woensdag 21 december 2011

Hanna Hulst en Hubert Humphry Hulst!


Ik wilde jullie eerst hartelijk bedanken voor alle lieve reacties op het gratis patroontje van Bengeltje het engeltje, echt hartverwarmend!


Voor de kerst heb ik mezelf verwend met twee mooie pakketjes van atelier Pop en plank, Hanna Hulst en Hubert Humphry Hulst. De pakketjes zijn op zich al een cadeautje en al mooi om naar te kijken, even de stofjes bekijken en de mooie materialen die in het pakketje zitten J! Ik heb al meerdere hulst popjes gemaakt van deze serie en dit jaar zijn er weer twee bij gekomen. Ze zijn groter dan de anderen, ze staan erg mooi bij elkaar.



Hanna Hulst is een dame met een mooie katoenen rok aan met een lief hulstprintje, een jas van zelfgevilt vilt. Het natvilten gaat bij dit pakketje makkelijker omdat er naaldvlies in zit en dat is al een beetje voorgevilt. Daar leg je plukjes mooie merinowol op en lekker soppen en wrijven totdat de plukjes wol gehecht zijn aan het naaldvlies en dan begint “echte” werk….lekker gooien en smijten op het aanrecht. Geloof me, met al die bouwvakkers in huis was het toch even lekker J! Hanna heeft een mooie bloes met een gevilte jas aan versierd met hulstblaadjes en besjes, een grappige hoed siert haar hoofd.





Hubert heeft een mooie rode wijde broek aan van ook al zo’n mooi kerst katoentje een groen katoenen blouse een zelfgevilte overrok en jasje versierd met hust. Op zijn hoofd ook een mooie hoed van zelfgevilt vilt.



Samen staan ze mooi op de foto, ik heb ze samen met de rest van de hulst familie binnen op de seizoen tafel neergezet. De foto volgt nog, het is te donker binnen om mooie foto’s te kunnen maken, vanmiddag nog maar een poging wagen!




Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

duendes zei

Felices fiestas y un magico Ano Nuevo!!besos,Duendes.

Created by Essie zei

Wat weer een prachtige creaties. Als ik zoiets weer zie. Begint er weer iets te kriebelen

Groetjes
Esther

Alle mooie dingen zei

wat een mooie kleuren!!! echt heel super.. ik hoef je niet te vertellen dat ik de poppetjes ook leuk vind... want dat zeg ik al elke keer... maar die kleuren SUPER!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Gonny zei

Wat zijn ze weer mooi.

Groet, Gonny

Mascha zei

Wat prachtig!
Groetjkes Mascha

moeder zei

Dochterlief wat zijn ze schitterend gemaakt,
mooie kleding prachtig staan ze er op.
Groetjes liefs je moeder.

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een leuke en mooie poppetjes heb je gemaakt.
Gr Jacqueline

Aputsiaq zei

So, so beautiful! I just love them. A Merry Christmas to you!

Ascension zei

Son absolutamente adorables!
Feliz Navidad!!
besitos ascension

Miriam zei

Ze zijn prachtig!!!!
Echt een pop en plank-fan hè?
(ik ook!)
Liefs, Miriam

Patty Biermans zei

Ik vind ze práchtig!! Hele fijne feestdagen ook voor jou! knufzz....peebee

Anoniem zei

Schitterend een lust voor het oog.
Fijne kerst
groet
Constance

Anoniem zei

Wat heb je ze mooi gemaakt, en weer prachtige foto's!! Een lust voor het oog!! Hele fijne kerstdagen!! groetjes Dorothee

brigitte zei

Prachtig.
Ik weet het zijn weinig woorden maar dat zijn ze gewoon.
Groetjes en fijne Feestdagen Brigitte

WOLfje zei

Heel mooi Corina! Hele fijne feestdagen en een gezond 2012!

Nonnelien zei

wat een prachtig stel!!!!!
Groetjes Eugenie

Corina zei

Wat een prachtig stel! Fijne feestdagen Corina
Groetjes, Corina

Anoniem zei

Wederom beeldschoon!
Heerlijk om naar te kijken met de feestdagen.
Fijne kerst en een happy 2012!
Iris

Barbara zei

Wat een mooi stel! Prachtige kleuren bij elkaar! Ik wens je mooie kerstdagen! Lieve groetjes, Barbara

lief handwerk zei

Ik heb net je blog ontdekt. Wat maak je prachtige poppen van vilt. Alles ziet er zo precies en perfect uit. Mijn complimenten!
Ik vind het leuk je te volgen.
Groetjes, Ieke