maandag 9 januari 2012

Winterliefde en winter uil!


Ik heb toch zo’n lief pakketje gemaakt van atelier Schattenvan de natuur, ik heb hem al een keer in het Handwerkatelier van Sari gemaakt als voorbeeld en daar foto’s genomen met mijn telefoon J! Deze staat nu als voorbeeld bij Sari in het atelier.
 
 


Je ziet nog een stukje van het atelier op de achtergrond. Ik heb het niet van de foto "afgeknipt" juist zo leuk om al die creaties en pakketjes te zien!


Deze heb ik voor mezelf gemaakt en er nog een zeehond bijgemaakt, zo lief.  Er zat voldoende wol in het pakket en wit vilt heb ik altijd wel in huis. De zeehond is erg leuk om te maken, je maakt de basis van vilt en prikt daar de mooie wol overheen die in het pakket zit. Samen met het jongetje met zijn kleding aan van twee soorten bont vormt het (vind ik) een aandoenlijk lief tafereeltje J! We zijn er hier allemal dol op, ze zitten gezellig op een dienblaadje met sneeuw en waxinelampjes.



Deze grappige winter uil is ook een pakketje van Schatten van de natuur en woont bij Allysa op haar kamer. De uil zit op haar bedrand en heeft het erg naar zijn zin! Toen Allysa het pakketje zag wilde ze die heel graag op haar kamer, ze heeft turquoise kussens op haar bed en daar staat deze uil zo leuk bij. Hij is ook nog eens erg leuk om te maken met zijn vleugels van bont en een lief stofje eronder. Is het geen dotje! Ik heb twee foto's geplaatst, op de eerste met de oogleden van de uil zoals ik ze had vastgemaakt en op de tweede zoals het hoort......even de oogleden omgedraaid , waarschijnlijk de beschrijving niet goed gelezen, oeps J

Deze week komt er ook een nieuw patroonblad.....!

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

15 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

die zeehondjes.. zijn echt super lief wat uberschattig (zou mijn nichtje zeggen)
groejtes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Esther zei

Waaaauuuuw wat prachtig weer en die uil is leuk.Fijne week groetjes Esther.

Kom Achterom zei

OOh ik vind die uil helemaal super!! en het zeehondje is ook super schattig!
fijne avond
Yolanda

Jalien zei

Wat een gezellig winters tafereeltje zo met die zeehondjes!
De uil ziet er ook heel leuk uit, lekkere frisse kleurtjes!
Creaties om trots op te zijn! Groetjes Irene

sandra zei

Wat mooi.
Echt prachtig.
Gr Sandra

Corina zei

Oh, wat een schattig setje met het zeehondje, super! Geinige uil ook.

vilterietje zei

ooooooooooooooooh die uil:)

rianne zei

Mooie creaties weer, zo schattig en lief het popje met de zeehondjes. Ook ben ik weer erg benieuwd naar je patroonblad, zal ook wel eentje zijn van het oooh aaaah gehalte. Succes!!!
Groetjes Rianne.

Anoniem zei

Waar haal je toch de tijd vandaan! Wat zijn het zeehondje en het jongetje snoezig! Leuk idee om over het vilt heen nog wol te prikken. Ik had ze al wel gezien in de nieuwsbrief van schatten van de natuur, maar zoals jij ze zo leuk weet neer te zetten heeft echt een meerwaarde!

Groetjes, Iris

lief handwerk zei

Wat is die uil prachtig zeg!!
Groetjes, Ieke

Patty Biermans zei

Wat een schattig stel is het!! Zooooo knuffelerig :)) knufzz...peebee

~THEA~ zei

Hoi Corina,

Wat schattig zeg!! Leuk idee, die zeehondjes! Ook de uil is mooi geworden.Leuke winterse kleurtjes!

Fijne week.

Lieve groet, Thea ♥

brigitte zei

Heerlijk winters. Nu buiten nog.
Ziet er erg mooi uit zo samen.
Groetjes Brigitte

Gera zei

Prachtig! Ik heb het uiltje hier ook liggen. Nu nog maken :-).

Leuk dat er weer nieuwe ontwerpen komen!

groetjes, Gera

Barbara zei

Ach, wat een lief manneke, met die zeehondjes erbij! Lieve groetjes, Barbara