woensdag 11 april 2012

Give away “Bloesemkrans”!


Vandaag ben ik jarig en wie jarig is trakteert J, dit keer niet met lekkere taart of chocolade maar met een prachtig pakket!


Sinds een tijdje maakt Handwerkatelier Sari materiaal pakketten van mijn patroonbladen, alle materialen die je nodig hebt zit in het mooi verzorgde pakket. De give away gaat om het materiaalpakket en het patroonblad van de “Bloesemkrans” anders kan je nog niet aan de slag als je het patroonblad niet hebt J! Het enige dat je nog in huis moet halen is een strokrans, die zit niet in het pakket.



De bloesemkrans heb ik nu zelf twee keer gemaakt, ik vind hem zelf erg leuk om te maken met de lieve bloesemelfjes en roze bloesems J


Wil je kans  maken op deze give away? Laat een reactie achter onder dit bericht , lukt het niet om een reactie te plaatsen mail je gegevens dan naar viltcreatiescorina@gmail.com en ik zet je op de lijst J

Iedereen mag meedoen of je nu volger bent of niet, uit Nederland komt of uit een ander land, dat maakt allemaal niet uit! Tot maandag 16 april kun je reageren dan trek ik de naam van de gelukkige winnaar!

Allemaal heel veel succes, ik ben weer benieuwd!

Fijne dag allemaal!
Hartelijke groetjes,
Corina


128 opmerkingen:

madebyme zei

Allereerst: van harte gefeliciteerde met je verjaardag!
Geniet van de taart, cadeaus en aandacht!

Wat een super give-away! Wat moet dat leuk zijn als het een compleet pakket van je zelf is!

Ik wil graag een gokje wagen!

Groetjes Melanie
www.ma-de-by-me.blogspot.com

Anoniem zei

Er is er één jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is zij.................
Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een leuke omgekeerde wereld, niet ontvangen maar geven.
Ja ook ik wil graag mee doen met deze give away
Maar geniet vandaag zelf eerst maar van alle aandacht die je krijgt.
Groetjes Monique

Gonny zei

Wauw, wie wil daar nu niet aan meedoen.
Ik waag een gokje.

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan vandaag.

Groetjes, Gonny

Corina zei

Van harte gefeliciteerd Corina! Fijne dag vandaag - en ook al doe ik niet meer zoveel met vilt als ik gedaan heb - ik blijf genieten van je prachtige ontwerpen.

Gerda Hartman zei

Van harte met je verjaardag. Een hele fijne dag en natuurlijk doe ik heel graag mee met je mooi give away. Wat geweldig dat je patronen als pakket te koop zijn. Daar mag je trots op zijn!

Ingrid zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en een fijne gezellige dag toegewenst.
Ik was al gelijk verliefd op deze krans toe ik het zag, dus doe ik graag mee om een gokje te wagen voor de give away.
groetjes Ingrid I

Olga zei

Gefeliciteerd!
Mooie give away, daar loot ik graag voor mee!

Groetjes,
olga

Debbie zei

Hartelijk gefeliciteerd en maak er een leuke dag van. Vandaag is mijn dochtertje ook jarig, zij wordt 6 jaar. Graag zou ik ook mee willen doen met de give-away.

Judith zei

Van Harte Gefeliciteerd!
Ik wens je ene fijne dag toe!
Helemaal leuk, daar doe ik ook graag aan mee!de krans is supermooi.

paula zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en wat ontzettend leuk dat je mooie creaties nu worden verkocht in zulke mooie pakketen van Sari ,je verdient het ze zijn prachtig
Fijne dag met veel zon
groetjes Paula

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag toegewenst. Wat een geweldig kado geef je weg, ik doe graag mee.
Groetjes, Brigitta

Marguerite zei

Corina gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een prachtig kado geef je kado. Zit iedere keer vol bewondering naar jou creaties te kijken. Je snapt het wel ik doe graag een poging om zo'n mooi pakket te winnen.
Hele fijne dag toegewenst
Marguerite

Corina zei

Elisa doet ook gezellig mee!

Linda zei

Hoi Corina,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele fijne dag!!
Natuurlijk doe ik ook graag mee met de give-away.

Liefs,

Linda

Anoniem zei

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Wat een ontzettend mooi ontwerp. Dus ik doe graag mee aan de give-away!

Fijne dag!
Diana

WOLfje zei

Van harte gefeliciteerd Corina!! Een hele fijne dag gewenst met de fam. En idd wat moet dat leuk zijn als je ontwerpen als pakket verkocht gaan worden. Dit is echt een pareltje moet ik zeggen. Mooi zo met al die bloesempjes.
Daar kan ook ik geen nee tegen zeggen, doe dus graag mee.

Rafa zei

gefeliciteerd met je verjaardag.

het pakketje is te leuk dus ook ik loot graag mee.

gr rafa

Anoniem zei

Nauurlijk eerst gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt. Geniet ervan.
En wat een leuke verrassing daar doe ik graag aan mee
Tini

rianne zei

Hieper de piep HOERA!!! Van Harte Gefeliciteerd met je Verjaardag. Een hele fijne dag gewenst en nog vele jaren erbij.
Liefs Rianne

Jeanine zei

Gelukkige verjaardag!

En voor zo een mooi pakket doe ik zeker graag mee.

Groetjes,
Jeanine

Mirjam zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag toegewenst.
Ook zou ik graag meedoen met zo'n mooi pakket, super leuk die kleurtjes ook. Je wordt er vrolijk van.

Groeten, Mirjam

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd. Ik ben een groot fan van jouw patronen en wil deze give-away een materiaal pakket en patroon graag winnen.
Groetjes
Bep

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik heb nog geen van je patronen in huis, maar wel al een aantal op mijn verlanglijstje staan. Ik moet van zelf eerst wat andere dingen afmaken....maar ja, als je er dan één zou winnen kan je er ook niks aan doen natuurlijk :). Bedankt voor de kans!

Gera zei

Hoi Corina,

Van harte gefeliciteerd! Wens je een fijne dag!

Liefs, Gera
Leuke give-away!

Evelyn' s poppen zei

Lieve Corina,

van harte gelfeliciteerd met je verjaardag!! Ik wens je een prachtige dag en nog vele mooie en knutselrijke jaren toe!!

Wat een gave give-away! Ik was al van plan om als ik over een tijdje naar Sari ga het pakket te kopen, maar wie weet heb ik wel geluk. Ik wil dus graag meedoen aan de race om dit prachtige pakket te winnen!

Liefs Evelyn

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van!

En natuurlijk wil ik ook een gokje wagen.

Groet,
Hannie

Corina zei

Wat lief al de reacties en felicitaties! Ik heb er nog een paar via de mail gekregen!
Lydia D doet ook mee!

Corina zei

Stella ook

Corina zei

Petra v G ook :)

Corina zei

Hilda ook :)

Corina zei

Hannie K ook :)

heleen zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag. Graag doe ik mee aan de Give-away!
Heleen

deviltentol zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren toegewenst.

Wil graag mee doen met de give away.

Groetjes gerda

Chantal zei

En alweer is er een jaar voorbij, ik wens je eens geweldig mooi, creatief nieuw levensjaar toe.

Groetjes Chantal

mary zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Knutselpret zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
En natuurlijk doen we mee met zo'n leuke give away super !!
Groetjes Albèrtje

mary zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
mary zei

..............

Roos zei

Hallo Corina
Natuurlijk allereerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag,dat er nog vele moge volgen in een goede gezondheid.
Geniet van deze bijzondere dag !
En wat een tractatie zeg ,schitterend,daar doe ik heel graag aan mee.

fijne dag verder en groetjes
Roos

mary zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Voor het komende jaar wens ik je

heel veel geluk, gezondheid, gezelligheid en liefde toe!

Maak er een leuke dag van vandaag en vergeet er niet van te genieten,

want voor je het weet sta je aan de afwas en is je verjaardag voorbij..

Maar zover is het nog niet, eerst GENIETEN!!

mvg mary


PS; ik doe graag mee met de give away....

Anoniem zei

gefeliciteerd en een hele fijne dag
veel groetjes van colette van kaathoven

Anoniem zei

ik weet niet of het lukt
dus nogmaals
hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
wat een leuk pakket !!!!
groetjes colette van kaathoven

Fred's Stekkie zei

Corina van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk volgener nog vele gezellige gezonde en kreatieve jaren.
Warme groet Frederike
( ik doe graag mee want ik zit al maanden in een viltdip )hahahahhah

AliceKiss zei

Корина! С днем рождения!!! Я очень люблю твой блог! Ты настоящая фея!И ты большой мастер! Я с радостью записываюсь на игру!!!

Rosamargarita zei

Hola Corina, FELIZ CUMPLEAÑOS!
Puedo participar en tu sorteo?
Lo anuncio en mi blog.

Anoniem zei

Hoi Corina
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van! Een leuk cadeautje maar ik doe niet mee hoor. Ik heb al bijna het tweede poppetje af.
Ik ga thuis ook verder met feest vieren want onze kleine meid Isabel is vandaag 3 jaar geworden!

groeten van lucille

Corina zei

Yvonne doet ook gezelig mee :)

Corina zei

Shareen doet ook mee :)

Kim zei

gefeliciteerd! Graag mijn naam in de hoed voor het prachtige pakket! Lijkt me heel leuk om te maken!

Anoniem zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren gewenst in goede gezondheid. Dit ontwerp staat nog op mijn wensenlijstje dus ik wil heel graag meedoen met de give-away.

Groetjes Connie V.

Mary Ann zei

Please add me to your draw. I would love to win this:) It's is so pretty.

Anoniem zei

Hallo Corina!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik wens je een gezellige dag toe!

En, graag doe ik mee met je give-away!!

Met groetjes, Astrid

Riet zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Corina.
Wat is die krans schitterend.
Zo lief die kleine poppetjes.
De kleuren zijn ook zo zacht.

Liefs Riet.

Corina zei

Trijntje doet ook gezellig mee :)

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
Ik ben een meisje van 10 jaar en ik hou heel erg van roze .
Ik zal het erg leuk vinden om het te winnen en mijn moeder maakt het dan voor me. Annemijn

J@nnie zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en nog een fijne avond toegewenst .....en die give-away vind ik helemaal fantastisch. Ik doe graag mee.

Groetjes Jannie

Crejanne zei

Corina, van harte met je verjaardag en ik doe graag mee met de give-away.
Groetjes Marjanne

Caroline zei

Wat is dit weer schattig geworden. Natuurlijk waag ik ook een gokje, want wie wil dit nu niet winnen :-))

groetjessss

Caroline zei

Vergeet ik je helemaal te feliciteren :-(( VAN HARTE GEFELICITEERD.

groetjes

Teruka zei

Cute giveaway! please count me in!
Thanks

de froulju fan rembrandt zei

fan herte lokwinske mei dyn jierdei. Nu maar hopen dat je heeeeel veel knutselspullen hebt gekregen. Ik heb je creaties live gezien op de handwerkbeurs. Dat was echt smullen. Zo onwijs mooi.

Hendrickje

Anoniem zei

Hallo Corina,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Evenals 61 vind ik jou ontwerpen elke keer prachtig. Ik zou dan ook graag jou give a way winnen.

Lammy

Anoniem zei

Corina,

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Ook ik wil graag mee doen .

Groet eliza

sandra zei

Van Harte Proficiat.
Laat je maar lekker verwennen vandaag.
Je maakt mooi dingen.Daarom waag ik ook een gokje.
Groetjes Sandra

Ester zei

Als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd!

En als tweede: ik wil heel graag mee doen. Wat een prachtige krans!

Groetjes,
Ester

ivoorwit.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd. Een leuke give away. Maak graag een kansje.
Fijne dag nog en groetjes, Thea R

Corina zei

Paulette doet ook mee :)

Corina zei

Thea R ook :)

Corina zei

Els ook :)

Corina zei

Lia.S ook :)

Corina zei

Desiree.H. ook :)

pien zei

Heel hartlijk gefeliciteerd met je verjaardag!
ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt. via het trollbeads forum, waar ik mijn bloesemboom showde kreeg ik de link door van jouw Blog en sindsdien kijk ik elke dag even en telkens ontdek ik nieuwe dingen die je gemaakt heb.

Ik ben nog redelijk nieuw in het viltgebeuren, maar wat is het leuk en verslavend om te doen, ineens zie ik al rijdend op mijn paard mooie stronkjes voor een tafel of mooie bloemetjes, waarvan ik ooit ook zo'n mooie creatie zou kunnen bedenken. zo stap ik door een vilten bos.
De krans die je bedacht heb vind ik ook prachtig en van de winter zit ik me te verheugen om je winterwandeling te maken.
wat een inspiratie geef je met de mooie foto's en de leuke teksten.
heel hartelijk bedankt voor je mooie blog, waar ik erg van geniet
groetjes Pien

brigitte zei

Van Harte.
Ik was 8 april jarig.
Ik vind je krans super.
De kleuren zijn zo mooi helder.
Groetjes Brigitte

Ana zei

Hola Corina muchas felicidades por tu cumpleaños, es un regalo precioso y me encantaría participar en tu sorteo, gracias, Ana (mucuy) acamarah.50@gmail.com

Annette zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Wat een prachtige krans is dat... helemaal om verliefd op te worden..
Ik wil graag een kansje wagen... nou lijkt me dat heel moeilijk met zo veel comments.. maar wie niet waagt wie niet wint..
Dus ik doe graag mee...
Dank je wel.

IK hoop dat je een leuke dag heb gehad!1

Annemieke Nierop zei

Omdat ik denk dat jij er een mooi jaar van gaat maken en ik graag iets creatiefs wil maken én het zonnetje in huis wil laten schijnen doe ik graag mee met de give-away op je blog....

http://quiltsvankippetje.blogspot.com/

Anoniem zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! En ik heb je al zo vaak gecomplimenteerd met je patronen, maar nog maar een keertje, ik blijf ze prachtig vinden!! Duimen maar dat ik een kansje maak!

Groetjes,
Inge Langbroek

Corina zei

Joke v E doet ook mee :)

Corina zei

Reimeltje ook :)

Anoniem zei

Hallo Corina,

Natuurlijk alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een leuke give away. Ik loot er graag aan mee.

Ester W

Atelier Nanaya zei

Alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wat super dat je een give away doet om het te vieren. Het toeval wil dat ik een paar weken terug een strokrans heb gekocht en deze ligt nog op een bestemming te wachten... Ik wil dus ook wel een gokje wagen.
Liefs,
Nanaya

Barbara zei

Hai Corina, allereerst nog van harte gefeliciteerd! Wat een gulle give away, zeg! Je krans is prachtig en wat bijzonder dat er nu pakketten van jouw ontwerpen worden gemaakt. Dat maakt jou vast wel trots en blij! Ik doe heel graag mee en ga dus vanaf vandaag heel hard duimen dat ik win ... Lieve groetjes, Barbara

Esther zei

Hoi Corina,

Van harte gefelicitaart!
Ik maak graag een kansje op dit prachtige pakket...

lieve groet, Esther

Yule zei

Ha Corina!
Van harte met je verjaardag! Wat een geweldige give-away... Ik zoek iets voor een babykamer cadeau en dit is echt een geweldige krans om te maken en daarvoor te gebruiken.
Natuurlijk hoop ik dat ik dit mooie pakket win!

Veel plezier met het trekken van de winnaar!

Groeten,
Willemijn

Corina zei

Jolanda b doet ook mee ;)

Corina zei

Hetty doet ook mee ;)

mary zei

En hoe was je verjaardag, ben je nog verwend. Mijn kindje is 20 april jarig we hopen er ook een leuk feestje van te maken.

fijne donderdag verder...

mvg mary

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd!
Ik doe graag met je mooie actie. De bloesemkrans is echt net een lentedroom!

Groetjes Vera

Corina zei

Finjaer Jamina doet ook mee ;)

Anoniem zei

Hoi Corina,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk nog vele jaren toegewenst (waarin je nog veel mooie creaties mag maken)!

Wat leuk dat je deze snoeperige traktatie weggeeft, ik kom er graag voor in aanmerking!

Groetjes, Patricia.

Irma Groothuis zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik doe graag mee voor dit mooie pakket. Heb al verschillende patronen van je gemaakt, altijd weer een feest!!!
groetjes Irma

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd en nog vele gelukkige en gezonde jaren met iedereen om je heen die je liefhebt!!
Mireille KW

Corina zei

Christa b doet ook gezellig mee:)

Corina zei

Corrie van J doet ook mee :)

Corina zei

Machelien de W. doet ook gezellig mee! wat een boel reacties, heel erg bedankt voor alle lieve felicitaties!!!

dovlinder zei

gefeliciteerd met je verjaardag en een goed jaar gewenst. Ik hoop op veel creatiefs voor jou en mij, dan kan ik genieten.
liefs Dorinde
en ja ik doe graag mee.

Corina zei

Anira doet ook gezellig mee!

Anoniem zei

Corina van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je nog vele goede en creatieve jaren toe, samen met allen die je dierbaar zijn.
Wie weet........ ik heb het patroon van deze mooie krans al in huis, maar nog niet je juiste kleuren vilt, daarom doe ik ook mee.
Groetjes Nel

Corina zei

TinEke F doet ook graag mee :)

Anoniem zei

Leuk! ik wil wel een gokje wagen!
groetjes Nicolearielle

Corina zei

Trudy K doet ook mee!

Anoniem zei

Hallo Corina,
Gefeliciteerd met je verjaardag!Hopelijk ben je zelf ook flink verwend!
Wat een prachtige give away!
Hier doe ik graag aan mee!
groetjes, Jannie (javi)

Corina zei

Raja L doet ook mee :)

Corina zei

Elisabeth van L doet ook gezellig mee :)!

Corina zei

Janny K wil ook graag meedoen :)

Angela zei

Ik volg je blog al een poosje, wat maak jij toch prachtige dingen! Ik heb een aantal jaar geleden wel eens wat poppetjes van vilt gemaakt en hoewel ik de laatste tijd vooral aan het haken ben, krijg ik door jouw blog wel veel zin om weer met vilt te beginnen!
Enne... nog van harte gefeliciteerd! Te laat, maar niet minder gemeend :o)

Groetjes Angela

Naomi zei

Beste Corina,

Hieperdepiep Hoera!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Graag zou ik kans willen maken op deze prachtige bloesemkrans!

Groetjes van Naomi

Anja zei

Hallo Corina,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaadag. Nog vele gezonde en creatieve jaren toegewenst!

Natuurlijk wil ook kans maken op deze mooie gezellige bloesemkrans!

Groetjes van Anja

Corina zei

Sandra doet ook gezellig mee ;)

Angela zei

Nog van harte gefeliciteerd! En ik wil ook nog graag meedoen.

Groetjes Angela

Corina zei

Mariska B doet ook mee :)

Margriet zei

wil heel graag mee doen met de give away

fijne verjaardag

groet Margriet

Corina zei

Fernanda B doet ook mee :)

marietje zei

als dat niet toevallig is, ook ik was 11 april jarig. wat lief dat je een give away doet, en dan met zoiets moois.

Graag had ik ook een gokje willen wagen voor de bloesemkrans.

Corina zei

Frederika doet ook mee :)

Corien zei

Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik vind de krans prachtig, en doe daarom graag mee met de give-away.
Groetjes van Corien.

Corina zei

: Ilsa M doet ook mee :)

Marieke Wilting zei

Alweer zo'n prachtig ontwerp, geweldig! En wat leuk, dat er nu ook materiaalpakketten worden gemaakt, bij de patronen. Ik doe graag mee met de give-away!

Hartelijke groet,
Marieke

renee zei

Ik doe heeeeeeeel erg graag mee, wat een pracht krans , het ziet er echt te gek uit.
Wie weet...
Succes met je mooie blog

carmen zei

me uno a las felicitaciones y celebraciones, si me lo permites. lo subo a la barra lateral de mi blog...

carmen zei

me uno a las felicitaciones y celebraciones, si me lo permites. lo subo a la barra lateral de mi blog...

Michelle zei

Alsnog van Harte gefeliciteerd!
Wat een leuke dingen maak jij, ik volg je ;)

Liefs Michelle

Corina zei

Sylvia H doet ook gezellig mee!

KnutselMar zei

Bij deze nog van harte gefeliciteerd.

Enne, natuurlijk waag ik ook graag mijn kans op zo'n mooie give away :)

Indy_Poppy zei

This is Beautiful. Please count me in your giveaway.

Duendes zei

hello
hope you're well!
I wish you a happy weekend.
hugs.

Anoniem zei

I fееl as though Ι сould read about thiѕ аll ԁay,
it's enthralling. I don't evеn need a tea yet.


Feеl free to surf to my websіte; Personal loans

Anoniem zei

Ιn mу viеw, therе's no point getting out of bed for less than a grand, so it doesn't look woгth the aggгаvation to
me.

My ωeb blog; unsecured Personal loans