maandag 20 augustus 2012

Nautilus en de Beweging!



Hallo allemaal daar ben ik weer na een heerlijke vakantie. De basisschool is hier weer begonnen en ik ben druk bezig met 2 nieuwe patroonbanden voor de herfst. Met dit warme weer bijna niet voor te stellen, het zonnetje schijnt al en het wordt weer warm vandaag J

De zomertafel staat hier nog wel hoor! Twee pakketjes van atelier Pop en plank heb ik ook nog gemaakt: “Nautilus en “de Beweging”. Erg leuke pakketten om te maken, de mooie schelpen zitten in al het pakket. Het vilt van deze popjes moet je zelf vilten met naaldvilt en zijde lontwol, een erg leuk om te doen! Op bovenstaande foto staan ze samen met Melodie ook van atelier Pop en Plank!


Nautilus zit op trots op zijn schelp, Hij heeft allemaal zelfgevilte kleren aan, de knoopjes op zijn jas vind ik erg mooi! Zijn hoed is versierd met kleine kraaltjes.



De Beweging is een parmantige dame met een rok van mooie katoen, de rst van haar kleertjes zijn zelfgevilt. Haar hoed is ook zo mooi, een schelp van vilt versierd met kraaltjes. Een mooie tas maakt het af, haar schelp ligt voor haar voeten.



Ze staan nu op de zomertafel nog te genieten van het mooie weer!


Eind deze week staan de nieuwe patronen op het blog!

De nieuwe ontwerpen zijn “live” te bewonderen tijdens de open dagen van Handwerkatelier Sari in Den Haag, heb je zin en tijd kom dan genieten van al het moois wat er in en rond het atelier te bewonderen is! kijk voor verdere info op de site van Handwerkatelier Sari!

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina




5 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

ze zijn zo mooi, moet wel veel werk zijn

brigitte zei

Ze zijn beide weer even prachtig.
Ja hier zijn de kids ook weer naar school. De mijne hebben nog bijna 2 weken.
ik kijk uit naar je nieuwe ontwerpen.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Esther zei

Wat Prachtig helemaal passend bij dit weer :-). Ik ben ook ergggg benieuwd naR je nieuwe ontwerpen, su66 groetjes Esther.

Anoniem zei

Wat staat het er weer mooi op en nieuwe ontwerpen ik lig er helmaal klaar voor
Tini

Anoniem zei

Weer genieten om deze pakketjes door jou gemaakt te zien en zo smaakvol neergezet!!!
Groetjes Dorothee