maandag 14 mei 2012

Lente tafel!



Het is een tijdje geleden dat ik een blogje heb geschreven, we zijn heerlijk op vakantie geweest en hebben genoten van elkaar en de omgeving. Het park waar we verbleven stond vol met witte bloesembomen, echt een prachtig gezicht!


Eenmaal thuis heb ik de lentetafel omgetoverd tot bloesemtafel, zo kunnen we thuis nog even lekker nagenieten.


Deze popjes heb ik al eerder gemaakt en ze konden zo worden neer gezet. De bloesemboom van atelier Schatten van de natuur, bloesembolletjes en  bloesemblommen en jarig van atelierPop en plank.


De bloesem popjes in de halve maan zijn “Bloesemdans” en het “Bloesem feetje”



Als basis heb ik een lentegroene organza lap gebruikt een knoop gelegd in het uiteinde van de lap. Bij “jarig” heb ik meerdere rozen extra gemaakt en die heb ik nu op de organza lap gelegd en op de druivenstronk bij de “bloesembolletjes. Op de halve maan liggen ook meerdere extra bloesems die ik bij het bloesem feetje heb gemaakt. Zo krijg je weer een heel nieuwe geheel en ze passen erg goed zo allemaal bij elkaar!



Intussen ben ik ook met een nieuw patroonblad bezig, zie de preview!


Vandaag ga ik de tuin met de hogedrukreiniger te lijf, haha vanmiddag zal ik van top tot teen groen en onder het zand zitten maar de tuin is weer helemaal toppie J Op de een of andere manier zit ik zelf altijd helemaal onder, waarschijnlijk doe ik iets verkeerd maar dat geeft niet, ik vind het zo leuk om te doen J

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina


19 opmerkingen:

linda zei

Wat mooi. heb ook weer veel zin om leuke tafereeltjes te maken. Moet allen de tijd nog even vinden

jeanet zei

Ha,ha,ha ik wens je veel plezier met je waterballet! Je Bloesemtafel ziet er zo lief uit! Ik vind bloesem prachtig het heeft zo'n hoog elfjes gehalte. Wat fijn dat je zo met je bloesemtafel nog even kunt na genieten van die fijne vakantie! Groetjes Smoek

rianne zei

Dat ziet er weer heerlijk lente uit. Dit vind ik zo mooi he Corina. Ook ben ik best weer nieuwgierig naar je nieuwe ontwerp.
Liefs Rianne

Karina Love's Vilt zei

Ziet er prachtig uit ...

pien zei

Schattig dat zachtroze bij elkaar(wat zullen ze een plezier hebben met elkaar als iedereen snachts slaapt : ) )

ik ben heel benieuwd naar je nieuwe ontwerp en ookal weet ik het thema, ik zeg niks! : )

Knutselpret zei

Wat ziet dat er leuk uit zeg echt voor de lente.

Riet zei

Wat schitterend is dit weer Corina.
Zo lief zijn ze,mooi aangekleed,van die zachte kleuren.
Echt super.

Liefs Riet.

Nurdan zei

This work is incredibly beautiful.

Cheers

Jeanine zei

Mooi, lief tafereeltje. Schattig al dat licht roze. Echt lente...

Groetjes,
Jeanine

Minet zei

Wat een mooi tafereeltje. Leuk met zo'n halve maan.

Michelle zei

Wat knap gemaakt zeg, die kleine bloemetjes zijn zo schattig!

J@nnie zei

Mooie bloesemtafel zo in het rose. Wat betreft de hogedrukreiniger, ik zit ook altijd onder het zand en het water loopt mij uit de broekspijpen. Hoort er bij, denk ik.
Groetjes Jannie

brigitte zei

Super.
De kleuren zijn zo mooi zacht.
En de bpmen het zijn plaatjes.
Groetjes Brigitte.

Ps ben benieuwd naar je nieuwe ontwerp.
Groetjes Brigitte

Anoniem zei

Hoi Corina, wat een prachtig blog! En wat een mooie krans. Even een gek vraagje: waar heb jij de niiet gesloten krans vandaan. Ik zoek die echt al zooolang, maar kan hem nergens vinden. Heb je een website voor mij waar je die kan bestellen? Ik hoop je snel te horen.

Warme groet,
Yolande

Reimeltje zei

Tis weer genieten van je foto's! En ben heel benieuwd naar je nieuwe ontwerp!

Saskia zei

wat ziet dat er prachtig uit! enne....hier ook altijd schone tuin maar pikzwarte en vieze ikke...

lief handwerk zei

Zo te zien heeft de vakantie je echt goed gedaan. Je bent er weer helemaal tegenaan gegaan. Het ziet er weer zo mooi uit. Al die details, prachtig.
Groetjes, Ieke

Barbara zei

Prachtig allemaal! En het werkt: de zon schijnt bij mij! Lieve groetjes, Barbara

Syl zei

Magique !!!! Une vraie féérie !