ze naast mijn mooie kerst beer hangen in de kamer.

Liefs Kitty

madebyme zei

Wat leuk! Het ziet er weer prachtig uit!
Ik doe graag mee met je give-away!

Liefs
Melanie

Jannie's blog zei

Oh wat een lief (b)engeltje. Ik doe graag mee!
Groetjes Jannie

vrouw Hommel zei

Ook ik probeer het weer hoor, ik doe graag mee met je give away ,het is weer zo'n liefje geworden.
groet

Anoniem zei

Ik wil het graag proberen. Een gokje wagen kan altijd toch.
Alvast bedankt voor het leuke idee.
Groetjes Connie V.

Anoniem zei

wat een mooi popje ,daar doe ik graag aan mee!!
Heb zelf geen blog maar hou die van jou wel in de gaten.
Groetjes Albèrtje

Ester zei

Oh, wat een schattig (b)engeltje! Ik doe graag mee voor het pakketje met het patroon.

Groetjes,
Ester

Annelies zei

Wat een schatje! Ik volg je al een tijdje "anoniem", via een feedreader...maar dit is natuurlijk een goede motivatie om even wat te laten horen :). Ik doe dus graag mee!

Anoniem zei

Hallo, voor dit schatje doe ik graag mee.
wat leuk dat je dit doet.
groetjes mika

Anoniem zei

Ja, ook ik wil niet achterblijven. Zeker niet na de enthousiaste verhalen van mijn vriendin die je ontmoet heeft bij open huis bij Sari, en al je werkstukkken heeft bewonderd.
Monique

Whimcees zei

Hello!

What a beautiful little angel! Your creations are lovely!

I have blog candy on my blog with a questionaire that I would love to have your input if you would like to visit.

Wishing you a happy rest of the week!

Hugs,

Barbara Diane

reimeltje zei

Ik doe graag mee! Ze ziet er weer fantastisch uit!

Anoniem zei

Ik zou graag mee willen doen aan deze give-away.
Groetjes vanuit een zonnig Oman.
Fernanda

softearthart zei

Just lovely, cheers Marie

Miriam zei

Ze is prachtig hoor!
Ik doe ook mee en wens je veel knutselplezier!
Groetjes, Miriam

Anoniem zei

Ik wil ook graag meedoen aan deze give-away, vind jouw ontwerpen bijna allemaal mooi.

Groeten Bep

Lisette zei

Via Juud kijk ik af en toe bij je mee.
Wat een mooie dingen maak je!
Ik ben echt heel erg onhandig met naald en draad, maar kan er van genieten als mensen de naald wel goed kunnen gebruiken ;-)
Ik doe graag mee, maar mocht ik winnen, wil jij dan dit schattige engeltje maken?
Groetjes Lisette

Vera Kosterink zei

Ik doe graag mee. Wat een beauty is het weer!! De verschillende materialen maken haar uniek. Ga door met mooie ontwerpen maken. Je kerstwandeling vind ik ook prachtig!! Succes Vera

Anoniem zei

hallo
ik doe graag mee
het is een dotje

groetjes bea

Anoniem zei

Hallo
Het(b)engeltje is erg mooi geworden, en een gokje wagen is ook leuk. Graag wil ik mee doen met de give away.
Groetjes Wemke

Margriet zei

wil ook graag meedoen met de give away vind haar helemaal geweldig

groetjes Margriet

It's me zei

Mag ik ook meedoen???? wat een schatje...maarre mocht ik winnen.....wil jij hem dan please please voor mij maken....ik ben zo niet handig.....Liefs van mij..........♥.. ♥... ♥....

Hendrickje zei

Wat heb je weer mooie patronen gemaakt en wat zijn de voorbeelden altijd super. Net als zovelen wil ik ook een gokje wagen op deze give away. Wie weet heeft sinerklaas het goed met mij voor.

Hendrickje

Anoniem zei

ik zou erg graag thuis ook willen genieten van deze mooie lieve b engel, groetjes Elma

angelina zei

Wauw... dat word nog een hele klus voor je.. alle namen opschrijven.... Ook ik wil natuurlijk een gokje wagen!!!

Liefs Angelina

dovlinder zei

he he eerst een eigen blog gemaakt en nu een reactie plaatsen. Ik vind het een dotje en ben een beetje verliefd. liefs Dorinde

dovlinder zei

ps ik wil dus wel graag meedoen

Anoniem zei

Het is een prachtig engeltje. Ik wil graag meedoen!
groeten Lucie

marielle r. zei

wauw, ben reactie nr 63 geloof ik...je patronen vallen dus zeker in de smaak. ook ik wil een gokje bij je wagen..alhoewel ik je laatste patroonbladen nog niet eens af heb.ze komen dan ook op onze wintertafel..foto's volgen,;) viltgroetjes marielle

Annette zei

Wat is ze toch prachtig!!
Ik zou graag een kans willen maken om weer zo'n mooi pakket van je te winnen.
Ik doe graag mee... heel mooi!!

~THEA~ zei

Wat is het weer een schatje geworden, Corina!!

Ze mooi alles bij elkaar passend! Je hebt er wel de feeling voor! Maar dat wisten we eigenlijk al heel lang, niet?

Fijn Sintweekend.

Liefs Thea ♥

Anoniem zei

Hallo Corina
Wat een prachtige creaties kom ik tegen op jouw blog. Geeft mezelf weer inspiratie voor mijn "thuis-seizoenstafel" Ook ik wil graag een gokje wagen om dit "lieve bengeltje" te winnen. Super dat je zo-ie-zo het patroon met ons wil delen.
Groeten Pauline

Kreatita zei

Wat een superlief engeltje is het!
Ik doe ook graag mee

Laura zei

Hoi Corina,
Ik doe eigenlijk nooit mee aan give-aways, maar ik wil toch wel een gokje wagen om dit superleuke pakketje te winnen. Een fijn weekend verder. Groetjes Laura

Naomi zei

Hoi Corina,

Ik had hem op de open dag van Sari al gezien maar wil toch ook een gokje wagen om het pakketje te winnen.

Groetjes van Naomi

Anja zei

Beste Corina,

Nu ik jou en je creaties in het echt heb gezien, ben ik helemaal fan van jou en je patronen. Dus wil ik graag meedoen met de verloting van het 'bengel' pakketje.

Lieve groet, Anja

Anoniem zei

Zo'n lief engeltje daar wil ik ook wel kans op maken om die te kunnen maken.
Groetjes Arna

Corina zei

Arda doet ook gezellig mee met het (B)engeltje

Heidi zei

Wat prachtig! Sinds een tijdje ben ik gek van engelen, deze zou prachtig staan in ons huisje!
Liefs

Corina zei

Karen doet ook mee met de verloting!

Corneliaz zei

Ik ben pas begonnen om dit soort poppetjes te maken en vind het engeltje heel erg mooi.
Dus wil ik graag meedoen aan de give away
Groetjes

peggy zei

wauw, wauw , wauw!!!!Alweer erg prachtig!!!