donderdag 13 oktober 2011

Kerst triangel elfje!


De Sinterklaastijd moet nog beginnen, we zijn op de workshop druk bezig met de zwarte pietenkransen maar toch ben ik al volop met de kerst bezig J
Ik ben dol op kransen en hangers aan de muur, niet dat mijn hele huis er vol mee hangt maar het staat zo gezellig. Bij de zithoek heb ik zo’n plekje aan de muur waar altijd wat hangt, elke keer weer iets anders. Nu hangt dit kerst triangel elfje er nog even maar wordt snel weer vervangen door de herfstkrans, het is tenslotte nog lang geen kerst.


Een nieuw patroonblad “ Het kerst triangel elfje”, zit ze niet lief in haar mooi versierde triangel? De triangel kun je maken van een kant en klare metalen driehoek of zelf maken van elektradraad. Hij is bekleed met rood vilt en omwikkeld met zilvergaren. Versierd met hulstblaadjes en besjes en een toefje veertjes.


Ze heeft een rokje aan van witte stof met daarover heen een rokje van organza met zilveren glitters. De organza stof met zilveren glitters zit bij het patroonblad, alvast een cadeautje voor de kerst J! Een jasje van rood vilt met een hulstversiering en een organza kraagje. In haar handen een zilveren steker en een kersthangertje, die ze straks nog gaat ophangen in de mooi versierde kerstzaal.




Een diadeem met hulstversiering in haar mooi gekapte haar maken het helemaal af.


Nog even de achterkant van het elfje, ook erg mooi om te zien maar ik zie toch liever de voorkant J

  
"Het kerst elfje zit in haar mooie versierde triangel dromerig voor zich uit te staren. Straks begint het kerstconcert, ze vindt het altijd prachtig om daar naar te luisteren. Stilletjes zit ze nu al te genieten."

Je kunt het patroonblad “Kerst triangel elfje” bestellen door een mail naar viltcreatiescorina@gmail.com te sturen.
Het patroonblad incl. de organza stof is € 4.95 excl. verzendkosten.

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina







22 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Corina,

Wat is het weer een schatje!! Rood wit is toch wel een geweldig mooie combinatie!
Ik vind haar kraagje ook zo leuk!

Zo vroeg al Kerst zeg je, ik zie dat er heel erg veel opgezocht word op mijn blog.Alles over Kerst, dus die zijn er in elk geval ook al mee bezig!

Fijne dag.

Groetjes Thea ♥

Ingrid zei

Hoi Corina,

Ik wil je even laten weten dat ik het een onwijs mooi ontwerp vind en als ik al jouw creaties zie om jaloers op te worden zo mooi als je dat maakt.Door mijn ms ben ik niet in staat om iets in deze trend te maken maar er naar kijken is al iets heel moois. Succes met alles.

De blogmug zei

Corina het is weer een plaatje. Het lukt je telkens weer om mij te verrassen. En fijn dat het zo op tijd is. Alle tijd nog op haar te maken.

Annette zei

Wauw wat een schatje!!!

Kom Achterom zei

Wat is ze mooi zeg!
je trapezepietjes zijn ook zo leuk!!
het was weer even genieten bij jou
fijne dag
Yolanda

Anoniem zei

Ik ben er stil van, wat is ze weer mooi. EEn fijne dag en trouwens wat ben ik blij dat je weer regelmatig op he blok schrijft
Tini

Esther zei

Wauw Corina PRACHTIG wat kun je dat goed zeg, groetjes Esther.

Gonny zei

Prachtig.

Groet, Gonny

Wichtelzwerg zei

Hoi corina,
You little elf is so lovley. It is a wunderfull Idear to sit on a triangel.
Best reguards Claudia

Linda zei

Corina, Wat is het het weer prachtig!!!
Heel mooi ontworpen en prachtig gemaakt!

Groetjes,

Linda

Riet zei

Wowwwww Corina,wat schitterend gemaakt,zo lief.
Al die kleine details die je heb gemaakt.
Prachtig weer meis.

Liefs Riet.

claudia zei

very nice,compliments from Tenerife!!!!

angelina zei

Ze is prachtig, ik vind haar haartjes ook zo mooi!!! Geweldig!

Liefs Angelina

moeder zei

Wat een schitterend kerst elfje erg mooi hoor.

Groetjes liefs je moeder.

Unknown zei

wow wat een schatje weer.
Rrg leuk bedacht en prachtig gemaakt.
Groetjes Brigitte

rianne atelier Koekendiefie zei

Alweer zo'n prachtig patroonblad. Mooie details allemaal en het verhaaltje ook leuk bedacht. Corina ga zo door zou ik zo zeggen.
Lieve groet Rianne.

paula zei

hoi Corina ,sorry dat ik lange tijd geen reaktie heb gegeven op je blog .Maar ik kijk wel altijd als je er iets opzet en wat vliegt de tijd je bent alweer met de kerst bezig .Het ziet er als altijd weer prachtig uit.
groetjes Paula

Anoniem zei

Dag Corina
Wat is het weer een prachtig resultaat.
Groetjes jamina

softearthart zei

She is lovely, cheers Marie

Juud zei

wow ze is superleuk!!!

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Ik wil je nog even bedanken voor je bezoekje aan mijn blog en je lieve krabbeltje!
Het is ook een tijdje geleden dat ik op je blog was...maar wat is het hier gezellig...
Eerst alles met onze Sint en ontdeugende pietjes en deze post met dit heerlijke kerst triangel elfje...
Wat een dotje in haar rode pakje...ze is beeldschoon..en zo keurig afgeweerkt!

Liefs,
Marijke

graziella pattaro zei

bellissima!!!!!