dinsdag 31 januari 2012

Sneeuwpoppenkrans!


Deze leuke sneeuwpoppenkrans heb ik eindelijk afgemaakt, hij ligt al een tijdje half af maar vanwege het “lenteweer” had ik niet echt het idee dat hij al aan de deur moest hangen. Maar met dit winterse weer mag hij toch echt niet meer half af liggen maar in volle glorie aan de deur hangen. Het is een erg leuk patroon om te maken met die vrolijke sneeuwpoppen.


“Sneeuwvlokken welkom” staat er op het bordje wat 1 van de sneeuwmannen in zijn handen houd! Het is een patroon van atelier Septemberspring en wat is hij leuk. Op het patroon staan 3 variaties op het patroon, je kan de sneeuwpoppen in en krans maken maar ook los voor op de seizoen tafel of gezellig met z’n drieën op een rijtje, heel erg leuk!


De mooie stofjes van de mutsen en de oorwarmers zaten bij het patroonblad, zo kan je gelijk aan de slag en het resultaat is erg grappig!


Ik heb wel een andere krans gebruikt, een collega poppenmaakster had de sneeuwpoppen ook in zo’n krans gezet. Ik was er zo weg van dat ik ook naarstig op zoek ben gegaan naar zo’n krans. Hier en daar heb ik wat kraaltjes en sneeuwvlokjes toegevoegd.

Nu maar hopen dat we snel kunnen schaatsen :)!

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

12 opmerkingen:

Knutselpret zei

Wat een mooie krans en het past goed bij dit winterweer.
Groetjes Albèrtje

Jolandaas blog zei

ik kom net voor het eerst op je blog terecht en wat maak jij mooie vilt decoraties. Super. ik ga er even voor zitten om al je patronen te bekijken.

Groeten jolanda

Saskia zei

Schitterend, past goed bij het kleine laagje sneeuw wat er ligt.
groetjes Saskia

Mascha zei

Wat een vrolijke krans.
Groetjes Mascha

Gera zei

Hoi Corina,

Hij is fantastisch!! Leuk die toegevoegde details. Zo wordt ie een echte 'Corina"!

Liefs, Gera

Anoniem zei

Dochterlief wat een prachtige krans
leuke sneeuw poppen.
Groetjes liefs je moeder.

brigitte zei

Helemaal leuk en het past super bij dit weer.
Aan de vooruitzichten te zien krijgen we nog even ijspretr ook.
Groetjes Brigitte

lief handwerk zei

Het ziet er weer geweldig uit. Ik ben echt fan van je prachtige creaties. Ze zijn zo af!!!
Groetjes, Ieke

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een super leuke krans heb je gemaakt en wat het weer betreft dat blijft voorlopig zeggen ze dus hij past er helemaal bij.
Gr Jacqueline

rianne zei

Jaaa ik dacht al waar is die mee bezig, hiermee dus. Het is een prachtige krans geworden, hij staat ook nog op mijn to do lijstje, maar daar staat ondertussen zoooo veeeel op. Jij hebt hem al lekker klaar en de winter komt eraan. Een mooie krans Corina.
Een warme winterse groet Rianne.

softearthart zei

Lovely, cheers Marie

Barbara zei

Hij is mooi geworden! Lieve groetjes, Barbara