maandag 1 maart 2010

Paas Feetje!


Het Paas Feetje zit even uit te rusten in de Paas krans die ze net heeft versierd met bloempjes!
Ze mag er nog meer versieren en al snel vliegt ze weer verder!

'Iets' voor de Pasen maken van vilt daar had ik zin in! Van alles had ik in mijn hoofd en ben gewoon maar begonnen met de eieren. De eieren wilde ik in eerst instantie op een krans of ring gaan plaatsen maar uiteindelijk heb ik ze aan elkaar gemaakt. Zo kan het ‘Paas feetje’ op één van de eieren zitten om lekker uit te rusten ;-)!


De eieren zijn van vilt gemaakt en met ruitlintjes en zigzagband versierd. Tussen de eieren in zitten kleine witte bloempjes met een eigeel bloem hartje!
Het Feetje is van vilt maar haar rokje is van ruitjeskatoen met een katoenen kantje, erg leuk om te verzinnen en om te maken! Aan de bovenkant zit een grote strik en een ophanglint.


Het ‘Paas feetje’ blijft goed zitten op het ei, daar was ik een beetje bang voor….
Ik zag haar al omkukelen als ik haar op ging hangen ;-)!
De eikrans is zonder strik 22 cm hoog en 16 cm breed.


Je kunt het patroon van het ‘Paas Feetje” bestellen door een mail te sturen naar viltcreatiescorina@gmail.com 
Het patroonblad is € 3.95 excl. verzendkosten.

(je kan op de foto's "klikken" om ze te vergroten)

Fijne dag!
Groetjes,
 Corina

23 opmerkingen:

Chantal zei

Ze is prachtig! De heerlijke zoete kleuren die echt bij pasen horen. Wat geweldig met de eieren.

Groetjes, Chantal

Corina zei

Heel leuk verzonnen. Mooi zoals je de details ook altijd helemaal uitdenkt, zoals hier met de ei-kleurige bloemetjes! je bent goed op dreef!

-::Maris::- zei

Erg, erg leuk!!!

Groetjes Maris

Esther zei

Wat een lief koppie en leuk weer een patroontje.
de eieren zijn mooi gelukt. groetjes Esther.

Carla zei

Corina, wat een scheetje zeg!!!! Ik ga je mailen.
Liefs Carla.

Jannie zei

Je hebt de smaak van het ontwerpen goed te pakken. Alweer een prachtige creatie!

Groetjes Jannie

Heleen zei

Ik vind haar geweldig!
Knap bedacht!
Heleen

rianne atelier Koekendiefie zei

Wat een heerlijke deftige dame zit er op je krans. Met kant en pareltjes.Mooi hoor Corina.
Leuk idee. Groetjes Rianne.

Gerda Hartman zei

Oh, wat lief weer. Weer eens heel wat anders.

Margreet's vilt en meer zei

Toppetje wederom Corina! Je hebt jezelf weer overtroffen. Gr. Margreet

Barbara Oudejans zei

Lief, hoor, je paasfee! Ik vind haar vleugeltjes zo mooi fijntjes. En haar witte jasje, getailleerd en met kraaltjes, wat een details! ♥ Barbara

Unknown zei

Wat super knap. Weer zon mooi patroon.
Je kunt het echt heel goed dat ontwerpen.
Ik ben helemaal weg van de kleertjes die je de popjes aan trekt. Zoveel detail.
En die eieren zo leuk.
Ga zo door. Groet Brigitte

Claudia zei

Alweer een super leuk ontwerp. Heel mooi gemaakt met al die kleine extra's. Echt klasse!
gr Claudia

paula zei

ze is echt prachtig ,vind het zo knap van je dat je zelf patronen maakt daar heb ik echt geen geduld voor .De eieren zijn ook zo mooi .
groetjes Paula

Liane zei

Wauw, je bent wel erg op dreef zeg ! Zo snel als jij ontwerpt, daar kunnen we bijna niet tegenop werken. Ik vind deze ook echt weer helemaal super ! En ik wil hem maken voor pasen, dus er komt een mail aan ;)!

Groetjes, Liane

Anoniem zei

Het is weer prachtig Corina!!
Ik vind het truitje wat ze aan heeft zo leuk. Maar het rokje is van gewoon stof zeker zo leuk!!

Je bent goed op dreef!!

Veel plezier verder, je bedenkt wel weer iets nieuws!!

Groetjes Thea

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen Corina,

Ze is zo schattig dit paasfeetje in haar pastelkleurige kransje van eitjes...
Helemaal om vrolijk van te worden..

Liefs,
Marijkexxx

~*~ saskia ~*~ zei

Prachtige pastelkleuren, Corina! Wat zou dit lieve feetje goed aan mijn deur staan.... hihi!! Een hele leuke middag!

-::Maris::- zei

Het patroonblad is binnen en ziet er goed uit!
Eerst nog wat anders afmaken en dan 'mag' ik aan het feetje beginnen!

Groetjes Maris

angelina zei

wat mooi!!! en wat ben je snel!!! ik ga hem ook bestellen hoor!!!

liefs angelina

Gera zei

Beetje late reactie, maar alweer zo'n leuke!!

liefs, Gera

Anoniem zei

lieve Corina,sorry,sorry hoor,ben een poosje niet bij je geweest,was je helemaal kwijt,maar wat heb je in de tussentijd een mooie dingen gemaakt,vooral je laatste eierenkrans,geweldig,je mag mij zo'n patroon opsturen, maar dat hoor ik wel.heb je fijne dagen gehad,ik wel alles was hier,en lekker druk,zo gezellig.vandaag uitrusten,
zal aan annemieke vragen of ze je in mijn zijkant wil zetten,,,dan kan ik je blijven volgen,,,,,en raak ik je niet meer kwijt.

lieve groetjes oma nijn

areiasdejade zei

Very good you blog.