dinsdag 7 februari 2012

Nieuw patroonblad “Bloesem krans”!



Koning winter regeert op dit moment en misschien komt de tocht der tochten er volgende week maar ik zit met mijn hoofd al in de lente J. Voordat het “echt winter” werd stonden hier in het park al enkele bloesem bomen voorzichtig in bloei.


De bloesem krans is en echte “lente krans”, lekker roze in combinatie met groen. De krans is versierd met takken bloesems in verschillende tinten roze. De krans is gewikkeld in twee kleuren fris groen.
 








Op de krans ligt een klein bloesem elfje verwonderd te kijken naar de kracht van moeder natuur. Hij ligt te genieten van de bloesems en wacht geduldig totdat hij weer mag gaan schommelen. Hij heeft een broekje aan van sprookjesvilt en een jasje van wat donkerder roze sprookjesvilt. Op zijn hoofd heeft hij een bloesembloem als hoedje en vilten laarsjes aan zijn voeten.



Het andere bloesem elfje geniet van het lente uitzicht en schommelt vrolijk op de mooie versierde schommel in de bloesem krans. Ze heeft twee rokjes aan, één van stof versiert met kraaltjes en één van roze organza. Een jasje in sprookjes vilt versierd met kraaltjes als knoopjes. In haar haar heeft ze twee knotjes met een klein strikje erom heen.


Samen vormen ze een mooi plaatje zo gezellig in de bloesem krans! Ik heb met heel veel plezier deze krans gemaakt en ben zelfs al met een tweede krans bezig, hij is zo leuk om te maken!


Je kunt het patroonblad “Bloesem krans” bestellen door een mail naar viltcreatiescorina@gmail.com te sturen. Het patroonblad is € 5,95 per stuk excl. verzendkosten.

Fijne winterse dag!
Hartelijke groetjes,
Corina



32 opmerkingen:

Hilda zei

Oooooooooooooooooo Corina,
Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ik zit hier met open mond en ik kw**l (solly hihihii) nog net niet.
Wat een gave krans en de poppetjes wat een scheetties.
Ik ben smoorverliefd.
Je hebt weer schitterend ontwerp gemaakt.

Groetjes van big-fan Hilda

Lia zei

Oh Corina wat een prachtige krans. Het is een plaatje, vooral die bloesemtakjes doen het heel goed.

Groetjes,
Lia

Knutselpret zei

Wat een prachtige krans. Al heeft deze winter ook wel wat, om van de schaatskoorts maar niet te spreken, op deze manier krijg je toch ook wel weer zin in de lente.
Groetjes knutselpret

Riet zei

Ohhh wowww Corina,wat is dit weer schitterend gemaakt.
Hele mooie kleuren zo bij elkaar.

Liefs Riet.

Zwergenwelt zei

wunderschön.. so lieb, ganz und gar süß!
Liebe Grüße, cornelia

Caroline zei

Gefeliciteerd met het uitbrengen van ALWEER zo'n mooi ontwerp. Bij jou is het inderdaad al echt lente!!

groetjes

Jannie zei

Prachtig is deze krans weer. En de poppetjes zien er ook zo lief uit.

Goetjes Jannie

Unknown zei

Wat een super schattig en vrolijk stelletje.
Erg mooi gemaakt.
Groetjes Brigitte

Corina zei

Oh ik taal dan nog wel niet naar voorjaar, dit is toch al wel heel mooi!

Het Wolbeest zei

Ik heb er geen woorden voor; ik vind de krans écht prachtig!! Dat staat ook nog op mijn lijstje om te maken!! Ik word er helemaal blij van! Groetjes, Alexandra.

rianne atelier Koekendiefie zei

Corina wat een leuke, mooie krans. Ook al is het nu volop winter, als je nu aan deze krans begint heb je het mooi voor de lente af.
MOOI !
groetjes Rianne.

Anoniem zei

Beeldschoon!! Mijn vingers gaan al weer jeuken, maar eerst maak ik toch echt nog even de winterknutsels af.

Groetjes, Iris

angelina zei

HEEEEEEL MOOI!!!!!!

Liefs Angelina

Anoniem zei

Dochterlief .
Het is in een woord schitterend !!!
prachtige kleuren super mooi gemaakt ook die bloemetjes zo
fijntjes staan ze er op.
Groetjes liefs je moeder.

Fred's Stekkie zei

Zo heerlijk het voorjaar !
Lekkere frisse en zoete kleuren, ik hou ervan !!!!
Groetjes Frederike

Barbara Oudejans zei

Prachtig is hij, Corina, je krans! Ik vind de haartjes van je popjes zo lief! Hoe doe je dat toch? Het lijkt op een gebreid pruikje, maar dat zal toch niet ... Lieve groetjes, Barbara

Gerda Hartman zei

Echt een plaatje zeg, super mooi!

Biene zei

Wow - du machst soooo schöne Blumenkinder!!!
Ich habe gerade ganz viel hier in deinem Blog geschaut.
In deinen Püppchen steckt sooo viel Liebe!

Herzliche Grüße,
Biene

Marianne zei

super, super, super mooi !!
Wat een schitterende krans echt mijn complimenten.
Freubelgroetjes, Marianne

Vy zei

Corina!! How beautifull!! Kisses from Brazil!! Vy

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hoi Corina...leuk dat je op mijn blog kwam kijken ..ben nog een groentje maar lukt me wel ...je maakt ook schattige mooie poppetjes ..echt lente kriebels krijg je er van lieve gr gaby..

-::Maris::- zei

sprookjesachtig mooi!

groetjes Maris

Anoniem zei

Hallo Corina!

Tjeetje..ik sat echt paf...wat maak jij een mooie dingen!!
Ik blijf kijken!!

Groetjes Petra,

Esther zei

Waaaauuuuww Corina PRACHTIG en zo lekker zoet. fijne nieuwe week Groetjes Esther.

Anoniem zei

Hoi Corina,

Wat is het een mooie krans! Echt lente.

De elfjes zijn echte schatjes, die kleine staartjes van dat ene, zijn te gek!

Prachtig!

Hier sneeuwt het op dit moment!
In de loop van de morgen was het trouwens nog -5. Dus dan blijft het wel liggen.

Niet dat het voor mij hoeft,maar
wij hadden tot nu toe ook nog bijna geen sneeuw! Voor de kids is dat toch wel erg leuk, en voor de foto's ook wel.

Fijne week.

Lieve groet, Thea ♥

casa Francesca zei

Complimenti per il blog.

Tutto bellissimo!

Ciao ti seguo

A presto

Francesca

Marguerite zei

Ohh ik krijg mijn mond bijna niet meer dicht. Ohh wat mooi.
Meid je hebt gouden handjes.
Groetjes Marguerite

Violinowo zei

Śliczny blog.Cudeńka tworzysz.
Pozdrawiam serdecznie:)

"WELKOM BIJ OMA POPJE" zei

Wat een mooie krans heb je gemaakt.
De kleuren spreken mij ook erg aan.
Groetjes Marjon

Anoniem zei

Wat een geweldig mooie krans.

Juud zei

wow wat supermooi!

Unknown zei

wow! super!!!