zondag 25 december 2011

Gezellige kerstdagen!


Ik wilde jullie allemaal  geweldige feestdagen toewensen omringt door degene die jullie lief zijn. Met deze dagen is het altijd moeilijk voor diegene die iemand moeten missen, hun wens ik veel sterkte en liefde toe. Ik vond dit mooie gedichtje op het internet en wilde deze met jullie delen.

voor kerst hoef ik geen cadeautjes..
ik wens 1 ding,
en dat is..
een ladder die hoog genoeg is om naar hun te klimmen die we ooit hebben verloren,
om hun nog een keer te knuffelen en kussen,
om hun nog 1 keertje te zien,
hun nog een keer te kunnen voelen..
omdat we nog zolang zonder ze moeten!!

Liefdevolle kerstgroetjes,
Corina

16 opmerkingen:

Gonny zei

Prachtig gedicht.
Voor jullie ook fijne dagen.

Groetjes, Gonny

vilterietje zei

fijne kerstdagen en dat je even via het laddertje naar boven mag gaan. wel snel terugkomen:)

Ascension zei

Que hermoso poema.
Feliz Navidad!!
besitos ascension

~THEA~ zei

Hallo Corina,

Wat mooi!!

…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ merry _(♥)_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
*♥*.

Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Liefs van Thea ♥

Jannie zei

Wat een schitterend gedichtje. Het spreekt mij erg aan. Ik zou die ladder ook wel graag willen beklimmen.
Fijne Kerstdagen!

Groetjes Jannie

Elly-My Everyday Things zei

Prachtig gedichtje! Nog een hele fijne 2e kerstdag!
Groetjes Elly

rianne zei

Jij ook fijne feestdagen nog gewenst en ik hoop dat de verbouwing al goed gevorderd is, Een mooi gedichtje en de foto van je creaties een plaatje,
Warme kerstgroet Rianne.

Claudia zei

Merry Christmas to you and your family!
Claudia

Gerda Hartman zei

Inderdaad, prachtig gedichtje. Zo van toepassing, de eerste kerst zonder mijn moeder. Kon ik haar nog maar één keertje knuffelen ............ Nog fijne dagen verder.

Caroline zei

Ik wens jullie met het gezin nog een fijne 2e kerstdag.

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een mooi gedicht en bedankt daarvoor.
Nog een fijne 2 e kerstdag en een liefdevol, gezond en creatief 2012

Anoniem zei

Wat een lief gedichtje! Een hele fijne 2e kerstdag,
Iris

brigitte zei

Mooi plaatje en een prachtig gedicht.
Op naar het nieuwe jaar want inmiddels is de kerst voor bij. Hoop dat je fijne dagen gehad hebt.
Alle goeds voor 2012.
Groetjes Brigitte

moeder zei

Dochterlief wat een schitterend gedicht

was het maar waar dat we hem nog een keer konden
knuffelen bedankt daarvoor.
Groetjes liefs je moeder.

Paulijn zei

Wat een mooie wens, inderdaad wil ik ook wel zo'n ladder. Het kan niet, dus dan is het goed om het hier maar goed met elkaar te maken.
Dank je voor je lieve wens!
Ik wens je nog een goed staartje van dit jaar en een gelukkig, gezond en creatief 2012!

softearthart zei

Wonderful, cheers Marie