dinsdag 21 februari 2012

Moeder Aarde!


Hebben jullie ook al steeds meer de lente kriebels, nou ik wel hoor. Gezellig wat bolletjes in huis gehaald en eindelijk Moeder Aarde gemaakt van atelier Pop en Plank voor op de vroege lente tafel. Wat ben ik blij met dit mooie pakket, het is een giga liga pakket, een grote pop met een super grote rok. Ik wilde dit pakket al langer maken maar zag zo tegen het vilten van de grote rok op. Je moet 2,25 m uitleggen en mijn tafel is helaas maar 1,80 m, toch maar besloten om de rok in tweeën uit te leggen en dan met een naad aan de achterkant aan elkaar te festonneren. Ik had de naad ook half kunnen vilten en daarna weer aan elkaar vilten maar dit ging ook heel goed J!


Ze is prachtig, ik heb verschillende foto’s genomen maar de foto’s halen het niet bij de werkelijkheid, de kleuren zijn in het echt warmer bruin dan op de foto.


Moeder Aarde heeft een witte gevilte rok aan met uitgewaaierde plukjes groen, een wit gevilt jasje met leuke wijde mouwen en een prachtige gevilte groene stola.


Een witte muts en natuurlijk de prachtige rok in diverse aarde tinten. Morgen ga ik haar op de seizoens tafel zetten samen met de bolletjes die ik al van atelier Pop en Plank heb gemaakt. Ik zie het al helemaal voor me hoe het er uit moet komen te zien, morgen eerst alle bolletjes verzamelen en aan de slag.


Ik heb zo genoten van het maken van deze mooie pop, alles is zelf gevilt en dat is zo’n heerlijk werkje om te doen.Volgende keer twijfel ik niet meer of ik zo’n grote rok zou gaan vilten, het is me erg meegevallen, gewoon zo leuk om te doen!



Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina



21 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Zo Hé wat is dit prachtig!!
Wat ben je toch een kunstenares!
Fijne avond
Yolanda

Corina zei

Wow, ze is prachtig geworden!

Knutselpret zei

Zo die ziet er even geweldig uit.
Prachtig.
Groetjes knutselpret

Esther zei

In 1 woord Geweldig, Groetjes Esther,

Ascension zei

Ha quedado preciosa.
besitos ascension

Madammeke Ongeduld zei

ze us prachtig hopelijk laat ze de aarde vlug ontwaken

softearthart zei

She is wonderful, cheers Marie

Gerda Hartman zei

Ze is geweldig. Nu lekker van haar genieten en je werk.

-::Maris::- zei

Wauw, wat ze is prachtig geworden!!

riakaartenencreaties zei

Ze is prachtig,en hele mooie aarde tinten.
Knap werk,groetjes ria.

Gonny zei

Ze is echt prachtig.
Heel mooi.

Groet, Gonny

Jolandaas blog zei

Het is heel mooi geworden.

Groet jolanda

Chantal zei

Ze is prachtig geworden Corina, en toch een goede oplossing om op deze manier de grote lap te maken.

Fijne woensdag!
Chantal

Anoniem zei

Dochterlief het is schitterend !!
Een prachtige moeder aardepop
Heel mooi gemaakt.
Groetjes liefs je moeder.

pieranja zei

Hij is prachtig geworden. De kleuren op de foto zien al heel mooi uit, dus in het echie zal ze wel helemaal stralen

Liefs Anja

Mascha zei

Prachtig.
Groetjes Mascha

Ulla's Quilt World zei

Your crafts are so fantastic! I am so happy that I found your blog! :)
www.quiltworld2.blogspot.com
Yours, Ulla (from Finland)

Severine zei

Mooi!! Wat is dat vilt prachtig geworden zeg, "heel Moeder Aardig"!!!
Groetjes Severine

madebyme zei

Prachtig! Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd om zelf te vilten maar dit staat zeker nog eens op mijn planning!

Groetjes,
Melanie
www.ma-de-by-me.blogspot.com

petra zei

Tjonge,wat heb je dat mooi gemaakt zeg!!
Ik ben benieuwd wat je volgende project is..
Alvast een fijn weekeind!!

Groetjes Petra,

Atelier Nanaya zei

Ik ben ook dol op zelf natvilten. Als je het eenmaal in de vingers hebt, is het heerlijk om te doen. Ik vind haar ook echt prachtig geworden!
Liefs, Nanaya