dinsdag 15 januari 2013

Give away " Winters sprookje"

 
Buiten is het nu echt een "winters sprookje", een witte wereld!
Hier in het westen van het land heeft het behoorlijk gesneeuwt. Volgens mij is het jaren geleden dat er hier zoveel is gevallen. Het sneeuw nog steeds maar minder dan de afgelopen uren :)
 
 
Het lijkt mij dan ook leuk en toepasselijk om mijn "Winter sprookje" een patroon en materiaalpakket die Handwerkatelier Sari van mijn patronen maakt cadeau te geven, een give away omdat het buiten ook een "Winters  Sprookje" is!
Je kunt je naam hieronder dit bericht achter laten als je mee wilt doen, ik ben benieuwd, ik heb pen en papier al in de aanslag voor het maken van de briefjes voor de loting :)
Je kunt een bericht achterlaten tot 29 januari, 30 januari trek ik de winaar, heel veel succes :)
 
Fijne winterse dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

 
 

99 opmerkingen:

Hilda zei

Goedesmorgens Corina,

Nou hier in Groningen, ligt geen vlokje!!!!!! Ik las al op nu.nl, hoeveel kilomters filllllllles er vanochtend stonden door de sneeuw.

Het ziter er heel mooi winters bij jullie eruit.

Ik wil heel graag meedingen met he super gave giveaway.

Ik heb van je vorige ontwerp een leuk kerstafereel van gemaakt. Helaas hing het er maar kort, had het net voor de Kerstdagen af. Er staat een foto op mijn blog, maar die is niet top!!!!!!

Groetjes Hilda

brigitte zei

Hier is ook alles helemaal wit.
Het sneeuwt nog steeds.
Ik vind je pakketje erg leuk en doe dan ook graag mee.
Super leuk idee trouwens.
Groetjes Brigitte

Anoniem zei

Hier net boven Alkmaar in Koedijk, ligt maar een klein beetje sneeuw, dus geen probleem de weg op te gaan. Had het graag net zo wit gehad als bij jullie. En natuurlijk doe ik ook graag mee met je give away.
Groetjes Monique B

Debbie van Heusden zei

Hier in Rotterdam is het ook wit. De kinderen vinden het helemaal geweldig. Ook ik doe graag mee met de give-away. Het is een prachtig tafereel.

Groetjes Debbie van Heusden

Michelle zei

Wat een super leuke win actie! Ik heb nog nooit iets van vilt gemaakt maar deze vind ik wel erg mooi, ik doe dus graag mee...

Anoniem zei

Dag Corina,

In Barendrecht ligt ook een aardige laag sneeuw, erg mooi maar de gladheid ervan vind ik een stuk minder.
Ik ben een bewonderaar van jouw ontwerpen dus doe ik graag mee met de give-away.

Groeten
Bep

Crejanne zei

Ik doe ook graag mee. Hier in Ridderkerk ligt zeker 8 cm, nou voor mij hoeft het niet.
Groetjes Marjanne

Danielle zei

Gelukkig ligt hier niet zo heel veel sneeuw.. Prachtig om te zien, maar om er doorheen te moeten vind ik toch iets minder!
Ik vind je nieuwe ontwerp echt prachtig, dus ik doe heel graag mee aan je give-away!

Groetjes Danielle

Marguerite zei

Wat een leuke give-away. Zo lief patroontje.
Hier in Makkum hebben we nog geen vlok sneeuw gezien. Momenteel schijnt zelfs de zon. Ze waren net al druk op de ijsbaan controleren hoe dik het ijs al is.
Wat een raar landje hebben we toch.
Groetjes Marguerite

Madammeke Ongeduld zei

ook hier in Belgie heel veel sneeuw, heb nog nooit iets in vilt gemaakt je creaties zijn prachtig

Erika de Niet-Winkels zei

Hoi!
Wat leuk een winter give away. Ik doe natuurlijk ook graag mee! Superleuk!
Hier in Oud-Beijerland is ook weer veel gevallen. Een paar jaar geleden ook nog leuke foto's gemaakt van de laag sneeuw én natuurlijk zelf even een sneeuwengel gemaakt. ;)
'k Ben benieuwd!
Groetjes,
Erika

Cornelia zei

Hier in Zuid Limburg ligt ook nog geen sneeuw. Door mee te doen met de give away kan ik hier misschien toch een wintergevoel krijgen.
Groetjes Cornelia

marietje zei

Hier ligt ook wel wat sneeuw maar (nog) niet zoveel als bij jou. En wat een toepasselijke give a way!
Graag had ik ook mee willen doen.

Ans zei

Hoi Corinna,
Ook in Arnhem heeft het flink gesneeuwd. Het is helemaal wit. Op het moment vallen er hele kleine vlokjes. Het mag van mij nog wel even winter blijven!
Graag doe ik mee met jouw give away. Mooie patronen maak je.
Groetjes
Ans
www.vanviltenwol.blogspot.com

Viltanja zei

Het is hier prachtig mooi weer. Lekker fris en ik hoop dat als het zo doorgaat in het weekend te kunnen schaatsen. Jouw mooie winterse ontwerp geeft precies die juiste sfeer. Ik doe dus graag mee met je give away.

Groetjes Anja

Alle mooie dingen zei

ja heerlijk die sneeuw.. ga me nu ook even vrij maken voor een lekkere wandeling in de sneeuw. Zoals je weet ben ik een groot fan van jou patronen, dus ja heel graag doe ik mee met de give away... nog heel veel sneeuw plezier gewenst
groetjes
Anita

deviltentol zei

ik wil graag een kansje wagen leuk.

WOLfje zei

Idd in Groningen geen enkel vlokje (tis nu bijna half 1). Maar wel een heerlijke vrieskou: dat wordt een Elfstedentocht!! ik voel het aan m'n klompen, grinnik.

Ik doe graag mee aan je give away.

WOLfje zei

Idd in Groningen geen enkel vlokje (tis nu bijna half 1). Maar wel een heerlijke vrieskou: dat wordt een Elfstedentocht!! ik voel het aan m'n klompen, grinnik.

Ik doe graag mee aan je give away.

WOLfje zei

Idd in Groningen geen enkel vlokje (tis nu bijna half 1). Maar wel een heerlijke vrieskou: dat wordt een Elfstedentocht!! ik voel het aan m'n klompen, grinnik.

Ik doe graag mee aan je give away.

WOLfje zei

Idd in Groningen geen enkel vlokje (tis nu bijna half 1). Maar wel een heerlijke vrieskou: dat wordt een Elfstedentocht!! ik voel het aan m'n klompen, grinnik.

Ik doe graag mee aan je give away.

Gera zei

Wauw wat superveel sneeuw!!
hier is sinds gisterochtend helaas niets meer bij gevallen. Lekker meegenieten zo!

Leuke bijpassende give-away!

Liefs, Gera

Barbera zei

Erg sfeervol het 'Winter sprookje'! Ik doe graag mee met je give-away!
Groetjes Barbera

Anoniem zei

Hallo Corina,
Wat een mooie witte wereld. De kinderen genieten van de sneeuw en menig sneeuwbal vliegt je om de oren.
Erg toepasselijk de give-way.
Ik doe graag mee.
Groetjes Esther.

Chantal zei

Bij jullie ligt echt mega veel Corina....hier is het ook goed wit en zullen de kinderen na schooltijd lekker kunnen buiten spelen. Vind het altijd zo mooi buiten met de sneeuw. Alis hetin het verkeer en voor de mensen die buiten werken een stuk minder.

Leuk je give away, ik die graag mee.
Groetjes, Chantal

Renske Hoekzema-Prak zei

wat geef je een super leuke give away weg! Hier is helaas niet zo veel gevallen. Bij jullie wel. Mooi hoor! Kan erg genieten van alle winterse tafereeltjes.

Groetjes Renske

Lin zei

Bij ons in Alphen aan den Rijn ligt ook best wel een pak sneeuw zo mooi
Wat een leuke give away ik doe heel graag mee.

Groetjes Lin

Chantal zei

Hallo,

Wat een leuke give away. Het brengt zoveel gezelligheid.
Ik woon in het hoge noorden, Leeuwarden, en hier is geen sneeuw te bekennen. Daarom misschien leuk voor in huis :-)

Groetjes
Chantal

Atelier Nanaya zei

Ik doe heel graag mee met de give away. Hier in het zuiden wel een flink pak sneeuw, dus dit pakketje komt zeker van pas!
Liefs,
Nanaya

Anoniem zei

Wat een leuke give away ik doe graag mee hier in het Westland is het ook wit er ligt een aardig pak sneeuw zo mooi
groetjes Willy

Anoniem zei

Hallo Corina,

Bij ons in Drenthe is ook geen spat je sneeuw gevallen.
Het is wel behoorlijk koud.
Vandaag de vogeltjes buiten wat bij gevoerd met broodkruimels.Dit vonden ze heerlijk.
Ik wil ook graag meedoen met de giveaway.

Groetjes, Trijntje

Linda zei

Wat een leuke give away. Ik doe graag mee!

Groetjes,

Linda

Barnyard Country Gifts zei

Ahhh dat haasje of konijntje op de ski, wat een schatje. Hier is ook redelijk wat sneeuw gevallen. Helemaal geweldig.
Lieve groet, Annemieke

heleen zei

Ik wil ook wel een gokje wagen!
Gr. Heleen

Anoniem zei

Lijkt me superleuk om te maken, dus ik doe ook graag mee!

Patricia G.

Anoniem zei

ik hoop op een beetje geluk in 2013....Frederika

Anoniem zei


Ook ik wil wel graag meedoen voor dit mooie patroon en pakket.
m.vr.gr.
Connie V.

Anoniem zei

Leuk om zo een cadeautje te verloten. Hier (Dordrecht)ligt een aardig laagje sneeuw
Heb je net een mailtje gestuurd om 'dagje strand'te bestellen.
Ben benieuwd wie de winnaar wordt.

Groeten Anja

marielle r zei

ha corina..heb dit patroontje al gekocht bij je op de beurs. ik kon hem toen al niet laten liggen. hopelijk is de winnares net zo enthousiast zijn als ik, want het is een schatje.viltgroetjes marielle r ps ook amersfoort is vandaag wit ;)

Ester zei

Hier ook heel veel sneeuw! En kinderen met rode wangen en stralende ogen.... heerlijk!

Ik doe graag mee aan de verloting van je 'give away.' Het ziet er zo mooi uit!

J@nnie zei

Ohh wat een leuke give-away. Ik doe graag mee. Trouwens, hier vandaag geen ene sneeuwvlok gezien.

Groetjes Jannie

jeanet zei

Ojee Corina IK WIl HELEMAAL GEEN SNEEUW!!! Want ik ben druk aan het verhuizen ha,ha, Al Smoek haar spulletjes moeten versleept worden van mijn ienieminie huisje naar mijn "Kasteel" Mijn lakeien die met al die dozen lopen heen en weer lopen te glibberen het is me wat! MAAR!!! heel graag doe ik aan jouw give-away mee want als het buiten geen sprookjes winterland is dan is het nu wel in mijn hart want ik ga echt verhuizen! Groetjes Jeanet (stel dat ik mocht winnen...door de verhuizing ligt mijn computer er tot 30 januari er uit...slik)

Indy_Poppy zei

I wish it was snowing in Australia rather then the hot weather we are having. Please count me in your giveaway. IndyPoppy

Anoniem zei

geniet van het winterse plaatje, want hier geen vlokje sneeuw, dit patroon is ook weer netzo leuk als al die andere,dus....ik doe graag mee met de give-away.

gr Hinriët

Mirjam zei

Ben net weer binnen van de 3e keer sneeuwruimen vandaag. Het was ook wel heel lekker even buiten te zijn.
Zo'n winters plaatje is prachtig net als het patroon. Ik doe dan ook graag mee.

Groeten, Mirjam

idaviltcreatief zei

Tja, met zoveel aanmelders wordt de kans kleiner, maar ik waag toch een kansje naar je give away, wie weet. Groetjes Ida

Anoniem zei

Ook hier in Malden (dit ligt onder de rook van Nijmegen, de oudste stad van Nederland)ligt een behoorlijk laagje sneeuw.

De sneeuw op de bomen, op de velden, in de parken en tuinen, ik vind het geweldig!
Maar de sneeuw op de weg, brrr, daar heb ik niet veel mee.

Het blijft glibberen en bovendien wanneer het verkeer er over heen is gegaan wordt het zo'n vieze zwarte smurrie....

Astrid

Anoniem zei

Hallo Corina,
Graag doe ik mee met deze give-away. Je ontwerpen vind ik altijd prachtig. Hier in Emmeloord ligt een enkele vlok sneeuw. Groet,
Lammy

Anoniem zei

Hier in Twente ligt ook een lekker pak sneeuw, heerlijk als je er niet persé uit hoeft!Volop genieten met mn kleindochter op de slee!! Wat een leuk gebaar om je wintertafereel te verloten, ik doe ook graag mee, je weet maar nooit he? Groetjes Nel

blauwruitje zei

Het is nu prachtig weer. Een vaag zonnetje en nog een beetje sneeuw. Ik waag graag een kansje bij je give away. Helemaal leuk. groetjes Sandra

Anoniem zei

Hoi Corina,

Woon in uiterste noorden en hier is nog geen vlokje sneeuw gevallen.
Maar wel mooi ijs om te schaatsen.
Doe graag mee met de give away.
Onze jongste zoon is 30 januari jarig en wordt 13 jaar misschien een geluksdag voor mij hahaha!

Groetjes, Mini

rianne zei

OOhhhh Corina wat veel mensen die een gokje wagen, maar het is ook een geweldig leuke give away en ja uhhhh ik doe toch ook graag mee.
Hier in Coevorden een heeeeeeel dun laagje sneeuw, helaas!
Liefs Rianne

Marianne van de Water zei

Wat een superleuke site zeg, ben net begonnen met uitvogelen wat je allemaal van vilt kunt maken, me daarin te verdiepen en in het atelier te gaan verwerken,
ding natuurlijk ook heel graag mee naar het pakket
m.vr.gr.
Marianne van de Water

Anoniem zei

Wat een super lief idee.

Hier is ook een berg sneeuw gevallen, mijn dochters vinden het super, nu het op veel plaatsen glad word ik wat minder.

Geniet nog lekker van het mooie witte landschap.

Groetjes Petra An

Evelyn' s poppen zei

Wauw wat een sneeuw, hier in de bollenstreek is er ook wel gevallen, maar zeker niet zoveel als bij jullie, wat een prachtig uitzicht!! En wat een onwijs leuke give-away!! Ja, daar wil ik natuurlijk wel aan mee doen! De konijntjes vind ik echt super schattig, maar het hele tafereel is betoverend!!

Liefs Evelyn

Anoniem zei

wat schattig!het is hier ook een winterwonderland met de aangevroren mist op de bomen.een fantastische give-away ,ik doe graag mee
groet jacqueline veerbeek

Anoniem zei

Ik doe heel graag mee! Je konijntje is om op te vreten!! Sprookjesachtige tafereeltje! Chapeau!
Groetjes Vera

Anoniem zei

Hoi Corina,

Natuurlijk doe ik ook graag mee! Het wordt weer tijd voor iets gezelligs in de vensterbank.
Beeldschoon patroon!!

Groetjes, Iris

Beitske zei

Hoi Corina,
Wat een leuke give away. Hier geen sneeuw, wel ijsm naar dat zal vast geenprobleem zijn voor dit leuke wintertafreel.

Groetjes, Beitske

Ingrid zei

Ook bij ons geen sneeuw :( vreemd he Friesland je zou toch zeggen!!Ik dacht vanmiddag een vlokje te zien maar die waren wel heel klein.Aan de andere kant ook maar goed we hebben het allemaal weer te pakken de elfsteden koorts :-)
Ik doe ook heel graag mee met de give away !! groetjes ingrid

angelina zei

Wat een leuke give wat! en wat heb je al veel reacties! De kans is klein maar ik ga toch een gokje wagen!

Liefs Angelina

schippersvrouw zei

hoi hoi ik ben pas in atelier sari geweest voor een workshop en heb je apkketten mogen bewonderen heel mooi !!! graag zou ik mee doen met deze give away

groetjes Mirjam

Eliza (Lies) zei

Hoi Corina,

Wat een super give away. Hier in midden Friesland ook geen sneeuw te bekennen, maar schaatsen doen ze al heel veel.

Groetjes,

Eliza

Anoniem zei

Wat een leuke actie al ligt hier bijna geen sneeuw. Je pakket is geweldig
Tini

Anoniem zei

Ha Corina, het winterse weer bestaat hier vandaag voornamelijk uit een snijdend koude wind, lekker weer om binnen te blijven.
Leuk zo'n give-away. Ik vind dit patroonblad erg mooi (met name ook de dieren)dus ik wil graag meedingen.
Groetjes, Evelien, Tubbergen

Anoniem zei

Wat een leuke give away zeg ik doe heel graag mee

groetjes Lindy

Anoniem zei

Hoi Corina
Altijd een feestje om naar jouw mooie ontwerpen te kijken. Lijkt me super dit wintertafereel te maken. Dus ik ding graag mee naar deze give-away.
Groetjes Pauline

Anne zei

ook in Eindhoven ziet het mooi wit.
graag waag ik een gokje, want jouw patronen super.
ik mis alleen de potjes tijd erbij.

Anoniem zei

Ohhh Corina wat een super give away!!! Daar wil ik ook heel graag naar meedingen.
hartelijke groeten van Jannie M.

Anoniem zei

Ik doe ook graag mee want ik vind het zooooo mooi.
Leen

Anoniem zei

Hallo Corina,

Ik doe graag mee aan de give away. Ben nu eenmaal fan van je ontwerpen :)

Groetjes Daniëlle S.

Anoniem zei

Hallo Corina,

Ik doe graag mee met de give away.
De sneeuw raast hier om het huis .
de kachel hoog op en genieten van jou mooie vilt creaties.

Groetjes erna

evenline mensink zei

echt waar? dit is wel een hele gave actie van je zeg!! en natuurlijk ga ik heel erg duimen....

Jeanine zei

Ik zou heel graag meedoen voor dat konijntje, maar zie het niet zitten om zo een heel pakket te maken. Daarom laat ik mijn beurt voorbij gaan. Ik plaats wel een linkje naar jou hoor!

Groetjes,
Jeanine

Lydia zei

Ik doe graag mee met de give-away. Je maaktt prachtige ontwerpen! Ga zo door.

Groetjes uit de winterwitte betuwe!

Lydia

Reimeltje zei

OOO, wat een mooie give-away! Als ik die toch eens kon winnen...
Ik heb 'm zien staan bij de open dagen van Sari, zo mooi in het echt, nog mooier dan op de foto.

Hier in het midden van het land is het grauw, vannacht wel wat bijgesneeuwd, maar nu al weer overal vieze troep...

Anoniem zei

Hallo Carina,
Ook hier in Almere ligt zo;n 8cm sneeuw echt prachtig.
Ik wil graag mee doen aan de loting van dat mooie winterpakket.
Groetjes Anita de Boer

Anoniem zei

Je wintersprookje is ook geweldig,ik geniet van al de foto,s met sneeuw.Jammer dat het zo mooi is met de sneeuw en dat we nu op vakantie zijn bij mijn dochter(ook leuk,zeker met de kleinkinderen)Maar hier in Florida is het 25 graden heel lekker,maar vind de sneeuw altijd zo,n mooi gezicht.
Groetjes Corry

Anja zei

Hallo Corina,
Je maakt er wel een heel mooi sprookje van door zo'n
bijzonder tafereeltje als pakket weg te geven.
Heel graag wil ik meeloten voor dat mooie pakket.
De verleiding was al heel groot
om het patroon te bestellen maar er lagen
nog een "koek en zopie kraam"
en mijn sneeuwklokjes van jou van vorig jaar te wachten
om gemaakt te worden.

Heel veel groetjes van Anja van der Vliet

Naomi zei

Hoi Corina,

Mijn moeder heeft me ook aangestoken met het 'Corinavirus' ;)
Wat een super leuke patronen!

Deze give away lijkt me geweldig leuk om
op m'n werk op het Kinderdagverblijf neer te zetten.
Graag doe ik dan ook mee met je actie.

Lieve groet van
Naomi

minientje zei

Goeden avond Corina,

Wat een leuk patroon heb je daar.
Het is inderdaad een mooi winters tafereeltje.
Als ik de foto op jou blog zie, is hier in Friesland niet zoveel sneeuw gevallen, maar dat mag natuurlijk ook niet, want heel Friesland is alweer in de ban van de Elfstedentocht.
Waarom ik graag deze give away zou willen ontvangen ?
Nou, gewoon, omdat ik op 26 januari jarig ben en dat een leuk verjaardags kadootje zal zijn, daarom doe ik ook mee.
Veel succes verder met de aktie.

Hartelijke groet,

Mini

Doggenfan zei

Bonsoir Corinna!

Super! Ik doe ook mee! Hier gaat het af en aan met de sneeuw. Net nog een wandeling in de bergen gemaakt met onze honden, gingen weg met zon, kwamen midden in een sneeuwstorm terecht. Brrrr. Besloot éen van de hond ook nog achter een hert aan te jagen... en wij maar kleumen! "Kom hieeerrrrrrr!!!"
Veel groetjes uit Frankrijk van een grote bewonderaarster,
Stella

Unknown zei

Hallo Corina!

Wat geweldig leuk.....prachtig!!! Ik doe graag mee met de give-away, ik borduur, brei, naai en haak eigenlijk altijd maar dit lijkt me echtbreken uitdaging!!

Groetjes,

Emmy

Unknown zei

Ik bedoelde: echt een uitdaging!!!

Anna zei

Hallo Corina alweer een prachtig patroon,ik heb div.patroonbladen van de herfst van jouw hand ,ook prachtig.Ik doe dus graag mee om ook wat voor de winter te hebben.Groetjes Anna

Rosinha zei

Hoi Corina, ik doe graag mee aan deze giveaway. Ik zag net een foto van een ander wintertafereeltje van jou voorbijkomen op Facebook's Nux Miniatures!

Anoniem zei

Wat enorm veel reakties heb je al gehad op je give-away,toch wil ik ook graag meedoen hieraan.

gr. Hetty

Caroline zei

Wat een leuke give-away. Ik vond het al een geweldig ontwerp. Ik doe graag mee.

Groet, Caroline

Margriet zei

wil heel graag meedoen
heel leuk patroon

groet Margriet

Nicole zei

Hier doe ik graag aan mee!

Een zeer mooi en prachtig patroon.
Het zou erg leuk staan op de babykamer van mijn pas geboren zoon.
Al die mooie blauw witte kleuren.

Hier in Friesland ligt ook nog volop sneeuw..gelukkig zijn de wegen wel gewoon begaanbaar.

Hopelijk maak ik een kans op de give away.

Groetjes Nicole

Margreet's vilt en meer zei

Ohhh nee toch Corina, wat een leuke give away. Je zit al bijna op de 100 berichten, oef wat veel. Ik doe graag mee want het pakket is geweldig!
Groetjes Margreet

Berryl zei

Dag, ik heb uw patroontjes pas net ontdekt. Ik doe graag mee met de give-away en ga binnenkort echt iets bij u bestellen. Zo prachtig!

Anoniem zei

Wauw wauw wauw ik kan niets anders verzinnen met winters sprookje heb je je weer bewezen jij ben voor mij echt een topper wat een beeldige fantasie heb je toch
Na mijn idee moet je er wel van dromen anders kom je toch nooit tot zulke creaties

Warme Groetjes, Lucy

softearthart zei

So wonderful
cheers Marie

Hendrickje zei

Hallo,

Ik wil ook graag meedoen met de give away. Ik vind de patronen altijd geweldig.

Hendrickje

Anoniem zei

Hallo,

Uw blog heb ik al een hele tijd onder mijn feeds staan.

Het is elke keer weer genieten van de mooie creaties en de foto's.

Mocht mijn naam uit de hoge hoed komen, zal ik onwijs blij zijn.

Mvrgr. Margriet

Anoniem zei

Toch maar een poging wagen, het kan nog net. De sneeuw buiten is inmiddels zo goed als verdwenen maar dit wintersprookje is wel heel erg mooi om binnen een plekje te geven. De konijntje zijn ook superschattig!
Groetjes, Fokelina

Anoniem zei

Ook al is er nu geen sneeuw meer , er komen nog heel veel winters waarin het wel een winterssprookje wordt.Zo buiten zo binnen.
Graag wil ik hier aan meedoen want wie wil dit nou niet maken en ervan genieten...ik in ieder geval wel.

groetjes
Roos

Anoniem zei

Graag wil ik met reactie nr. 100 meedoen voor de give-away. Supermooi ontwerp en dan ook nog een mooi materiaalpakket erbij.
Zou fantastisch zijn nu alle sneeuw verdwenen is.
m.vr.gr. C. Verheul