maandag 11 februari 2013

Valentijn verrassing!



 
Het is weer bijna valentijnsdag en een paar jaar geleden heb ik dit lieve hangertje gemaakt.
Deze week heb ik een speciale actie: bij aankoop van een patroonblad krijg je het patroonblad van deze " Valentijn verrassing" met een lapje van de roze/witte geruite stof er gratis bij. De eventuele extra verzendkosten zijn ook voor mijn rekening. De actie geldt t/m vrijdag 15 feb.

 


Alvast een liefdevolle valentijnsdag! Hartelijke groetjes, Corina
 


8 opmerkingen:

Annette zei

Daar is het schatje weer!!!
Ik heb hem nog een keer gemaakt maar dan in andere versie... ook erg leuk geworden!!

Saskia zei

Wat een schatje

brigitte zei

T is en blijft een schatje om te zien.
Groetjes Brigitte

Alle mooie dingen zei

Ik zie je post verschijnen en denk ineens.. ik heb je niet eens bedankt voor mijn giveaway van de winterkindjes.... en ook deze lieve valentijn hanger.... een grote verrassing en hartstikke lief van jou!
dus hierbij: Hartelijk bedankt
Groetjes
Anita

Carla's Wenskaarten zei

Hoi Corina, Wat heb je weer leuke dingen gemaakt.
Maak je nog wel eens kaarten.

Gr. Carla

Marga Boot zei

Wat een schatje, met dat hartje. Echt heel leuk!

Marjo zei

Hoe lief is die!! Ik heb echt geen geduld met die hele kleine dingentjes.

Ik ben pas ook een blog begonnen, misschien vind je het leuk om een keer te kijken....

http://tantepollepop.blogspot.nl/

mvg
marjo

Radka zei

Your Valentine is so sweet :-))