zondag 27 november 2011

Winnaar verloting!


Bij Handwerkatelier Sari, had ik een verloting van "Bengeltje het engeltje", het patroonblad en een materiaal pakketje was er te winnen. De winnaar is door Wil getrokken en het is geworden...... Carry!!!!
Het pakketje en het patroonblad liggen bij Sari op je te wachten! Heel veel plezier met het maken van dit Bengeltje :)!


Voor alle verliezers niet getreurd, deze week komt er van dit "Bengeltje" ook een give away op mijn blog:)! Het patroontje is dan ook gratis te verkrijgen als pdf patroon.

Maar nu de vraag: wat vinden jullie leuker een kant en klaar gemaakt "Bengeltje" of een materiaalpakketje?

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

36 opmerkingen:

Cora zei

Ik vind het altijd veel leuker op iets zelf te maken. Maar een echte originele Corina is natuurlijk ook geweldig.
Wat is het bengeltje weer een engeltje om te zien. Heel mooi geworden.

Esther zei

Hoi Corina, ik ben het helemaal met Cora eens, allebei zou geweldig zijn, je engeltje is prachtig.fijne week groetjes Esther.

Ravelein zei

wat een schattig bengeltje, ik zou een gemaakte leuk vinden om goed te kunnen zien hoe mooi jij haar in elkaar heb gezet ;o)
Hier groeit de familie van de je winterpret patronen.....zo leuk om te doen !!!!!

Gonny zei

Ze is prachtig.

Hilda zei

Oooooooooooooooooo wat een lief bengeltje, wat een scheettie.
uhhhh al je me nu vraagt wat ik het liefst zou willen. Dan kant en klare, want ik ga vanaf eind volgende week, met je nieuwe ontwerpen aan de gang.
Dan zou het wel heeeeeeeeeel lekker zijn dat er kant en klare bengeltje boven gat hangen hihihiihihi.

Maar zoals je weet, mag ik ook graag prutsen hiihi.

groetjes hIlda

Anoniem zei

Het voordeel van kant en klaar is dat je meteen wat moois op kan hangen maar het zelf maken is toch ook wel weer heel erg leuk. Het voordeel van een materiaalpakketje is dat je meteen alle mooie materialen binnen handbereik hebt. Het is voor mij dus niet heel erg duidelijk waar ik voor zou kiezen.
m.vr.gr. Connie V.

Miriam zei

Ik maak graag poppen, maar die van jou zijn zoooo perfect gemaakt! Ik zou het bijzonder vinden om een popje van jouw handen te hebben...
Ze is prachtig!
Groetjes, Miriam

Anoniem zei

Ik zou heel graag een echte "corina" willen hebben, maar ik vind het ook super leuk om het bengeltje zelf te maken, maar dat kan al door het gratis patroontje, wat weer helemaal super verwennerij is. Een patroontje met materiaal pakketje is ook geweldig, jij gebruikt altijd van die mooie materialen.Daarom zou ik nu graag voor het materiaalpakketje gaan.
Groetjes,
Brigitta

rianne zei

OOk ik maak graag zelf poppen, maar een echte originele Corina creatie zou ik erg leuk vinden, Een materiaal pakketje is ook leuk hoor!

Liefs Rianne.

brigitte zei

Wat een schatje weer zeg.
Voor mij zou een gemaakt popje super zijn.
Ik kan nog steeds geen hoofdjes maken.
Ik weet het is niet moeilijk. Heb ook iemand die het mij leren wil. Maare ja tijd he. Ik heb er zoveel gebrek aan.
Groetjes Brigitte

Liesbeth Wessels zei

Ik vind het heerlijk om het zelf te maken. Ik vind dat ook een heerlijk bankknutseltje. groetjes van liesbeth

Anoniem zei

Ik wil altijd zelf graag iets maken.
Anna

Anoniem zei

Een materiaalpakketje, ik vind het heerlijk om zelf te frutselen!

Maar je Bengeltje is wel ontzettend lief!

Groetjes, Iris

Anoniem zei

Je weet hoe ik van de week heb zitten genieten, dus ik zou kiezen voor een kant en klare, groetjes Elma

Anoniem zei

ik zou graag een kant en klare kiezen. Ik heb al zo'n mooie valentijnswrap hangen.. dus ehh
groetjes mika

Patty Biermans zei

Voor mij zou het een kant en klaar bengeltje worden omdat ik gewoon niet zo'n friemelnaaister bent! Bij mij moet het wat groter zijn allemaal :)) knufzz...peebee

Genny zei

e' stupenda, meravigliosa!!!!!come tutte le altre

Gerda Hartman zei

Wat een schatje zeg. Ik vind beiden leuk. Leuk om te maken, maar ook leuk om eens een "echte Corina" in huis te hebben.

Debbie van Heusden zei

Wat een schatje. Ikzelf vind een materiaalpakketje leuker, omdat ik de dingen graag zelf maak.

groetjes Debbie

Desire zei

Wat een schattig popje is het weer geworden! Het maakt mij niet uit of het een pakketje wordt of een klaar popje.Het is allebei leuk om te krijgen!!

Marianne zei

Mij maakt het niet echt uit een pakketje is leuk om zelf te maken maar een kant en klaar als voorbeeld is natuurlijk ook leuk.
marianne

Mireille zei

Ik vind een materiaalpakketje leuker, omdat ik gek ben op het maken van de popjes.. En dit is ook weer een droppie hoor!!

Anoniem zei

Een kant en klaar popje is ook een keer leuk om te krijgen. Als je veel zelf maakt, durven mensen niet zo snel iets voor je te maken.
Maar zelf maken blijft toch altijd het leukste om te doen.

Gera zei

Bengeltje is een engeltje!
En ik zou een kant en klaar engeltje-bengeltje super vinden (maar een pakketje ook,ha,ha)

liefs, Gera

Anoniem zei

Ik zou denk ik gaan voor een originele Corina!!

Met groetjes, Astrid

softearthart zei

Wonderful, cheers Marie

reimeltje zei

Wat een leuk ontwerp weer! Ik zou het liefst een materiaalpakketje winnen: fijn zelf frutselen. Maar ik vind je popjes ook altijd mooi uitgevoerd, en kant-en-klaar is ook wel handig in deze drukke tijd... kortom: ik zou blij zijn met beiden!

angelina zei

Ik heb al eenn echte Corina is huis door de swap van vorig jaar en daar kan best nog 1 bij hoor!!!! Maar zelf maken is ook altijd leuk natuurlijk!!!

Liefs Angelina

Annette zei

Hij is gewledig mooi!!!prachtig!!

madebyme zei

Ik vind het toch altijd nog het leukst om het zelf te maken!

Liefs Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

Anoniem zei

Een zelfmaakpakketje met alle materialen is voor mij (omdat ik in het buitenland woon en hier lang niet alles zo maar kan kopen) vaak het makkelijkst. Dan hoef ik niet van alles bij elkaar te zoeken of alternatieven bedenken.
Een kant en klaar poppetje is natuurlijk ook erg leuk.
Maar zelf maken is ook leuk. In ieder geval bedankt voor het patroontje.
Groetjes
Fernanda

Gerda zei

Een popje door jou gemaakt vind ik erg leuk.

Anoniem zei

het is allebei leuk maar ik zou hem toch liever zelf willen maken
Willy

Riet zei

Wat is ze schitterend en lief Corina.
Meis elke keer is het anders,en elke keer mooier.
Ben weg van haar.

Liefs Riet

Anoniem zei

ze is weer ontzettend mooi !
zelf geef ik de voorkeur om het zelf te maken,hoewel verwend te worden met zo iets moois is natuurlijk ook niet verkeerd.

liefs Roos

Mniek zei

Oooh wat leuk! Heb net wankele schreden op het viltpad gezet. Erg leuk en wil graag een engeltje maken