maandag 2 januari 2012

Nieuwjaars wens en sterren feetjes!


Ik heb een wens voor jullie - en hen die jullie omringen
het aller beste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!


Dit lieve feetje is een sterren feetje, voor de oplettende kijker, dit is inderdaad Bengeltje het engeltje maar dan in een andere samenstelling. Ze heeft een mooi ecru katoenen rokje aan met kleine sterretjes erop. I.p.v. bij Bengeltje zit het organza rokje nu onder het sterrenrokje. Ze heeft ook nog een kraagje gekregen van de sterrenstof, een sterrenstafje in haar hand en laarsjes van vilt.


 Een rotan hart in naturel kleur en de ster met parelkraaltjes versierd.


Ik heb er 4 gemaakt in totaal, mooi op de foto gezet tussen de buien door en wat bleek nou…ik was de vleugeltjes vergeten….. Daar kwam ik pas dagen later achter J


Ik heb meegedaan aan een swap op clubs, we maken dan voor elkaar een verrassing en dit keer was het thema “oud en nieuw”. Toen degene de foto plaatste kwam ik erachter dat de feetjes hun vleugels nog moesten krijgen. Bij de andere drie heb ik gelijk de vleugels erop genaaid, het feetje zonder vleugels had al heel wat wensjes vervuld bij haar nieuwe thuis, ze heeft haar vleugels dan ook waarschijnlijk niet nodig J

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina






21 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Corina,

Jij en je gezin natuurlijk ook een fantastisch 2012! Zo zijn de (b)engeltjes/feetjes ook ontzettend lief. Leuk om een beetje met het patroon te spelen.Wat heb jij een talent! Ik heb twee (b)engeltjes weggegeven en ik ben van plan om er nog eentje kado te doen, misschien wordt het wel een feetje!

Groetjes, Iris

lief handwerk zei

Wat zien je engeltjes er prachtig uit! Ze zijn zo perfect. Heerlijk om naar te kijken.
Groetjes, Ieke

Genny zei

Ciao Corina questi angeli con la stella sono bellissimi, ma anche tutto il resto. fai cose meravigliose. BUON ANNO 2012

Ravelein zei

Ze zijn geweldig met en zonder vleugeltjes, een heel mooi creatief en bovenal gezond nieuw jaar wens ik je toe, en ondertussen is mijn winterfamilie uitgebreidt met de tweeling.....
groetjes Marjolein

Annette zei

Wauw wat is ze mooi!
Heel mooi alternatief voo het benegltje
Helaas is het er vorig jaa niet van gekomen om Bengeltje te maken, maa heb ondertussen al wel de meeste materialen bij elkaar die ik wil gebruiken.. ruim voo de kerst zal ze af zijn...

brigitte zei

Jij ook een heel fijn en gezond 2012.

Wat een schatjes.
Ook zonder vleugels zijn ze leuk.
Groetjes Brigitte

vilterietje zei

een betoverend nieuw jaar:)

Mascha zei

Voor jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2012!
Wat heb je toch weer van die leuke elfjes gemaakt.
Groetjes Mascha

Brigitta zei

Ik wens jou en je familie ook een heel gelukkig en gezond 2012. Wat leuk dat je een workshop geeft van je nieuwe winterpatronen. Woon helaas te ver weg. Lijkt me heel gezellig om met elkaar wat te gaan maken, al was het alleen al om een stok achter de deur te hebben. Heel veel plezier en succes komend jaar met alles. Groetjes, Brigitta

Caroline zei

Ook voor jou een heel gezond,creatief en spiritueel 2012
Het zijn super lieve elfjes die je hebt gemaakt, zo schattig. Of het nu met- of zonder vleugeltjes is. Ik hoop dat je creativiteit nooit opdroogd!!
groetjes

Barbara zei

Jij ook een mooi, liefdevol 2012! Ik vind je feetjes prachtig! Mooie gezichtjes heb je gemaakt! Lieve groetjes, Barbara

Saskia zei

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en wat een mooie engeltjes, zonder vleugeltjes ook erg leuk.

Groetjes Saskia

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Voor jou en je gezin ook de beste wensen voor 2012 toegewenst!!
Je Engeltjes zijn geweldig en of ze nou wel of geen vleugles hebben toch zijn ze super!!

Gr Jacqueline

Het Wolbeest zei

Ze zijn allemaal echt heel mooi! Voor jou en je naasten ook alle goeds voor 2012!

Magda zei

Beautiful! Greetings from Poland! :)

Miriam zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Miriam zei

Ik ben weer sprakeloos, ze zijn prachtig...!!!!
Liefs, Miriam

Antonia zei

Een voorspoedig maar vooral gezond 2012 gewenst Corina! Verloopt de verbouwing volgens plan? Groetjes Anja

moeder zei

Dochterlief wat een schattig feetje is dat.
Ze ziet er prachtig uit in de mooie kleertjes.
Groetjes liefs je moeder.

inga zei

Very, very beautiful baby!! The real witches!

Anoniem zei

Wat een mooie engeltjes en wat een nog mooiere tekst. Helemaal voor deze tijd. Fijn dat je dit met ons wil delen