dinsdag 8 november 2011

Rood met witte stippen!


Ik heb weer een pakketje van atelier Pop en plank gemaakt, een lief klein tamboertje. Hij heet "Rood met witte stippen" en staat nu op “mijn” rood met witte stippen tafel. Een prachtige aanvulling bij de vliegenzwammetjes die ik vorige keer heb gemaakt.


De bovenkant van zijn hoed en van de kleine paddenstoel zijn zelf gevild, heerlijk om te doen en zo krijg je een prachtige gemêleerde kleur rood. Ik vind het zo’n grappig mannetje met zijn paddenstoel als trommeltje om zijn nek J!



Om zijn lijf en op de bovenkant van zijn hoed is een mooie stengel met blaadjes gedrapeerd, op het eerste gezicht had ik niet gezien dat dit bij het pakketje hoorde, een aangename verrassing moet ik zeggen! Er zat groen vilt in het pakket en een stukje bruin stokvilt dus toen wat beter op de foto gekeken en jawel hoor toen zag ik het. Ik ging gewoon voor de rood met witte stippen J!  



Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

11 opmerkingen:

Gonny zei

Wat een schatje weer.

Stina zei

Het is nog heerlijk Herfst bij jou, leuk!!!

gr Stina

Mascha zei

Deze is ook heel erg leuk. Wat een vrolijke mannetje.
Groetjes Mascha

Patty Biermans zei

Een pláááátje is het!! knufzz...peebee

Miriam zei

Mooi gemaakt! Bij mij ligt het pakketje ook nog te wachten....
Geniet ervan!
Liefs, Miriam

Gerda Hartman zei

Prachtig. Ik kan nog steeds geen genoeg krijgen van de herfst.

Riet zei

Ohhh wowwww Corina,wat is ze schitterend en lief.
Meis wat ben je toch goed hier in.
Zo mooi die details er aan.
Complimenten.

Liefs Riet.

rianne zei

Wat een leuk mannetje weer, oooh zo leuk weer en wat zal hij prachtig staan bij al die andere rood met witte stippen poppen.
Liefs Rianne.

linda zei

wat een leuke popjes. Paddenstoelen altijd erg leuk. Trouwens je hebt vele leuke popjes op je blog. maak zelf ook popjes maar zo actief als jij ben ik niet. Maar vind het wel erg leuk om te doen.
Ga deze week beginnen met sinterklaas.

Groeten van Linda

Tinki zei

Soooo niedlich sind Deine Püppchen. Da ich selber ja hin und wieder welche balstel weiß ich, wie viel Arbeit da drin steckt und wie viel Liebe!
Echt toll...
Liebe Grüße Tinki
PS: darf ich dennoch etwas sagen, was mich ein wenig bei Deinen Püppchen stört - die Münder sind oft zu nahe an den Näschen dran. Es müßte im Abstand ein gleichschenkeliges Dreieck ergeben. Dann sehen sie etwas natürlicher aus... ( nein - meine mußt Du Dir nicht anschauen, die sind auch nicht perfekt, denn ich bekomme das auch oft nicht hin, dachte nur, daß Du vielleicht auch konstruktive Kritik magt?! Denn Deine Püppchen sind sooo niedlich )

Corrie zei

Echt prachtig gemaakt, wat een schatje!