woensdag 28 december 2011

Workshop Sneeuwpret!


In januari geef ik workshops bij handwerkatelier Sari van het patroonblad "Sneeuwpret", wegens grote belangstelling zijn we een tweede workshop gestart, hiervoor zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
Heb je zin (en tijd ;)) en wil je gezellig in groepsverband werken aan dit lieve tafereeltje dan ben je van harte welkom, al het materiaal inclusief het schattige antieke sleetje zit in het workshop pakket.


Het gaat om 3 woensdag avonden, voor de precieze data neem je contact op met handwerkatelier Sari.



Wie weet tot ziens!
Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

15 opmerkingen:

moeder zei

Dochterlief wat een enig stel op de slee
ze zien er prachtig uit.
Groetjes liefs je moeder.

Wieke van Keulen zei

Prachtig, Corina. Wat een sfeervol tafereel. Leuk om daarin een cursus te geven. Veel plezier.

Gonny zei

Wat leuk dat je een cursus gaat geven.
Goede jaarwisseling en goed begin in 2012.

Groetjes, Gonny

Marianne zei

Geweldig leuk ! En ooh wat jammer dat ik zo ver weg woon anders deed ik zeker mee.
lieve groet, Marianne

Anoniem zei

Wat leuk!! Zo jammer dat ik niet in de buurt woon, het lijkt me erg gezellig om dit in groepsverband te maken.

Groet,
Hannie

Mascha zei

Dat is leuk. Maar helaas is Den Haag te ver.
Groetjes Mascha

brigitte zei

Wow wat leuk dat je dat gaat doen.
Heel vel succes daarmee.
Word vast heel leuk.
Groetjes Brigitte

Karina zei

Wat leuk dat je een workshop geeft ... geweldig !

Caroline zei

Het is zo'n heerlijk ouderwets winterplaatje. Ik zou graag meegedaan hebben met de workshop, maar dat gaat niet lukken, beetje te ver voor een avond. Succes met je workshop, Caroline

Claudia zei

Wunderschön sind diese Püppchen!

Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag und eine angenehme Rest-Woche im alten Jahr!
♥ Liebste Grüße Claudia ♥

Kom Achterom zei

ooh ze zijn ook heel leuk!!
Ik wens je vast een
Heel fijne jaarwisseling!
lieve groetjes Yolanda

Tasarıbell zei

Waaawww..!!! Your works are wonnnnderfull. very very very nice..congratulations.. Greetings from Turkey.

rianne zei

Prachig plaatje zo met die spelende kinderen in de sneeuw. Ook ik zou ze graag bij je komen maken, maar het is te echt te ver.
Hier vanuit het noorden wens ik je alvast een fijne jaarwisseling en een knallend goed begin. Je gedichtje is heel mooi en toepasselijk.
Tot in het nieuwe jaar.
Liefs Rianne.

Anna zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ik heb jouw blog pas ontdekt en het is prachtig om naar te kijken, komt je ook een keertje bij mij kijken?
http://www.annashaakwerk.blogspot.com
Groeten van Anna

Anoniem zei

gelukkig nieuwjaar en de beste wensen
wat zijn ze weer super mooi je popjes
gr rosemarie