maandag 16 april 2012

Give away uitslag "Bloesemkrans"!


Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle lieve reacties en felicitaties op mijn blog of via de mail, het was echt hartverwarmend J! Wat hebben jullie allemaal massaal gereageerd, zo leuk!


Maar nu genoeg gepraat, jullie willen natuurlijk weten wie er heeft gewonnen!!!!
Onder luid trom geroffel is uit de glazen bokaal getrokken…..GERDA HARTMAN!
Gerda van harte gefeliciteerd met het winnen van het mooie pakket met patroonblad!!!


Als je me je adresgegevens mailt dan stuur ik het pakket en het patroonblad vandaag nog naar je toe, je wilt natuurlijk gelijk aan de slag J!


Het zonnetje schijnt hier al lekker na een verfrissende regenbui.
Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

18 opmerkingen:

rianne zei

Gerda van Harte Gefeliciteerd met het prachtige pakket, zelf snik snik , het is je van harte gegund. En Corina Het is me nogal een give away zeg.
Groetjes Rianne

Gerda Hartman zei

Corina, echt super dat ik gewonnen heb. Ben er zo blij mee. Hartstikke bedankt!

WOLfje zei

Gefeliciteerd Gerda, heel veel maakplezier!

Caroline zei

Gerda van harte proficiat. Het is je gegund hoor !!
Heel veel maak plezier.

groetjessss

Ethel Leurs zei

Hoi Corina, via via op je blog terechtgekomen. Tjee wat maak jij een mooie creaties zeg, vooral de blauwedruifjes kindjes vind ik helemaal super. Ik ben volger bij je geworden zodat ik niks van je hoef te missen. Tot blogs
Lieve groet,
Ethel

Margreet zei

Van harte Gerda!
Groetjes Margreet

Jeanine zei

Proficiat Gerda!

Groetjes,
Jeanine

Atelier Nanaya zei

Gefeliciteerd Gerda, heel veel knutselplezier gewenst!
Liefs,
Nanaya

Gonny zei

Proficiat aan de winnaar.

Evelyn' s poppen zei

Gefeliciteerd Gerda! Dat is toch wel een mooi begin van de week. Veel knutselplezier!!

Liefs Evelyn

Anoniem zei

Hallo Gerda, gefeliciteerd met je Give Away. Vorig jaar had ik het geluk om de Give Away te winnen. De vogelnest elfjes, ik moet eerlijk zeggen dat we deze het hele jaar hebben laten hangen, terwijl ik normaal de seizoenen meeneem in wat ik neerzet/hang. Maar zo'n prachtig kado kon gewoon niet in de lente bak. En ik denk dat het dit jaar de zelfde kant op gaat.
Veel plezier en wie weet zien we het resultaat nog eens terug.
Groet Monique

pien zei

Het was een super give away! en Gerda van harte gefeliciteerd wat zal je er blij mee zijn.
ik ga het paketje zeker een keer bestellen! het lijkt me heel leuk om te maken en de popjes zijn zo schattig erin.

ik vind het een heel erg leuke actie!
groetjes Pien

Elizabeth zei

Gefeliciteerd voor Gerda.. en tja er kan er maar één de winnaar zijn!
Veel plezier met dit mooie pakket..

Groetjes, ELizabeth

Rosamargarita zei

Felicitaciones a la ganadora.
Gracias Corina
Un abrazo

Evelien V. zei

Lieve Corina,

Wauw wat maak jij schitterende dingen!
Petje af en ga zo door!

Barbara zei

Gerda, je bent een bofferd, gefeliciteerd! Lieve groetjes, Barbara

Esther zei

Hoi Corina, wat een prachtige give away heb je weg gegeven, nog gefeliciteerd met je verjaardag, groetjes Esther.

Nurdan zei

Hello Corina,

I just became your follower.

All your works are amazing. Very well done!

Greetings from Istanbul.