maandag 5 december 2011

Bengeltje het engeltje!


Wat ontzettend  leuk dat jullie allemaal zo massaal hebben gereageerd op de give away! Het is toch altijd weer spannend om te zien of er op wordt gereageerd!
Ik heb alle namen op een briefje geschreven in een glazen vaas gedaan en met mijn ogen dicht een lootje getrokken………
Op het lootje stond  KITTY, van harte gefeliciteerd Kitty met het materiaal pakketje en patroonblad van Bengeltje het engeltje! Het (b)engeltje kan zo naast je mooie kerst beer hangen! Als je me je adres wilt mailen dan stuur ik het pakketje zo snel mogelijk naar je op!


Ik heb bengeltje nog een keer gemaakt en  aan mijn lieve schoonzus gegeven. Ze is er erg blij mee, leuk als je creaties zo worden gewaardeerd toch J Ik heb nu drie Bengeltjes gemaakt en er zijn er nog een aantal in de maak, leuk om met Kerst cadeau te geven!



Als jullie Bengeltje het engeltje ook willen maken is het mogelijk het patroon gratis aan te vragen bij bestelling van een patroonblad. Stuur mij een mail en ik stuur het patroon terug. Heel veel plezier met het maken van dit lieve (B) engeltje J



Ik zit nu letterlijk in een hoop kabaal, de verbouwing is vandaag binnen begonnen.
Er wordt gedrild in de w.c., de douche en de ramen liggen er aan de voorkant uit…. J

Fijne dag allemaal!
Hartelijke groetjes,
Corina

21 opmerkingen:

Gonny zei

Kitty, van harte gefeliciteerd.

Gerda zei

Gefeliciteerd Kiity met dit schitterend pakket veel maak plezier.
Corina veel sterkte met de verbouwing en als je het eens zat bent en zonder stof freubelen je bent altijd welkom gaan we samen zitten genieten van deze onwijs leuke hobby.

Groetjes Gerda

~THEA~ zei

Kitty, van harte!!

En Corina, veel sterkte meid!! Misschien niet de juiste tijd voor een verbouwing, maar soms is het niet anders!!

Groetjes Thea ♥

vilterietje zei

dit lieve kleine meisje
feliciteert kitty met haar prijsje
deze winter veel plezier
met het bengeltje op de foto hier:)

marielle zei

Wat heerlijk dat je (b)engeltje(-pakketje) een thuis krijgt.Sterkte met jullie verbouwing..nu in de troep maar straks genieten ;) Marielle

Esther zei

Gefeliciteerd Kitty en jij Corina su66 met de verbouwing en bedankt voor je leuke give away

Annette zei

Gefeliciteerd Kitty!!!
wauw wat mooi zeg al die creaties...
Je mag wel mijn schoonzus worden...hihihi

Atelier Nanaya zei

Wat leuk dat je mijn blog ook bent gaan volgen! Je maakt superleuke dingen altijd!

Liefs,
Nanaya

Gera zei

Kitty, van harte!! Wat een verwennerij!
Een verwennerij voor iedereen. Corina, dankjewel!

liefs, Gera

Ascension zei

Enhorabuena a la ganadora.
Que penaaaa, no haberme enterado de tu sorteo, tu angelito es una maravilla.
Eres muy generosa.
besitos ascension

brigitte zei

Van Harte Kitty.
En jij heel veel succes met de verbouwing.
Groetjes Brigitte

Patty Biermans zei

Allereerst: fijn dat je zo veel reacties hebt gehad! Gefeliciteerd Kitty met je Bengeltje! En wat de verbouwing betreft, ik voel met je mee. Weet precies wat je bedoelt! wij zitten nu al acht weken in de troep en hebben nog 4 weken te gaan. Ik wens ons allebei sterkte :)) knufzz...peebee

kitty zei

Hoi Corina,

Ik heb je mijn adres gemaild en ben super blij met het winnen van de give way en ga nu iedere dag bij de brievenbus kijken of ze er al is en dan hem lekker maken en ervan genieten.
Nogmaals thanks en sterkte met de verbouwing.

Liefs Kitty

Miriam zei

Kitty, gefeliciteerd met je pakketje!
En Corina bedankt voor de mail met het patroon....ik ben er erg blij mee!

Maria zei

Wonderful !!!!

Claudia zei

Dsa Engelchen ist wunderschön, liebe Corina!
Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
♥ Liebste Grüße Claudia ♥

Judith zei

de engeltjes zijn super!Kan me voorstellen dat iedereen er blij mee is. ik wou dat ik t al zo goed kon..maar wie weet.ben er druk mee bezig om alles onder knie te krijgen

Caroline zei

Wat zou ik het leuk vinden om je patroon te ontvangen. Geweldig mooi gedaan, zoals gewoonlijk :-))

Ik wens je veel sterkte met de verbouwing.

groetjes

sandra zei

Wat zijn ze mooi.
Verkoop je die engeltjes ook.
Gr Sandra

Wilma Hartman zei

Ze zijn prachtig. Heb een mail gestuurd voor het patroon. Ben benieuwd.

Marja Feijen zei

Van Harte Kitty, veel jnutselplezier!

groetjes Marja