woensdag 23 november 2011

Open dagen bij handwerkatelier Sari!


Donderdag, vrijdag en zaterdag zijn er weer de cadeaudagen bij Handwerkatelier Sari in Den Haag! Als je in de gelegenheid bent om langs te komen moet je het zeker doen, er staan partytenten in de tuin die voorzien zijn van kerst en winter taferelen. Het is net winter wonderland, er is zoveel te zien.




Onder het genot van een kopje koffie of thee met wat lekkers kun je op je gemak de voorbeelden bekijken van verschillende ateliers! Op donderdag en vrijdagavond ben je ook van harte welkom, alles in de tuin is dan zo mooi verlicht, net een sprookje!



Ziet het er allemaal niet schitterend uit!
Ik ben ook aanwezig en heb verschillende voorbeelden meegenomen, de nieuwe kerst voorbeelden staan op een dienblad met sneeuw en lampjes eronder. Morgen zal ik proberen wat betere foto' s te maken maar zo krijgen jullie een idee!




Onder de klanten van het atelier verloot ik een nieuw kerst patroonblad met een materiaal pakketje erbij zodat je de kerstcreatie gelijk zelf kan maken. Als je goed kijkt kun je haar op de foto hier boven al zien bengelen :)!

Hou mijn blog in de gaten, volgende week is er hier ook een give away en een gratis patroon!
 
Wie weet tot ziens!
Fijne dag!
Hartelijke groetjes, 
Corina

9 opmerkingen:

rianne zei

Jammer voor mij dat het zoooo ver is, maar anders kwam ik zeker kijken naar al dat moois. Leuk dat je zoveel foto's laat zien heb ik toch het idee dat ik geweest ben ha ha. Zou je tegen Sari willen zeggen dat het geweldig mooi uit ziet. Veel succes de komende dagen.
Liefs Rianne.

rianne zei

Ennuh je nieuwe ontwerpen zien er ook al weer zo mooi uit.
Groetjes

brigitte zei

Wow dat ziet er gezellig uit.
Zo super om alles zo bij elkaar te zien.
Mooi hoor zo je nieuwe ontwerp te zien.
Heel veel plezier deze dagen.
Groetjes Brigitte

Ravelein zei

Dat is een zeker een sprookjeswereld, wat een mooie creaties, en zo jammer dat ik niet eventjes langs kan komen......
Veel plezier ,
groetjes Marjolein

-::Maris::- zei

Het ziet er gezellig en zeer verzorgt uit en jouw ontwerpen komen super uit! Veel plezier tijdens de open dagen :D

Groetjes Maris

jamina zei

ik wou dat ik kon komen!!!Helaas ligt het zover van België.Hoe ook dank u voor de patroontjes.ze zijn veilig aangekomen.
Veel plezier en succes.
Groetjes jamina.

Ps: ik weet al wat er onder de kerstboom mag liggen:-)

moeder zei

Dochterlief het was allemaal schitterend om te zien!!! prachtige taferelen erg mooi jou ontwerpen sprongen er boven uit

Groetjes liefs je moeder.

Hilda zei

Oooooooooo wat heb ik genoten van de foto's Corina.
Daar had ik ook wel willen lopen en kijken met de handen op de rug en met een slabbetje om hihihi.
Oooooooo en wat staan je ontwerpen er gaaf bij... ik ben helemaal verliefd op je nieuwe ontwerpen.

Ik zal je blog in de gaten houden.... wat ik al elke dag doe............

Euhhhh waar zijn je laatste pietjes hihih?????

Groetjes hIlda

Riet zei

Ohhh wowww Corina,wat een schitterende foto,s.
En wat zjn er schitterende creaties.
Echt zit met open mond te kijken en te kwijlen.
Jammer dat ik niet naar zo beurs kan door me ziekte,het lijk me een droom.

Liefs Riet.