dinsdag 3 april 2012

Blauwe druifjes dienblad!


Gister heb ik dit leuke dienblad met de blauwe duifjes weer veranderd en kwam er achter dat ik de foto’s nog niet op het blog had gezet, bij deze dus J Blauwe duifjes zijn van die eerste lentebolletjesldie ik graag in huis neerzet zoals hier op deze foto’s op een dienblad. Als de druifjes zijn uitgebloeid kan je er zo weer nieuwe in zetten.


De basis is een mooi dienblad, deze komt van de Action, daar leg ik aluminium folie of huishoudfolie op om het dienblad te beschermen tegen de verse mos. Die is toch altijd vochtig en zo bescherm je het dienblad gelijk tegen vochtplekken.


Twee lantaarntjes staan erop, kleine vogelhuisjes en krultakken, tussen het mos staan de bolletjes.  Een paar bolletjes heb ik ingepakt in mos en met een draad omwikkeld, zo blijven de bolletjes ook mooi vochtig en af en toe even sproeien doet wonderen J


Maar het klapstuk zijn natuurlijk de blauwe druifjes popjes, het mannetje is een bloemenkind van atelier Pop en plank en het meisje heb ik zelf erbij verzonnen. Ik heb dit paartje al wat jaartjes geleden gemaakt maar ben er nog steeds weg van.


Het dienblad staat op de salontafel en zo kunnen we volop genieten van dit lieflijke tafereeltje met de blauwe druifjes. Gister heb ik de druifjes vervangen door narcisjes, op het dienblad staat nu de narcispeuter van atelier Pop en plank en hier en daar wat kwarteleitjes en veertjes. Laat de Pasen maar komen het dienblad is er al klaar voor J
Vandaag zal ik foto's maken van het narcis dienblad en laat die volgende keer zien.
 
 

Voor de rest ben ik druk met andere dingen, de renovatie is nu bijna achter de rug alleen de buiten muren moet nog behandeld worden en dan kunnen we binnen weer aan de slag. Beneden hebben we nieuwe ramen gekregen en daarbij zijn de kozijnen binnen beschadigd zodoende kunnen we weer aan de slag. Helemaal niet erg J
Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina



12 opmerkingen:

Bonjade zei

Wat een leuk voorjaarstuk heb je gemaakt zeg....vind je blauwe druifjes kindjes zo lief.......

Succes met klussen.

Alvast fijne paasdagen gewenst.

Liefs

Gonny zei

Weer erg leuk gedaan.

Groetjes, Gonny

Atelier Nanaya zei

Wat een schatjes!
Liefs,
Nanaya

Martine zei

Wat weer ontzettend mooi gemaakt en gedaan! Je bent echt een kanjer in het creëren van kleine tafereeltjes hoor! Prachtig!
Lieve groet,

Knutselpret zei

schitterend daar kun je echt van genieten.
Groetjes Albèrtje

vrouw Hommel zei

Wat heb je er weer een sfeervol geheel van gemaakt. Blauwe druifjes vind ik ook altijd zo mooi om te zien.
groet

Riet zei

Wowwww Corina,wat schitterend,echt een plaatje weer.

Liefs Riet.

Vy zei

How wonderfull!!
Kisses from Brazil!!
Vy

Barbara zei

Een prachtig tafereeltje! Lieve groetjes, Barbara

lief handwerk zei

Wat ziet dit er weer prachtig uit. Je kan je eigen madurodam wel beginnen met al je mooie creaties. Daar kunnen kinderen ook uren naar kijken volgens mij. Groetjes, Ieke

Michelle zei

Super leuk gemaakt!

Esther zei

Wat een mooie viltcreaties maak jij! Echt zo mooi...

En wat leuk dat je me volgt, ik volg je terug!

Groetjes, Esther