donderdag 25 april 2013

Beatrix Potter eierwarmers!


Ook weer een berichtje op mijn blog, inmiddels heb ik een facebook pagina  https://www.facebook.com/Corina.viltcreaties en om de een of andere reden zet ik daar sneller iets op.

Zijn jullie ook zo enthousiast over de eierwarmers van beatrix Potter van atelier Duimelotje? Nou ik wel :)! De boekjes heb ik vroeger voorgelezen aan mijn kinderen, er staan ook zulke mooie tekeningen in. Ik ben begonnen met Minetje Miezemuis. Ze is zo leuk om te maken zelfs met het borduurwerk. Kleine kraaltjes op vilt naaien vindt ik heerlijk om te doen maar als er geborduurd moet worden zit ik er tegen aan te hikken. Nergens voor nodig blijkt nu achteraf, gewoon ook leuk om te doen :)





















De tweede is Pieter konijn, die mag natuurlijk niet ontbreken. Dit lieve konijntje staat inmiddels bij mijn schoonzusje. Een nieuwe voor mezelf is alweer in de maak :)



De derde is wel een favoriet van mij Vrouwtje Plooi, het lieve egeltje met haar mooie roze jurkje. Inderdaad ook met borduurwerk maar zo leuk om te maken. Het rokje van haar jurkje moet meer geplooid zijn maar voorruit ze moet het er maar mee doen :)





Ze showt zich even aan alle kanten, wat is ze toch leuk! Samen staat ze nu hier met Minetje totdat Pieter klaar is, wordt vervolgt.....

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

11 opmerkingen:

Tineke zei

zo schattig!!

Karina Love's Vilt zei

Erg leuk zijn ze geworden !
Groetjes, Karina

Isabella zei

wow !!!! very sweet !!!

Renske Muller zei

Hoi Corina.
Ik volg je ook op facebook.Dus ik had ze al mogen bewonderen. Wat zijn ze mooi geworden. Ik heb de boekjes nog steeds en kijk er af en toe nog even in. Jeugdsentiment.
Dikke knuf van Rens

Hilda zei

Ooooooooo Corina ik vind ze geweldig, superrrrrrrrrrrrrrrrrrr gaaf!!!!!
Ik heb laatst bij Niels ook 2 patroonbladeren gekocht, egel en poes, grrrrrr muis was er niet!!!!
Als ik klaar ben met oranje petit fours en cupcakes ga ik er ook snel aan beginnen.

Oooooo ik ga je ook volgen op FB, leuk gezellie!!!!!!!

Groetjes Hilda

Barbara zei

Wat zijn ze schattig! Je hebt er al veel gemaakt, zeg! Lieve groetjes, Barbara

Lia zei

Wat schattig, echt een plaatje.

Groetjes,
Lia

Carla's Wenskaarten zei

Wat zijn ze onwijs gaaf zeg die eierwarmers van Beatrix Potter.
Eerdaags moeten we maar weer eens afspreken. Keuken is zo goed als klaar.

Gr. Carla

Anoniem zei

Zooo schattig! Wat maak je dat weer mooi!

Groetjes, Iris

Anoniem zei

Dochterlief

Wat enig zijn ze en prachtig gemaakt.
liefs je moeder.

Chava Pappie zei

Ze zijn echt zooo lief. Hoe groot zijn ze?