donderdag 22 september 2011

Halloween heksjes!


Op mijn hersfttafel miste ik nog lieve kleine heksjes en heb deze Halloween heksjes bedacht. Ik heb er gelijk een nieuw patroonblad voor de liefhebbers van gemaakt :)!



De Halloween heksjes hebben een jasje aan van paars sprookjesvilt. Een rok van paarse organza met een zwarte rok van vilt met zilveren borduursels erop. De heksen hoeden zijn ook versierd met zilveren borduursels.



In hun handjes hebben ze een tasje in de vorm van een pompoen, daar verzamelen ze snoepjes in op Halloween avond. Aan het tasje van het kleine heksje bengelt een kruis spinnetje aan een zilveren draadje. Bovenop het pompoen tasje van het grote heksje lift gezellig een kruis spinnetje mee.




Langs de kant van de weg lacht een pompoen de Halloween heksjes vriendelijk toe. De heksjes zijn dol op deze mooie uitgesneden pompoenen, er zit zelfs een kleine kruis spinnetje boven op!
  
Het is Halloween, twee kleine heksjes zijn nog laat op pad. Ze hebben alerllei lekkers in hun pompoentasjes verzameld. het kleien heksje is moe geworden en sleept de bezem achter haar aan. Ze gaan naar huis om te smullen van al het snoepgoed dat ze hebben gekregen.

 



Je kunt het patroonblad “Halloween heksjes” bestellen door een mail naar viltcreatiescorina@gmail.com te sturen. Het patroonblad is € 4.95 excl. verzendkosten.

Fijne dag!
Hartelijke groetjes,
Corina

23 opmerkingen:

Corina zei

Ze zijn weer erg leuk! Altijd zo veel bijzondere details!

Claudia zei

Die kleinen Hexen sind allerliebst! Du hast sie mit viel Liebe zum Detail gemacht und es hat sich voll gelohnt! wunderschön!

Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
♥ Liebste Grüße Claudia ♥

Gonny zei

Heel mooi zijn ze weer.

Madammeke Ongeduld zei

super ik kom meer en meer in de halloween sfeer

sweetest design zei

prachtig gemaakt! en al die details wow!

Anoniem zei

wat een leuke heksjes en zo mooi uitgewerkt , die pompoenen en het spinnetje echt heel leuk......

Kom Achterom zei

Ha Corina,
Wat een schattige heksjes zeg! Was al een tijdje niet bij je langs geweest zag ik wel.
Je pompoene dametjes zijn ook zo schattig,
Ik denk dat het weer een feestje bij jou in huis is om naar te kijken.
Fijne dag
Yolanda

Alle mooie dingen zei

wat zijn ze toch weer schattig het is altijd een feest om op jouw site te kijken.... echt super die rode haartjes.. en de pompoentasjes
helemaal top
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Unknown zei

Wat zijn ze weer super schattig.
Echt super gedaan.
Groetjes Brigitte

Angela zei

Ooohh erg moooii!!!
Liefs Angela

De blogmug zei

joepie weer een nieuw patroonblad. super hoor

-::Maris::- zei

Wat een lieve schattige heksjes heb je ontworpen/gemaakt, zij mogen op halloween wel bij mij aan de deur komen...wat zeg ik, ze mogen wel bij mij binnenkomen!!

Groetjes Maris

Anoniem zei

wat zijn ze leuk,en dat nog wel zelf ontworpen,of hoe je dat zegt.wat een klus zeg.

groetjes greet

Het Wolbeest zei

De halloween-koorts breekt hier in huis al los, bij de eerste september-stormen.... We zijn al druk aan het knutselen, want mijn dochter is in okotber jarig, vandaar...
Wat een prachtige heksjes en die pompoentassen zijn ook om te stelen!! Heel erg geslaagd!

Emma zei

Wat prachtig weer ontworpen! Je ontwerpjes zijn altijd zooooo mooi, met details en de kleuren passen ook altijd zo prachtig. Echt super mooi weer. Het is altijd een feestje om naar jouw popjes te kijken.

Alvast een fijn weekend!

Groetjes Emma

claudia zei

very nice!!!!

reimeltje zei

Prachtig patroon weer! Genieten!

Gera zei

Wat een prachtige details heb je deze haloweenheksjes meegegeven!!

groetjes, Gera

Juud zei

wow wat zijn ze leuk geworden!

moeder zei

wat een prachtige ontwerpen schattige heksjes
mooie pompoenen schitterend gemaak!!!.

Groetjes liefs je moeder.

Esther zei

WAAAAUUUUW Prachtig en wat heb je ze weer mooi gemaakt.fijne Week Groetjes Esther.

Anoniem zei

Ze zijn weer prachtig!! Super in details, echt Corina!!

Leuke kleuren weer.

Fijne week.

Groetjes Thea ♥

Tineke zei

Tsjeee Corina, ik kijk mijn ogen uit hier! Wat een prachtige popjes heb je bedacht, steeds toen ik verder naar beneden scrolde dacht ik 'die wil ik, nee die! Ownee, díé!' :-)
Ik ga je blog volgen!
Groetjes van Tineke